Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 29.02.2024 w Odpowiedzi

  1. Ćwierćfinał #1 Wojna pomiędzy MaXimu5 oraz Fairest zakończyła się zwycięstwem Gildii Fairest (88 : 100).
    21 punktów
  2. Poniżej znajduje się lista walk pierwszego etapu turnieju. Będą to walki w systemie drabinkowym BO1, czyli wygrana wojna = awans do ćwierćfinałów. Grupa A Psycha vs. Fairest Termin: 09.03.2024 18:30 | Organizator: @ Admin | Wynik wojny: 12 : 100 (Fairest) MaxImu5 vs. Berety Termin: 09.03.2024 18:30 | Organizator: @ Prince | Wynik wojny: 100 : 8 (MaxImu5) Grupa B SixDays vs. Champions Termin: 09.03.2024 18:30 | Organizator: @ Knight | Wynik wojny: 101 : 39 (SixDays) NewFaces vs. RodzinaKraba Termin: 09.03.2024 18:30 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 29 : 100 (RodzinaKraba) Grupa C OldBoys vs. TimeToDie Termin: 09.03.2024 19:00 | Organizator: @ Knight | Wynik wojny: 100 : 52 (OldBoys) Harmony vs. Respect Termin: 09.03.2024 19:00 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 100 : 10 (Harmony) Grupa D NATO vs. Astuteness Termin: 09.03.2024 19:00 | Organizator: @ Prince | Wynik wojny: 38 : 100 (Astuteness) Poniżej przedstawione są walki drugiego etapu turnieju. Przejdzie do niego tylko 7 gildii, które zwyciężą w pierwszym etapie. W grupie D znajdowały się gildie, które zgłosiły chęć udziału po terminie zapisów. Z tego powodu najlepsza z przegranych gildii (najwyższy wynik) zawalczy ze zwycięzcą grupy D. Są to po prostu ćwierćfinały w systemie drabinkowym BO1, czyli wygrana wojna = awans do półfinałów. Ćwierćfinał #1 Fairest MaxImu5 Ćwierćfinał #2 SixDays RodzinaKraba Ćwierćfinał #3 OldBoys Harmony Ćwierćfinał #4 Astuteness TimeToDie Ćwierćfinał #1 Termin: 09.03.2024 19:30 | Organizator: @ Knight | Wynik wojny: 100 : 88 (Fairest) Ćwierćfinał #2 Termin: 09.03.2024 19:30 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 31 : 100 (RodzinaKraba) Ćwierćfinał #3 Termin: 09.03.2024 20:00 | Organizator: @ Admin | Wynik wojny: 100 : 53 (OldBoys) Ćwierćfinał #4 Termin: 09.03.2024 20:00 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 13 : 100 (TimeToDie) Poniżej przedstawione są walki trzeciego etapu turnieju. Przejdą do niego tylko 4 gildie, które zwyciężą w drugim etapie. Półfinały odbędą się w systemie drabinkowym BO3. Oznacza to iż dwie wygrane = awans do finału. Półfinał #1 Fairest RodzinaKraba Półfinał #2 OldBoys TimeToDie Półfinał #1 Termin: 10.03.2024 19:00 | Organizator: @ Knight | Wynik wojny: 79 : 100, 87 : 100 (RodzinaKraba) Półfinał #2 Termin: 10.03.2024 18:00 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 100 : 35, 100 : 59 (OldBoys) Poniżej przedstawiona jest walka finałowa turnieju. Finał odbędzie się w systemie drabinkowym BO5. Oznacza to iż trzy wygrane = zwycięstwo. Finał RodzinaKraba OldBoys Finał Termin: 10.03.2024 20:00 | Organizatorzy: @ Knight @ Cavalier | Wynik wojny: 99 : 100, 97 : 100, 101 : 86, 100 : 55, 94 : 100 (RodzinaKraba) TURNIEJ WYGRYWA: RodzinaKraba
    9 punktów
  3. Finał Wojna pomiędzy OldBoys oraz RodzinaKraba zakończyła się zwycięstwem Gildii RodzinaKraba (99 : 100, 97 : 100, 101 : 86, 100 : 55, 94 : 100). Turniej Gildii wygrywa RodzinaKraba z wynikiem 2 : 3.
    9 punktów
  4. Witam, tak jak w tytule. Czasami działa, czasami się buguje. Postać odchodzi z gildii, nie wykonuje żadnych ruchów i raz na jakiś czas udaje się od razu dojść do 'innej' gildii, innym razem czas oczekiwania - 1h. Proponuję, aby nie było żadnej czasówki do ponownego dołączenia do gildii. Ułatwi to np. robienie między sobą wojen, jeśli nie ma oponentów, bo szkoda czasu liczyć kafelki w m2. Pozdrawiam, Barthez.
    6 punktów
  5. Witajcie drodzy gracze! Powoli nadchodzi czas, kiedy to odbędzie się przyłączenie serwera OLD do obecnego serwera. W tym temacie po krótce opiszemy wam jak to wszystko będzie wyglądać. Planowana data fuzji: 30 marca, późne godziny Planowane wyłączenie serwera OLD: 29 marca, 22:00 Fuzji zostaną poddane wszystkie konta oraz postacie na nich. Do całego procesu kwalifikują się jedynie te przypisane do realnego adresu email. Niezwłocznie po wyłączeniu serwera OLD, zaczniemy "czyścić" ślad graczy, tj. zamykać sklepy itd. Następnie zabierzemy się za przygotowywanie kont oraz postaci do przeniesienia ich na obecny serwer. Będziemy musieli między innymi sprawdzić czy loginy oraz nazwy postaci się nie powtarzają. W przypadku takich powtórzeń, konta oraz nazwy postaci z serwera OLD będą specyficznie edytowane. Jak logować na przeniesione konta? Na sam początek należy spróbować dokładnie takimi samymi danymi jak na serwerze OLD. Jeśli będą one nieprawidłowe, login najpewniej się powtarzał więc otrzymał końcówkę _f2. W takim przypadku zmodyfikowany login wygląda następująco: HotCesarz69 -> HotCesarz69_f2. Każda osoba z serwera OLD musi pobrać nowy, pełny klient gry po zakończeniu fuzji. Jak już przygotujemy konta oraz postaci, zajmiemy się waszymi przedmiotami. Będziemy niestety zmuszeni rozwiązać wszystkie istniejące gildie z serwera OLD. Zostaną wyczyszczone listy znajomych z powodu zmiany nazw niektórych postaci. Przedmioty należące do dowolnej z poniższych kategorii zostaną przeniesione w całości. Wszystkie będą edytowane uwzględniając zmiany z obecnego serwera, jeśli jakieś zaszły. Jeżeli przedmiot nie należy do żadnej z wymienionych kategorii, zostanie usunięty w procesie fuzji. Zachęcamy do zużycia wszelkich Ulepszaczy, Skrzynek, Yang w dowolnej formie oraz pozostałych przedmiotów. Smocze Monety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie na kontach (wszystkie Kupony SM zalecamy wczytać na konto). Powyższe informacje dotyczą tylko i wyłącznie serwera OLD - to tam należy zużywać zasoby. Żadne przedmioty, postacie oraz konta na serwerze S2 nie zostaną usunięte czy jakkolwiek zmienione. Przedmioty przechodzące w procesie fuzji z serwera OLD na S2 Ekwipunek Bronie, Zbroje, Hełmy, Tarcze, Buty, Naszyjniki, Kolczyki, Bransoletki, Kilofy, Wędki, Zwierzaki, Wierzchowce, Konie Przedmioty kosmetyczne Kostiumy, Fryzury, Nakładki na Zwierzaki, Nakładki na Bronie, Tytuły Przedmioty specjalne Pierścienie AntyEXP, PPK, Lizaki, Owoce Życia, Wzmocnienia Kostiumów, Zaklinacze Czasu, Skrzynie Postaci, Pierścienie Zastępstwa, Olejki Nazwy, Nieskończone Pelerynki, Obrączki Ślubne, Pierścienie Teleportacji Pozdrawiamy, zespół PandoraMT2.pl!
    6 punktów
  6. CHANGELOG #4 (09.03.2024, 05:40 - 06:00) LISTA WPROWADZONYCH ZMIAN: Modernizacja tabeli ze statystykami Wojny Gildii: Dodanie kolumny otrzymanych obrażeń Poprawienie wyświetlania oraz całej stylistyki Wprowadzenie nowego Dungeonu "Grota Dżinna": Dostępny w Menu Teleportacji lub na Pustyni Wygnańców Ponowne wejście po 4. godzinach od ukończenia Przepustkę wytwarzamy u Wędrowca Hazmy (NPC od Dungeonu) z różnych przedmiotów Alternatywny sposób to użycie Złotej Czaszki Demona do zdobycia na Piekielnych Katakumbach Dodanie potwierdzenia akcji czyszczenia zapisanej strony Szybkiej Zmiany Ekwipunku Dodanie informacji na przedmiotach kosmetycznych o możliwości ich przedłużenia Dodanie możliwości ustawienia limitu punktów oraz uczestników Wojny Gildii Dodanie opcji korzystania z Areny PVP u Yu-Hwan Dodanie nowych standardowych Skrzyń Unikatów Dodanie możliwości ukrywania Zwierzaków w Opcjach Gry Zablokowanie możliwości przepalania Legendarnych Kamieni Duszy Zablokowanie możliwości przywoływania Bossów podczas Wojny Gildii Poprawienie wartości niektórych przedmiotów od +0 do +9 Poprawienie ogólnego dropu z Przeklętego Generała Zmiana ikonek ukrywania kostiumów oraz nakładek ŁATKA DLA OSÓB Z PROBLEMAMI PATCHERA: Mirror #1 (Mega.nz) | Mirror #2 (Google.com) INSTRUKCJA WGRANIA: Pliki ze środka paczki podmieniamy z plikami w folderze Klienta Gry.
    6 punktów
  7. Witam, Proponuję, aby dodać oddawanie losów szczęścia za jednym razem, klikanie np. 300 losów u strażnika wsi to dobre pół godziny. Natomiast jeśli chodzi o koło losu na stronie, to również można by było je przyśpieszyć, ponieważ kręcenie tych losów to również jakies 1,5h. Wielu graczom na pewno to przyśpieszy rozgrywkę. Dodatkowo proponowałbym, rozdzielanie stacków przedmiotów automatycznie na paczki np. : 200 szt. monokli klikając ctrl ustawiasz sobie tak aby za jednym razem zrobić 20 paczek po 10 sztuk w ekwipunku, to również przyspieszyłoby czas wystawiania sklepów. Być może pojawił się już ten temat, ale warto go poruszać, bo nadal nie został wprowadzony. ;) Dodałbym również możliwość wysyłania wiadomości offline, oraz blokowania prywatnych wiadomości. Dzięki temu komunikacja byłaby dużo prostsza z osobą, która wystawiła sklep, w chwili gdyby ktoś chciałby ponegocjować cenę. Jest jeszcze kilka fajnych pomysłów, lecz będę czekał na ten moment i zobaczymy jak sytuacja potoczy się z tymi propozycjami. Pozdrawiam! ;)
    5 punktów
  8. Jesteśmy w trakcie weryfikacji zgłoszeń do turnieju oraz samych uczestników. Następnie udostępnimy tabelę walk oraz dokładne terminy wojen. Dla zainteresowanych - sam turniej odbędzie się od 9 do 10 marca w godzinach 18:00 - 20:00.
    5 punktów
  9. Witam serdecznie wszystkich graczy! Jeżeli chcesz otrzymać Darmowe Smocze Monety to wykonaj poniższe kroki: 1. Załóż konto na forum. 2. Polub nasz fanpage - Kliknij Tutaj 3. Zaobserwuj nasz Instagram - Kliknij Tutaj (Każdego dnia od startu będą pojawiać się tam InstaStory z kodami na SM) 4. Wyślij do nas prywatną wiadomość na fanpage w której będzie zawarty #PandoraSM oraz Twój Nick z forum np. #PandoraSM Prince *Jeżeli zrealizowałeś wszystkie powyższe czynności to wkrótce otrzymasz Kod na SM w prywatnej wiadomości na FB.
    4 punkty
  10. Ustalę zatem co jest nie tak i poprawię aby było dobrze.
    3 punkty
  11. Wojna pomiędzy Psycha oraz Fairest zakończyła się zwycięstwem Gildii Fairest (12 : 100).
    3 punkty
  12. Zamknij sklep kup tobol i otworz ponownie
    2 punkty
  13. Siema, myślałem żeby urozmaicić bonusy za max rangę typu dodatkowe śr obrażenia/ umki lub % ataku Co myślicie ?
    2 punkty
  14. Nick postaci: xKissMe Opis propozycji: Propozycja dodania po otwarciu "Szept" do gracza blokady lub odblokowania gracza. (koło nicku gracza) . * Osoba która chcemy zablokować musi być online i musimy otworzyć okno czatu. * Drugą możliwością blokady gracza jest kliknięcie prawym przyciskiem myszy na gracza w pasku działań i klikamy Zablokuj. (Po zablokowaniu gracza automatycznie pojawia się nam napis w drugą stronę "odblokuj" po czym klikając na niego możemy go odblokować, żeby mógł "ON" do nas pisać "ALBO MY DO NIEGO". * Zablokowany przez nas gracz wpada do funkcji blokady która znajduje się w oknie Przyjaciele po kliknięciu [Alt+M]. Klikamy na nick gracza następnie Zablokuj lub Odblokuj gracza żebyśmy mogli do niego pisać albo on do nas. Wiem że jest blokada w "opcjach gry" ale to jest blokada wszystkich graczy na serwerze, dlatego taka a nie inna ode mnie propozycja leci ;)
    2 punkty
  15. Były już takie propozycja ale zostały odrzucone Jedna z nich: Poruszałem ten temat w styczniu, ale na prywatnej konwersacji z Administracją. Ja oczywiście jestem za, żeby dodać tą opcje, ale jak sam widzisz, większość "Stałych osób udzielających się na forum, a nie w grze" ( Nie mam na celu nikogo obrazić ), nie jest za dodaniem tej propozycji. Co zrobisz jak nic nie zrobisz to już trzecia albo czwarta taka propozycja, i za pewne również zostanie odrzucona, ponieważ niektóre osoby nie widzą sensu dodania tej opcji. Powód odrzucenia propozycji w skrócie: "Ktoś zrobi nowe konto i nadal Ci będzie spamować", Cóż poradzisz, trzeba się dostosowywać skoro już powstał kolejny temat o blokadzie szeptu, a nadal zapewne będzie to odrzucane. Co zrobisz jak nic nie zrobisz, mimo kolejnej takiej propozycji od strony graczy. Miłej Gry, Pozdrawiam
    2 punkty
  16. Nie, bloku ciosu nie ma w bonach 1-7 ale sam bonus działa gdy występuje gdzieś indziej . Co do samej propozycji, jest ona przykładem czegoś co jak już miałoby wejść to data wprowadzenia musiałaby się pokrywać ze startem serwera - teraz byłoby to nie w porządku wobec tych, którzy zainwestowali swój czas w tworzenie prawidłowych kombinacji czy tych pod siebie . Na ten moment propozycję odrzucam.
    2 punkty
  17. Nick postaci: Carelion Opis propozycji: Chodzi o wprowadzenie opcji rozdzielania stacku na "x" paczek po "x" ilości przedmiotu. Załóżamy, że mamy kilka stacków ulepek które chcemy wystawić w paczkach np po 5 lub 10. Dosyć uciążliwe jest klikanie za każdym razem przycisku "Shift" gdy mamy dużo ulepek. Materiały dodatkowe: Uważam, że to niewielka zmiana która ułatwi Nam wszystkich rozgrywkę a zwłaszcza handel. Pozdrawiam
    2 punkty
  18. Gildia: Respect Lider: MareitXa Królestwo: Chunjo Osoby biorące udział: - Qbn ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej była Ania007 - PanAnaluu - NeS ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był Nanoceluloza - MareitXa - Robert - Verkon - ECSP ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był Igl4k - BaXstor - Mephisto17 ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był Adi - M4NU Rezerwa: - Cosmic **** Edycja, powód zgłoszenie, potwierdzona zmiana nicku z 2m3nw - kuroo - Ania007 ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był Rother - Zachar - Zajko ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był Fasola
    2 punkty
  19. Gildia: Fairest Lider: RoZwAlaCz12 Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: Wallander Exo Fiksja Yostis Quantanamera Morgana Pepper TopGun Tokyo RoZwAlaCz12 Rezerwa: SelfMate60 Malzahar Santiago ** Edycja, wcześniej był Tesax xLewy ** Edycja, wcześniej był Mefiuu BodyNaStypie** Edycja, dopisanie
    2 punkty
  20. Gildia: RodzinaKraba Lider: KuzynkaKraba21 Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: -KuzynkaKraba21 -KuzynKraba21 -BratKraba21 -OjciecKraba21 -WujekKraba21 -SynKraba21 -Mleko -Bazyluszek -Orbitrek -SlodkiKitku Rezerwa: Krab21 MaKtosRoski BodyArmata
    2 punkty
  21. PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana dawna Pandora. Zastaniecie u nas dokładnie taką rozgrywkę, jaka była dawniej, urozmaiconą kilkoma dodatkami aby umilić wam spędzony w grze czas. Dużo uwagi poświęciliśmy również na zbalansowanie postaci w PVP. https://pandoramt2.pl https://pandoramt2.pl/main/download https://forum.pandoramt2.pl https://www.facebook.com/PandoraPL/ https://www.instagram.com/pandoramt2.pl/ Specyfikacja serwera Maks. poziom: 250 Typ serwera: Easy Maks. punkty statusu: 125 Klasy postaci: 4 (podstawowe) Królestwa: 3 (Shinsoo, Chunjo, Jinno) Wszystkie stwory mogą przy śmierci upuścić Sztabkę Złota 2KK, 5KK lub 10KK. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. poziomów. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Dodatkowo od Pustyni Wygnańców, dropić zaczną tylko najcenniejsze Sztabki. Ekwipunek startowy Buty Wiatru Pierścień Teleportacji 200 peleryn męstwa 21 poziom konia Podstawowy ekwipunek +9 10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur Wszystkie języki na M1 100% szansy na przywołanie konia Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów. Księgi znajdziemy u odpowiedniego Trenera dla naszej profesji. Kamienie, Fasolki, Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu zostały rozłożone na Handlarzy. Księga Umiejętności M1 - G1 Kamień Duchowy G1 - P Tęczowy Kamień M1 - P Dodatkowo wprowadzony został Automatyzm Umiejętności. Umiejętności aktywne włączamy lub wyłączamy jak np. Aura Miecza. Tego typu umiejętności od teraz nie będą się wyłączać po przelogowaniu. Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon. Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony. Atlantyda V1 Wymagany poziom: 75 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin) Występujące Metiny: Brak Atlantyda V2 Wymagany poziom: 95 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: 4x Generał Yonghan (2 godziny) Występujące Metiny Brak Dolina Śmierci Wymagany poziom: 110 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Minotaur (1 godzina) Występujące Metiny 10x Metin Zagłady (1 godzina) Pustynia Wygnańców Wymagany poziom: 150 Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Występujące bossy: Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina) Występujące Metiny: 4x Metin Zbawienia (1 godzina) 4x Metin Demona (1 godzina) Przeklęta Atlantyda Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Występujące bossy: 4x Przeklęty Generał (2 godziny) Występujące Metiny: Brak Wieża Demonów Wymagany poziom: 40 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Komnata Pająków Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Skamieniała Łza Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Brak Możliwy drop: Komnata Smoka Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Kręty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Piekielne Katakumby Wymagany poziom: 120 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Przeklęta Komnata Wymagany poziom: 200 Przepustka: 5x Przeklęty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Świątynia Andun Wymagany poziom: 200 Przepustka: 1x Klejnot Ochrony Duszy Wytwarzanie Przepustki: Przepustkę wytwarzamy u Strażnika Świątyni Andun za: 10x Kręty Klucz, 10x Przeklęty Klucz, 10x Skamieniała Łza Czas oczekiwania na kolejne wejście: 6 godzin Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Cesarza Czerwony Smok Wymagany poziom: 110 Przepustka: Brak Mapa: Piekielna Arena Działający bonus: Brak Czas respawnu: 24 godziny Możliwy drop: Tabela wartości bonusów Maks. PŻ: +2000 Maks. PE: +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +15 Szybkość Zaklęć: +20% Szybkość Ataku: +15% Szybkość Ruchu: +15% Kradzież PE: +50% Obrona: +50 Wartość Ataku: +50 Regeneracja PŻ oraz PE: +20% Szansa na Otrucie: +8% Szansa na Omdlenie: +15% Szansa na Spowolnienie: +15% Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10% Silny przeciwko Ludziom: +10% Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE: +10% Szansa na Odbicie Ciosu: +15% Odporności na Bronie +15% Silny przeciwko poszczególnym Rasom: +15% Odporność na Klasy: +15% Silny przeciwko Klasom: +15% Brak bonusu 1-7 na blok ciosu! Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów. Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz. Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%. Oznacza to, że istnieje mała szansa iż w trakcie pojedynku zostaniecie omdleni mimo niego! Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może niezależnie od nich mieć także dwa bonusy 6-7. Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku. Tabela wartości bonusów Maks. PŻ: +3000 Maks. PE: +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +10 Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10% Szybkość Ataku: +10% Szybkość Ruchu: +10% Wartość Ataku: +250 Odporność na Klasy: +15% Silny przeciwko Klasom, Potworom: +15% Tabela Kamieni Dusz Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy Kamień Duszy Penetr.+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15% Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15% Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40% Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35% Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35% Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35% Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35% Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15% Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15% Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15% Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500 Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000 Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100 Kamień Duszy Przysp.+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40% Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15% Obrażenia Umiejętności: +15% Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15% Silny przeciwko Metinom: +15% Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15% Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15% Ołtarz Dusz znajduje się w każdym M1. Kamienie Dusz +5 możemy przepalić na Odłamek Kamienia Duszy. Następnie możemy go wymienić na różne przedmioty. Korzystając z Ołtarza Dusz możemy również wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz. Są one znacznie potężniejsze od normalnych kamieni oraz mają aż dwa specjalne bonusy. Wytworzony jest na poziomie +0, jednakże można go ulepszyć aż do +5. Należy pamiętać, że taki kamień również może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu. Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci. Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy do statystyk. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1 Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1 WeiLiao Zi M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności dowodzenia. Księgi Dowodzenia są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Tabela Bonusów Członków Grupy Poziom Obrażenia Umiejętności Szybkość Ataku Obrona Wartość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania 1 +1% +1 +6 +12 +122 +7 M1 +3% +4 +20 +40 +774 +27 G1 +5% +6 +29 +59 +1238 +41 P +7% +9 +42 +84 +1862 +61 Lider grupy nie może wybrać roli dla siebie. Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego. Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii. Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach. Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została ich wymiana u Uriela. Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Marmurów można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Umieszczając w oknie 5 dowolnychMarmurów Polimorfii możemy je wymienić. Dzięki temu pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka. Całość będzie nas kosztować dodatkowo 50.000.000 Yang. Umiejętność szkolić możemy przy pomocy różnorakich Ksiąg Polimorfii. Wraz z jej rozwojem, zwiększa się czas trwania przemiany oraz zadawane obrażenia. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Księga Polimorfii 0 - M1 Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1 Mistrzowska Księga Polimorfii M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności polimorfii. Księgi Polimorfii są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Poniżej zostały przedstawione wartości przy poszczególnych poziomach Polimorfii. Są one jedynie orientacyjne, gdyż wpływa na nie bardzo wiele czynników takich jak ekwipunek czy punkty statusu. Tabela Wartości Polimorfii Poziom Umiejętności Obrażenia Czas Trwania 1 +1% 10 minut M1 +5% 22 minuty G1 +15% 28 minut P +30% 35 minut Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem. Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności. Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw. Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji. Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie. Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera. Tabela Przedmiotów Specjalnych Ikona Obrażenia Czas Trwania Smoking Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego. Suknia Ślubna Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej. Bukiet Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią. Pierścionek Zaręczynowy Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa. Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na wspomnianą teleportację do drugiej połówki. Początkowo, zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób. Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie. Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka. Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50. W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory. Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza. Sam proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków. Przedmioty Zwierzaka Ikona Nazwa przedmiotu Działanie Smakołyk (I) Losowo od 20.000 do 100.000 doświadczenia; Lub 1% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Smakołyk (II) Losowo od 100.000 do 1.000.000 doświadczenia; Lub 3% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Smakołyk (III) Losowo od 1.000.000 do 5.000.000 doświadczenia; Lub 5% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury. Kamień Zwierzaka Służy do wytworzenia niezbędnych do późniejszego zwiększenia poziomu umiejętności przedmiotów. Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela. Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności. Umiejętności Zwierzaka Informacje Ogólne Wartości Bonusów Nazwa Umiejętności Bonus Umiejętności Za poziom M1 G1 P P+ Kamienna Skóra Maks. PŻ +50 +500 +1000 +1500 +3000 Smocza Fortuna Szansa na drop Sztabek 0,5% 5% 10% 15% 20% Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory 0,5% 5% 10% 15% 25% Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom 0,5% 5% 10% 15% 25% Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom 0,5% 5% 10% 15% 25% Kiedy umiejętność awansuje na stopień M1 (10 punktów), będziemy mogli rozpocząć dalsze szkolenie. Wtedy możliwe stanie się zwiększanie jej poziomu przy pomocy Księgi Tresury do G1 (20 punktów). Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Księgi Tresury wynosi 50%. Następnie, umiejętności szkolić możemy za pomocą Kamienia Zwierzaka. Przedmiot ten jest dość pospolitym dropem ze wszystkich Dungeonów. Pozwala on na podniesienie stopnia umiejętności do P (30 punktów). Jednakże, musimy przygotować kamień u Podstarzałego Tresera (Nowy NPC, w M1) Potrzebne będzie do tego parę Zwojów Tresury na każdy przetwarzany Kamień. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka wynosi 50%. Na samym końcu, po wbiciu poziomu 50., możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+. Aby podjąć próbę szkolenia zwierzaka do tego poziomu, musi być on w pełni najedzony. Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą najedzenia. Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1. U Podstarzałego Tresera znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie mają wpływu na szkolenie powyższych umiejętności. Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów. Czas trwania każdego przedmiotu wynosi godzinę od pierwszego założenia. Przedmioty specjalne Zwierzaka Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Przedmiotu Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila na potworach doświadczenie. Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. Pancerz Grzbietowy Zwiększa zadawane potworom obrażenia na Dungeonach o 5%. Każdy z przedmiotów wytworzyć możemy ze 100. Odłamków Przedmiotu Zwierzaka u Podstarzałego Tresera. U wspomnianego tresera znajdziemy też opcję przetopienia przedmiotów zwierzaka na odłamki. Każdy zwierzak może nosić maksymalnie jeden taki przedmiot równocześnie. Łowiąc, można natrafić na Skrzynię Rybaka, z której można zdobyć drogocenne przedmioty. Z każdym poziomem wędki zwiększa się nasza szansa na wyłowienie skrzyni. Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie Pirackiej Monety. Piracką Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka. Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 monet zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka. Posiadając specjalne przedmioty rybackie mamy szanse na wyłowienie Owoców Morza. Owoce Morza są potrzebne do zadań związanych z Kolekcjonerem. Ponadto każdy owoc posiada swój unikatowy bonus. Owoce Morza Ikona Nazwa Bonusy Czas Trwania Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5% 30 min. Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 min. Rak Średnie Obrażenia +5% 30 min. Krab Maksymalne PŻ +5% 30 min. Tylomelania Doświadczenie +10% 30 min. Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody. Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza potrzebnych do Kolekcji. Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczna Wędka ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Kostium Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić na Żetony Rybackie. W zależności od przedmiotu dostaniemy za niego zmienną ilość żetonów na konto. Aby dokonać wymiany przeciągamy przedmiot na Rybaka. Ryby 1x - 3xŻeton Rybacki Przedmioty specjalne 5xŻeton Rybacki Następnie, możemy wypłacić walutę u Rybaka i użyć w jego sklepie do zakupu Nakładki na Wędkę lub Skrzyni Rybaka. Podczas każdego wydobycia będzie możliwość zdobycia Sztabki Yang 5KK w Ilości od 3 do 5. Przy wydobyciu, mamy szansę na zdobycie punktu kilofa. Kilof ulepszamy, gdy osiągnie on maksymalną ilość punktów. Aby ulepszyć kilof, należy przeciągnąć go na Deokbae, stojącego w M2. Maksymalnie możemy mieć +9, szansa wydobycia rośnie z każdym poziomem (Od 3% do 30%). Umiejętność Górnictwa może zostać podniesiona za pomocą Przewodników do Górnictwa. Każdy wbity poziom zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie sztabek z żyły. Przewodniki do Górnictwa są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Przewodników można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie Sztabek. Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności, zgodnie z poniższą tabelą. Tabela Wartości Górnictwa Poziom Umiejętności Bonus 1 Szansa na Wydobycie: +1% M1 Szansa na Wydobycie: +10% G1 Szansa na Wydobycie: +15% P Szansa na Wydobycie: +20% Szansa rośnie z każdym poziomem, przedstawione zostały tylko niektóre stopnie. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności górnictwa. Możliwa do wydobycia jest również specjalna skrzynia górnika z której można zdobyć drogocenne przedmioty. Z każdym poziomem zwiększa się również nasza szansa na wydobycie skrzyni (Od 2% do 20%). Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota. Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczny Kilof ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Kostium Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 min. Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie Tajemniczego Kryształu. Tajemniczy Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie M1. Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 kryształów zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika. Na serwerze zmianie uległ również System Rang. Obecnie maksymalna ilość punktów rangi to 10.000.000. System Rang Nazwa Zakres Bonusy rangi Parobek 1000 - 3999 Brak Paź 4000 - 7999 Brak Giermek 8000 - 11999 Brak Szlachcic 12000 - 19999 Brak Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ: +250 Silny przeciwko ludziom: +3% Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ: +500 Silny przeciwko ludziom: +6% Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ: +750 Silny przeciwko ludziom: +9% Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ: +1000 Silny przeciwko ludziom: +12% Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ: +1250 Silny przeciwko ludziom: +15% Legat 1000000 - 1999999 Maks. PŻ: +1500 Silny przeciwko ludziom: +18% Konsul 2000000 - 3999999 Maks. PŻ: +1750 Silny przeciwko ludziom: +21% Władca 4000000 - 6999999 Maks. PŻ: +2000 Silny przeciwko ludziom: +24% Imperator 7000000 - 9999999 Maks. PŻ: +2250 Silny przeciwko ludziom: +27% Cesarz 10000000 Maks. PŻ: +2500 Silny przeciwko ludziom: +30% Prócz zabijania potworów, punkty rangi można zdobyć także z pomocą Owoców Życia. Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc. Tabela Owoców Życia Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi Owoc Życia (I) 500 Owoc Życia (II) 1000 Owoc Życia (III) 2000 Owoc Życia (IV) 5000 Owoc Życia (V) 10000 Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza. Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów. Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach. Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności. Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja. Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza. Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie. Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang). Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze. W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami. Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach. Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP. Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną. Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki. Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek. Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM. Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora. Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje. Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y". Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM. Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić. Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej. Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót. Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8. W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz. Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów. Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób. Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku. W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku. Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP. Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane. Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić. Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7. Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7. Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy. Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu. Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu. Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy. Następnie używając Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach. Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem. Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności. Tabela Bonusów Kostiumów Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500 Maksymalne PE Wszystkie 10 50 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5 Szybkość Ataku Nakładka 2 10 Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10 Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10 Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10 Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5 Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5 Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10 Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5 Wartość Ataku Nakładka 5 25 Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie. Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi. Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin. Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang. Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty. Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi. Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii. Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody. Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty: 1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni. 2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni. 3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni. Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi. Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów. Tabela Kolekcjonera Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda Kolekcja Kamieni Legendarne Kamienie Duszy +0 x5 Obrażenia Umiejętności +5% Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza x20 Szansa na Owoce Morza +2% Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x100-200 Średnie Obrażenia +5% Kolekcja Bossów Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10% Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów x10-25 Silny Przeciwko Dungeonom +10% Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo. Badania Biologa Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu: +10% Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku: +10% Szkatułka Królowej Pająków Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona: +150 Szkatułka Dziewięciu Ogonów Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku: +100 Szkatułka Żółtego Tygrysa Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia: +10% Szybkość Ruchu: +15% Szkatułka Ognistego króla Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku: +15% Wartość Ataku: +10% Szkatułka Umarłego Rozpruwacza Czerwony Konar 130 40 Odporności na Ludzi: +10% Szkatułka Minotaura Notatka Przywódcy 160 50 Silny Przeciwko Ludziom: +8% Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia Klejnot Zawiści 190 10 Maks. PŻ: +500 Wartość Magicznego Ataku: +50 Wartości Ataku: +50 Szkatułka Berana Setaou Klejnot Mądrości 220 10 Maks. PŻ: +1100 Wartość Magicznego Ataku: +60 Wartość Ataku: +60 Szkatułka Azraela Badania Rybaka Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Karaś 100 20 Odporność na potwory: +5% Skrzynia Władcy Pająków Ryba Mandaryna 130 20 Silny przeciwko Potworom: +5% Szkat. Minotaura Duży Karaś 160 10 Maks. PŻ: +500 Szkat. Elit. Żółwia Karp 190 10 Wartość Ataku: +50 Szkat. Berana-Setaou Łosoś 220 10 Odporność na wszystkie obrażenia: +5% Skrzynia Azraela Amur 250 10 Silny przeciwko Ludziom: +5% Skrzynia Rybaka x10 Wódz Orków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Dolina Orków Nagroda: 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Królowa Pająków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Loch Pająków Nagroda: 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Olbrzymi Żółw Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Pustynia Nagroda: 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Ognisty Król Ilość do zabicia: 1 Mapa: Ognista Ziemia Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bon Owoc Życia (III) Dziewięć Ogonów Ilość do zabicia: 1 Mapa: Góra Sohan Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Bon Owoc Życia (III) Zjawa Żółtego Tygrysa Ilość do zabicia: 1 Mapa: Świątynia Hwang Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Tęczowy Kamień Owoc Życia (III) Minotaur Ilość do zabicia: 1 Mapa: Dolina Śmierci Czas respawnu Bossa: 60 minut Nagroda: 100.000.000 Yang Bryłka Złota Owoc Życia (IV) Zabójca PVP Ilość do zabicia: 500 Nagroda: 500.000.000 Yang Tęczowy Kamień Aby urozmaicić rozgrywkę na serwerze, wprowadziliśmy parę globalnych, czasowych wydarzeń specjalnych. Każdy może wziąć w nich udział, a ich wypełnienie lub wygranie przyniesie w pełni unikatowe korzyści w skali serwera. Wydarzeniami specjalnymi zarządza Organizator Wydarzeń, unikatowy NPC w każdym M1. Polegają one na zbieraniu wypadających globalnie z potworów przedmiotów a następnie ich oddawaniu. Wydarzenia z tej grupy pozwalają na konkurowanie z pozostałymi graczami o unikatowe przedmioty. Z racji na promocję serwera, przygotowane zostały dwa, tematycznie ukierunkowane eventy. Zasada ich działania jest jednak identyczna, więc przedstawimy je zbiorczo poniżej. Z każdego potwora globalnie wypaść może Korona Cesarza lub Pazur Lwa. Po oddaniu przedmiotu do NPC możemy też śledzić, jak wypadamy na tle innych graczy. Oba wydarzenia potrwają do 23:59, 21. stycznia, a sam ranking stanie się wiążący. Rozdanie nagród odbędzie się niedługo po ukończeniu wydarzeń. Pierwsze dziesięć miejsc w rankingu zostanie nagrodzonych unikatowymi przedmiotami. Będą to permanentne elementy kostiumów przedstawiające motywy przewodnie eventów. Dodatkowo trzy pierwsze miejsca mogą liczyć na dodatkowe Smocze Monety. W tej grupie znajduje się tylko jedno wydarzenie. Polega ono na zbieraniu przez całą społeczność Kamieni Glyph. Nagrodą za wypełnienie Wydarzenia będzie nowy Dungeon, który gracze wybiorą w ankietach. Tak samo jak w przypadku eventów konkurencyjnych, przedmioty lecące globalnie oddajemy do NPC. Cała społeczność serwera ma za zadanie zebrać ogromną liczbę 1.000.000 Kamieni. Tutaj, w przeciwieństwie do poprzednich, Event skończy się z chwilą oddania ostatniego kamienia. Aby możliwe było zdobycie przedmiotów z wydarzeń, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Szansy na drop nie można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Po zakończeniu danego Eventu, przedmioty z nich zostaną usunięte przy najbliższej przerwie. Przedmioty oddawane do NPC są niezdatne do handlu. Poniżej przedstawione zostały możliwe do zdobycia przedmioty ze szkatułek poszczególnych bossów. Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum. Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry. Knight - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Cavalier - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Zwiększenie ilości Bossów na następujących mapach: Dolina Orków: +1 Wódz Orków (losowa pozycja) Świątynia Hwang: +1 Ezot. Przywoływacz (losowa pozycja), +1 Zjawa Żółtego Tygrysa (losowa pozycja) Pustynia Yongbi: +1 Olbrzymi Żółw (losowa pozycja) Góra Sohan: +1 Dziewięć Ogonów (losowa pozycja) Ognista Ziemia: +1 Ognisty Król (losowa pozycja) Zwiększenie ilości Punktów Rangi pozyskiwanych w trakcie zabijania potworów Zwiększenie obrażeń Miecza Żalu analogicznie do innych broni Zmniejszenie czasu oczekiwania na Zmianę Kanału: Od teraz po zaatakowaniu celu będziemy musieli odczekać 5 sekund Zmniejszenie czasu oczekiwania w oknie Szybkiej Zmiany Ekwipunku Zmniejszenie redukcji obrażeń dystansowych zadawanych z Łuku o 30% Poprawienie ogólnego działania Piekielnych Katakumb: Skrócenie procesu przechodzenia pierwszego piętra Usunięcie błędów dotyczących Klucza Kryształu Duszy Poprawienie doliczania wartości trzeciego bonusu przetopów Poprawienie odświeżania się Czasowych Bonusów w kostiumach na sklepach Modernizacja działania Wyszukiwarki Przedmiotów: Dodanie opcji ignorowania stopnia ulepszenia Polepszenie widoczności zaznaczonych sklepów Modernizacja opcji gry dotyczących Sklepów: Dodanie suwaka do zarządzania zasięgiem renderowania Dodanie możliwości całkowitego ukrycia modeli i sklepów Modernizacja działania Mrocznej Ochrony: Poprawienie efektu Zmniejszenia Obrażeń Zmiana przeliczników wartości umiejętności Modernizacja Umiejętności Jeździeckich: Cięcie z siodła -> Zwinna Ucieczka | Omijaj wszystkich napotkanych wrogów przez krótką chwilę. Fala Mocy: Umiejętność wycofana Grad Strzał: Umiejętność wycofana Modernizacja ruchu podczas Jeździectwa: Wszystkie dostępne wierzchowce bazowo mają jednolitą prędkość Zależnie od ceny oraz pochodzenia wartości te będą zróżnicowane Po zaatakowaniu Bossa lub Gracza jest krótki czas oczekiwania na ponowną jazdę Zmiana Fryzur Klasowych na permanente przedmioty kosmetyczne z możliwością włożenia bonusów Zmiana godzin odświeżania się dnia oraz nocy na 07:00 - 21:00 Zmiana dropu Ksiąg (Polimorfia, Combo, Dowodzenie, Górnictwo) na szansę globalną (mniejszą) Zmiana działania Eliksiru Poszukiwaczka: Szansa na przyjęcie przedmiotu 100% -> 75% Dodanie większych ilości Kamieni Dusz u Handlarki Dodanie szybkiego wkładania przedmiotów do Magazynu, Kosza oraz na Handel Dodanie okna potwierdzania procesu usuwania w Koszu na przedmioty Dodanie informacji o wymaganym poziomie aby wejść na 7. piętro DT Dodanie teleportacji bezpośrednio pod wejście do Świątyni Andun Dodanie nowych Przedmiotów dla Zwierzaków: Więcej informacji znajduje się w prezentacji -> System Zwierzaków Dodanie wymiany wyłowionych Ryb oraz Przedmiotów na Żetony Rybackie Więcej informacji znajduje się w prezentacji -> System Rybacki Usunięcie Ziemii Gildii oraz przedmiotów na ich rozbudowę Usunięcie efektów świecenia oraz połysku przedmiotów w trakcie Polimorfii Usunięcie możliwości bugowania dodatkowych obrażeń w trakcie Polimorfii Usunięcie szansy na pojawienie się drugiego Azraela po zabiciu pierwszego Zablokowanie używania Fioletowych oraz Zielonych Mikstur gdy są aktywne Zablokowanie wyszukiwania przedmiotów ze sklepów poza miastami Zablokowanie korzystania ze sklepów podczas robienia Dungeonu Zablokowanie otwierania Sklepu ze specjalnym modelem gdy skończy się VIP Zablokowanie możliwości skracania procesu łowienia Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2024.
    2 punkty
  22. kiedyś ranga nie dawała nic, teraz daje hp i luda i kurcze dalej mauo... na ni
    1 punkt
  23. Admin to admin ma dostęp do wszystkiego. Jeśli nie masz nic do ukrycia i nie odwalasz niczego, co by skutkowało jakąś blokadą, raczej nie powinieneś się go bać ;) Chodzi tutaj o natrętnych graczy, że tak to ujmę, a na pewno ktoś taki się u was znalazł co non stop wypisuje a nie chcecie blokować całego szeptu dla wszystkich graczy online.
    1 punkt
  24. A bardzo dobrze już prawie na cesarza wydropiłem
    1 punkt
  25. jak tam dropik?;x w/e mid propozycja
    1 punkt
  26. Nie jest to zbytnio możliwe przy tylu graczach aby zrobić OX Możemy wrócić do tematu przy mniejszej ilości graczy.
    1 punkt
  27. Nick postaci: Carelion Opis propozycji: Proponuję dodanie opcji ściągania przedmiotów ze sklepu. Chodzi o to aby jednym przyciskiem można było ściągać przedmioty z zamkniętego sklepu bądź po jego upływie czasu do naszego Ekwipunku. Niekiedy trzeba ściągnąć wszystko lub większą połowę po to by np zmienić cenę. Czasochłonne jest klikanie myszką na każdy przedmiot.
    1 punkt
  28. Dlatego (o ile możecie wyświetlić, bo w sumie nie jestem pewien jak to wygląda, dajcie znać gdyby nie): Przy oryginalnej propozycji zwyczajnie odzew był nijaki, druga została zaś potraktowana jak dubel poprzedniej .
    1 punkt
  29. Witam, wychodzę z propozycją dodania zwoju korekcji kd za SM. Zwój umożliwiłby zmianę pojedynczego kd'ka w broni lub zbroi, tak aby dostosować kd pod siebie. Zwój byłby najdroższym przedmiotem w Item shopie oscylujący w granicach 3k SM. Odpowiadając na pytania, czy to nie zbyt duże ułatwienie? Koszt wyciągnięcia jednego kd przekraczałby ponad 100b, więc nie każdy by mógł sobie na to pozwolić, a wydaje mi się, że znajdą się osoby, które posiadają broń/ bronie z kd wojny i chciałyby sobie zmienić kd klasowe pod siebie lub zmienić kd w stalce. Przedmiot również dobrze by sprawdził się jako pompka yang, których jak wiadomo dochodzi coraz więcej. Co myślicie o takim pomyśle?
    1 punkt
  30. ale kd lege zostaje a wyciagasz klasowe ktore sa za free
    1 punkt
  31. O kurwa jaka kontuzja myślenia się tu wydarzyła xD Ty wiesz, że większość ceny wynika z kosztu wytworzenia i wbicia lege kd? Taki zwój mógłby kosztować nawet 1kk a i tak nie wpłynęłoby to znacząco na cene itemow z lege kd bo po pierwsze na wojnie i tak bedzie potrzebny zamiennik a po drugie takich cudownych itemkow jak zbroja z kd speeda jest niewiele.
    1 punkt
  32. Nie. drop sztabek w DT ostro zwalnia juz nawet na 80, o 85 nie wspominam.
    1 punkt
  33. Wojna pomiędzy NewFaces oraz RodzinaKraba zakończyła się zwycięstwem Gildii RodzinaKraba (29 : 100).
    1 punkt
  34. Wojna pomiędzy MaxImu5 oraz Berety zakończyła się zwycięstwem Gildii MaxImu5 (100 : 8).
    1 punkt
  35. W red lesie jest prawo dżungli, tam jest fajnie. Co do pomysłu na nie!
    1 punkt
  36. dla tych co padaja w red lesie czeka milion metinow w m1 i m2 wlasnie z tym "niepotrzebnym" antexpem
    1 punkt
  37. Na tak, jak ktoś ma 400 szt i chce wystawić po 5szt to idzie pierdolca dostać rozdzielając to. Wiem, bo miałem tak kilka razy
    1 punkt
  38. na nie za dużo już tego
    1 punkt
  39. POPRAWKA* Gildia: NewFaces Lider: MemoRi Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: - MemoRi - LouisViolin - BraTAsherA ** Edycja, wcześniej był Sleepy - InoDaniel - GigaSzaman - BigPendzel ** Edycja, wcześniej był Infi - ReiNoLDS - Infi **** Edycja, wcześniej był BigPendzel, ** jeszcze wcześniej Dim - ONYX - Mentorka *** Edycja, wcześniej był Sabaka, ** jeszcze wcześniej Mentorka Rezerwa: JoNieChci0l, Dager155, Buzzy **** Edycja, wcześniej był Infi *** Edycja, wcześniej był Kubere, BigPendzel, ** jeszcze wcześniej Mentorka
    1 punkt
  40. Gildia: TimeToDie Lider: Barthez Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: - Barthez - Mukey ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był Hardwell - Quantum - Nukey - Cowen - KrzaKU - Drymlo - Chadwick - NavySEAL ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej był XSteaIIX - StrZe1ba Rezerwa: - MAJAMI, Qunrelka, XSteaIIX, 2ndLineRape ** Edycja, powód zgłoszenie, wcześniej byli: Hardzik, KRENZO, StandingUP, WTP, Trantal
    1 punkt
  41. Gildia: Berety Lider: Cornishon Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: Cornishon Miguel CaptanPrice Tasak LikiereK Karambol Stich Czest3r OszKurvva Xerjoff ** Edytowano - Powód: zgłoszenie, wcześniej było Mannsory Ława rezerwowa: Sakme L3WY2 60Sion *** Edytowano - Powód: zgłoszenie, dopisanie Cycaty *** Edytowano - Powód: zgłoszenie, dopisanie RolnikMaciek **** Edytowano - Powód: zgłoszenie, dopisanie Julii **** Edytowano - Powód: zgłoszenie, dopisanie
    1 punkt
  42. Gildia: NATO Lider: SzefuNATO Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: YingYangYong Priscilla UchihaSarada Kuchisake Lut3k xP4I3LOx MietekBezBletek xKissMe xXxDeXxXx ToszekGKS Rezerwa: Yagii StaryKocur xXUXx Vincent xPABLOx
    1 punkt
  43. Gildia: Harmony Lider: Ilva Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: -Ilva -MalinovskY -Psycho -MokraCzika -Robertho -Le0 -STUPKASZ69 -Friedrich -DyKey -KlejBuspas *** Edytowano, powód: Zgłoszenie, wcześniej było morkedv Rezerwa: -Xaius -Kawa -Siwy ** Edytowano, powód: Zgłoszenie, wcześniej było WitamToJa -Goblinator -Opheliee ** Edytowano, powód: Zgłoszenie, wcześniej było LaVazzA
    1 punkt
  44. Gildia: OldBoys Lider: JepZRozpro Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: - JepZRozpro - L3PIK - Hylga - Souvenirs - Zwierek - Terohi - Prey - Devi - MeiR - Zenry Rezerwa: Frozen, Nefes
    1 punkt
  45. durne to sa na razie twoje odpowiedzi bez jakiegokolwiek argumentu dlaczego ta propozycja niby jest
    1 punkt
  46. 1 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 600 zł oraz unikatowa broń na 250 poziom - jedyna na serwerze. ZDOBYWCA: FuckFame DATA: 2024-01-08 12:46:06 2 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 400 zł. ZDOBYWCA: ZaczarowanyV DATA: 2024-01-08 21:35:46 3 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 200 zł. ZDOBYWCA: Zwierek DATA: 2024-01-09 14:45:41
    1 punkt
  47. Witajcie drodzy gracze Pandory! ❤️ Poniżej zamieszczamy listę walkę, punktacje, zasady i przebieg. Walki przestawione w poniższej tabeli odbędą się 03.03.2023 w podanych niżej godzinach. Godzina Walka Prowadzący Zwycięzca (Wynik) 18:00 Madness vs ByTheWay Admin ByTheWay (100 : 68) 18:00 Shreki vs OldBoys Prince OldBoys (100 : 68) 18:30 Madness vs Shreki Admin Madness (100 : 25) 18:30 ByTheWay vs OldBoys Prince ByTheWay (100 : 23) 18:30 NoMercy vs PrimoreCru Knight NoMercy (100 : 19) 19:00 Shreki vs NoMercy Prince NoMercy (100 : 80) 19:00 Madness vs OldBoys Knight Madness (100 : 23) 19:30 ByTheWay vs NoMercy Prince ByTheWay (100 : 53) 19:30 OldBoys vs PrimoreCru Knight OldBoys (100 : 35) 20:00 Madness vs NoMercy Admin Madness (100 : 26) 20:00 ByTheWay vs Shreki Prince ByTheWay (100 : 26) 20:30 Madness vs PrimoreCru Admin Madness (100 : 9) 20:30 OldBoys vs NoMercy Knight NoMercy (100 : 69) 21:00 ByTheWay vs PrimoreCru Admin ByTheWay (100 : 30) 21:30 Shreki vs PrimoreCru Knight PrimoreCru (100 : 97) Wygrana wojna - 3 punkty Przegrana wojna - 0 punktów ByTheWay - 15 pkt. Madness - 12 pkt. NoMercy - 9 pkt. OldBoys - 6 pkt. PrimoreCru - 3 pkt. Shreki - 0 pkt. Poniżej przedstawiona jest drabinka finałowa. Przejdą do niej tylko 4 najlepiej punktujące gildie z wcześniejszych walk. 1. Miejsce do finału, 2. Miejsce do półfinału, 3. oraz 4. Miejsca będą walczyć o półfinał. Gdy dwie gildie będą miały taką samą ilość punktów o pozycji zadecydują dokonania w poszczególnych wojnach. Ćwierćfinał NoMercy OldBoys Półfinał Madness OldBoys Finał ByTheWay Madness NoMercy vs OldBoys | 04.03.2023 18:30 Wynik wojny: OldBoys (100 : 85) Madness vs OldBoys | 04.03.2023 19:00 Wynik wojny: Madness (100 : 37) ByTheWay vs Madness | 05.03.2023 18:00 Wynik wojny: Madness (100 : 38) ZWYCIĘZCA TURNIEJU: 1. Jeżeli lider gildii nie stawi się o wyznaczonej godzinie wojnę wygrywa drużyna przeciwna. 2. Liderzy gildii walczących o danej godzinie mają obowiązek utrzymywać kontakt w grze z organizatorem. 3. Jeden z liderów gildii wyzywa przeciwnika do walki, a następnie osoby biorące udział (8 osób) wchodzą na wojnę. * Przekroczenie ilości 8 osób podczas przygotowań grozi ostrzeżeniem, a następnie gdy sytuacja się powtórzy gildia przegrywa wojnę walkowerem. 4. Gdy liderzy obu gildii wyrażą gotowość do walki na PW do Organizatora to uczestnicy otrzymują zezwolenie na bitwę. * Od momentu rozpoczęcia wojny jest 5 minut na przygotowanie, jeżeli nie zostanie to zrobione do tego momentu to nieprzygotowana gildia przegrywa wojnę walkowerem. 5. Jeżeli w trakcie wojny do którejś z gildii dołączy dodatkowa osoba to za pierwszym razem będzie ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtórzy to blokada permanentna dla osoby przeszkadzającej oraz gildia przegrywa wojnę walkowerem. 6. Po zakończeniu wojny wyniki i punktacja zostają zaktualizowane w temacie na forum.
    1 punkt
  48. Niniejsze Warunki Użytkowania są zbiorem reguł i zasad, których przestrzeganie warunkuje możliwość korzystania z Forum. Nieznajomość poniższych zasad nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania oraz odpowiedzialności za przewinięcia. Definicje Regulamin — zbiór zasad i warunków korzystania z Forum. Serwer — oficjalny serwer gry udostępniony przez Administratora dla Użytkowników. Forum — oficjalne, zatwierdzone i prowadzone przez Administratora, Forum Serwera. Fanpage — oficjalny, zatwierdzony i prowadzony przez administracje, Fanpage Serwera. Administrator — osoba fizyczna będąca jedynym bądź jednym z wielu, właścicielem Serwera oraz Forum. Moderator — osoba fizyczna moderująca oraz obserwująca treści na forum pod kątem ich zgodności z Regulaminem. Mistrz Gry — osoba fizyczna nadzorująca zachowanie Użytkowników Forum oraz Serwera, odpowiedzialny za pomoc grającym. Użytkownik — osoba fizyczna, która ma możliwość rejestracji osobistego Konta na Forum. Konto — zasób użyczany Użytkownikowi przez Administratora poprzez rejestrację. § 1. Postanowienia Ogólne 1.1. Każdy Użytkownik posiadający osobiste Konto ma obowiązek znać Regulamin dostępny na Forum. 1.2. Użytkownik zakładając Konto na Forum akceptuje oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu. 1.2.1. Brak znajomości Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego przestrzegania. 1.3. Użytkownik powinien zachować dane logowania do Konta w tajemnicy. 1.4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie włamania na Konto. 1.5. Administrator ma prawo do zawieszenia działalności Forum bez uprzedzenia Użytkownika. 1.6. Założenie Konta na Forum jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne. § 2. Konto Użytkownika 2.1. Każdy Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści publikowane za pomocą jego Konta. 2.2. Użytkownik zakładający Konto zobowiązany jest do podania aktywnego adresu poczty e-mail. 2.2.1. Użytkownik musi być właścicielem adresu e-mail, który podaje przy rejestracji Konta. 2.2.2. Administrator ma prawo zweryfikować poprawność podanych w procesie rejestracji danych. 2.3. W przypadku łamania postanowień Regulaminu, administracja ma prawo do nałożenia restrykcji na Konto Użytkownika. 2.3.1. Użytkownik może złożyć odwołanie od nałożonej restrykcji w przeciągu 7. dni od jej otrzymania. 2.3.2. Odwołania składane po terminie nie będą rozpatrywane. 2.3.3. Użytkownik powinien odwołać się od kary u osoby nakładającej restrykcję. 2.3.4. Administrator może odrzucić odwołanie Użytkownika bez podawania przyczyny. 2.4. Nazwa Konta Użytkownika nie może zawierać fraz powszechnie uznanych za nieodpowiednie a także: - Linków do innych stron, for czy serwerów; - Danych osobowych osób trzecich bez ich wyraźnej zgody przekazanej Administratorowi; - Bezpośredniej obrazy osób trzecich. 2.5. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad netykiety w trakcie korzystania z Forum. 2.6. Użytkownik powinien posiadać maksymalnie jedno aktywne Konto w tym samym czasie. 2.6.1. Użytkownik ma obowiązek zapytać Administratora o pozwolenie na rejestrację drugiego Konta w przypadku współdzielenia łącza internetowego. § 3. Administracja 3.1. Administrator ma prawo do zablokowania Konta Użytkownika w przypadku łamania przez niego Regulaminu. 3.2. Administrator ma prawo zablokować Konto Użytkownika gdy uzna jego działania za szkodliwe dla Forum oraz Serwera i jego pochodnych. 3.3. Administrator może zawiesić działalność Forum na czas nieokreślony lub ją całkowicie zakończyć w dowolnym momencie. 3.4. Administrator jest ostatnią osobą decyzyjną w przypadku sporów, sytuacji specyficznych lub gdy Regulamin nie określa danej sytuacji. 3.5. Administrator nie musi uzasadniać Użytkownikowi podejmowanych decyzji. 3.6. Administrator powinien odpowiedzieć na każdą wiadomość Użytkownika, jednak ma prawo do nieudzielenia odpowiedzi. § 4. Posty i Tematy 4.1. Zabronione jest umieszczanie w postach oraz tematach i ich nazwach: - Treści rasistowskich, wulgarnych lub uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich bez ich wyraźnej zgody; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Ofert wymiany przedmiotów / Yang / postaci za dobra na serwerach nie należących do Administratora. - Oprogramowania służącego do modyfikacji zachowań klienta gry Serwera lub linków do takowych; - Treści zabronionych prawnie. 4.2. Tematy na Forum mogą być odświeżone raz na 24 godziny od daty ostatniej odpowiedzi. 4.2.1. Tematy, które nie były aktywne od przynajmniej 7. dni mogą zostać zamknięte przez Moderatora. 4.2.2. Tematy mogą być odświeżone wyłącznie przez ich autora. 4.3. Nazwa tematu powinna być zbieżna do jego treści. 4.4. W postach zabrania się: - Znacznego odchodzenia od głównego wątku tematu; - Pisania dwóch odpowiedzi jedna pod drugą w odstępie mniejszym niż 24 godziny; - Samowolnego upominania innego Użytkownika; - Treści niezgodnych z regulaminem działu, jeżeli takowy istnieje; - Umieszczania samych emotikon. 4.5. Autorzy tematów zobowiązani są do korzystania ze wzorów w poszczególnych działach. § 5. Czatbox 5.1. Użytkownik może wysłać maksymalnie 3 wiadomości pod rząd w przeciągu jednej godziny. 5.2. Treść wysyłanej wiadomości nie może zawierać: - Treści uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Linków do oprogramowania służącego modyfikacji klienta gry Serwera; - Wiadomości czysto prywatnych, mogących się odbyć przez komunikator; - Zachęcania do odwiedzania tematu, którego użytkownik jest autorem; - Treści zabronionych prawnie. 5.3. Zabronionym jest zadawanie pytań przed upewnieniem się, że dany temat nie był już poruszany na Forum. § 6. Polityka Prywatności 6.1. Niniejsze przepisy określają zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem przez niego z Forum. 6.2. Użytkownik poprzez rejestrację Konta wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych do celów, dla których Forum zostało stworzone. 6.3. Forum wykorzystuje dane udostępnione przez Użytkownika tylko i wyłącznie podczas korzystania z jego funkcji, w procesie logowania oraz rejestracji. 6.4. Dane osobowe pozostawione na Forum nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. 6.5. Rejestrując osobiste Konto na Forum, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail na podany przez niego adres. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków Użytkowania. Administrator powiadomi o tym fakcie Użytkownika poprzez odpowiednią adnotację.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...