Skocz do zawartości

Prince

Administrator
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana Prince w dniu 30 Marca

Użytkownicy przyznają Prince punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Prince

  1. Witamy serdecznie wszystkich graczy Pandory! Wreszcie nadszedł ten wyczekiwany moment, czas Eventu Wielkanocnego! Event potrwa dwa tygodnie (od 31.03.2024 do 14.04.2024) aby każdy miał równe szanse na zdobycie tematycznych przedmiotów. Wszystkie przedmioty możliwe do wydropienia w trakcie całego wydarzenia zostaną usunięte wraz z jego końcem. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Eventu Wielkanocnego. - Wielkanocny Żeton - Wielkanocne Jajko - Magiczna Pisanka Większość związanych z wydarzeniem aktywności obsługiwać będzie Zając Wielkanocny. Natomiast przy pomocy Czekoladowego Strażnika możemy udać się na Dungeon. Znajdziecie ich w każdym z odświeżonym M1. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Wielkanocne Jajo. Za każde 200 Jajek zostaniemy nagrodzeni Wielkanocną Skrzynię skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Za każde 50 Jajek natomiast otrzymamy Wielkanocny Koszyk zawierający ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Ponadto Kamienie Metin na normalnych mapach przeszły Wielkanocną przemianę. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa (10%) iż zaatakuje nas Wściekły Królik. Jego siła będzie dostosowana do poziomu zniszczonego przez nas kamienia. Zabijając go możemy spodziewać się dropu losowej ilości Wielkanocnych Jajek (od 1 do 3). Mamy również szansę (5%) na otrzymanie Magicznej Pisanki czyli przepustki na Wielkanocny Dungeon. Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy również mamy szansę na drop takowych przedmiotów. Aby wydropić Jajka potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Jajka nie będą dropić, gdy różnica poziomów od moba przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Wściekły Królik nie pojawi się, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem na Dungeonach jest wyłączony. Bonusy do dropu (np. Rękawica Złodzieja) nie mają wpływu na drop Jajek. Jajka nie dropią na Mapie Wielkanocnej. Wiosenny Dungeon jest strzeżony przez Czekoladowego Strażnika, wpuści on każdego, kto przyniesie Magiczną Pisankę. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma losową ilość Wielkanocnych Żetonów (od 10 do 20). Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z eventowej Mapy Wielkanocnej (dostępna od 110 poziomu). Wejście tam będzie możliwe poprzez Zająca Wielkanocnego zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki! Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Wielkanocny Żeton. Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie u Zająca Wielkanocnego. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 sztuki. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 15 sztuk, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Będzie się odradzał równo co 3 doby w stałym miejscu na Mapie Wielkanocnej. Aby go zabić potrzebna będzie współpraca wielu śmiałków. Włożony wysiłek i trud się jednak opłacą. Każde Pierwsze Miasto zostało przebudowane na czas trwania Eventu. Pierwszy zestaw przedmiotów dostępny po otwarciu Wielkanocnej Skrzyni. Ponadto można trafić także Smocze Monety, Ulepszacze i inne, przydatne przedmioty. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek wynosi 3 dni. Przedmioty dostępne w sklepie u Zająca Wielkanocnego, za walutę w postaci zdobytych Wielkanocnych Żetonów. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek wynosi 3 dni. Dodatkowo w IS pojawi się limitowana Skrzynia Unikatów dostępna aż do końca Eventu Wielkanocnego. Będzie ona droższa niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w niej Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
  2. Witajcie drodzy gracze! Powoli nadchodzi czas, kiedy to odbędzie się przyłączenie serwera OLD do obecnego serwera. W tym temacie po krótce opiszemy wam jak to wszystko będzie wyglądać. Planowana data fuzji: 30 marca, późne godziny Planowane wyłączenie serwera OLD: 29 marca, 22:00 Fuzji zostaną poddane wszystkie konta oraz postacie na nich. Do całego procesu kwalifikują się jedynie te przypisane do realnego adresu email. Niezwłocznie po wyłączeniu serwera OLD, zaczniemy "czyścić" ślad graczy, tj. zamykać sklepy itd. Następnie zabierzemy się za przygotowywanie kont oraz postaci do przeniesienia ich na obecny serwer. Będziemy musieli między innymi sprawdzić czy loginy oraz nazwy postaci się nie powtarzają. W przypadku takich powtórzeń, konta oraz nazwy postaci z serwera OLD będą specyficznie edytowane. Jak logować na przeniesione konta? Na sam początek należy spróbować dokładnie takimi samymi danymi jak na serwerze OLD. Jeśli będą one nieprawidłowe, login najpewniej się powtarzał więc otrzymał końcówkę _f2. W takim przypadku zmodyfikowany login wygląda następująco: HotCesarz69 -> HotCesarz69_f2. Każda osoba z serwera OLD musi pobrać nowy, pełny klient gry po zakończeniu fuzji. Jak już przygotujemy konta oraz postaci, zajmiemy się waszymi przedmiotami. Będziemy niestety zmuszeni rozwiązać wszystkie istniejące gildie z serwera OLD. Zostaną wyczyszczone listy znajomych z powodu zmiany nazw niektórych postaci. Przedmioty należące do dowolnej z poniższych kategorii zostaną przeniesione w całości. Wszystkie będą edytowane uwzględniając zmiany z obecnego serwera, jeśli jakieś zaszły. Jeżeli przedmiot nie należy do żadnej z wymienionych kategorii, zostanie usunięty w procesie fuzji. Zachęcamy do zużycia wszelkich Ulepszaczy, Skrzynek, Yang w dowolnej formie oraz pozostałych przedmiotów. Smocze Monety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie na kontach (wszystkie Kupony SM zalecamy wczytać na konto). Powyższe informacje dotyczą tylko i wyłącznie serwera OLD - to tam należy zużywać zasoby. Żadne przedmioty, postacie oraz konta na serwerze S2 nie zostaną usunięte czy jakkolwiek zmienione. Przedmioty przechodzące w procesie fuzji z serwera OLD na S2 Ekwipunek Bronie, Zbroje, Hełmy, Tarcze, Buty, Naszyjniki, Kolczyki, Bransoletki, Kilofy, Wędki, Zwierzaki, Wierzchowce, Konie Przedmioty kosmetyczne Kostiumy, Fryzury, Nakładki na Zwierzaki, Nakładki na Bronie, Tytuły Przedmioty specjalne Pierścienie AntyEXP, PPK, Lizaki, Owoce Życia, Wzmocnienia Kostiumów, Zaklinacze Czasu, Skrzynie Postaci, Pierścienie Zastępstwa, Olejki Nazwy, Nieskończone Pelerynki, Obrączki Ślubne, Pierścienie Teleportacji (TAB) Pozdrawiamy, zespół PandoraMT2.pl!
  3. Wojna pomiędzy NATO oraz Astuteness zakończyła się zwycięstwem Gildii Astuteness (100 : 38).
  4. Wojna pomiędzy MaxImu5 oraz Berety zakończyła się zwycięstwem Gildii MaxImu5 (100 : 8).
  5. 1 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 600 zł oraz unikatowa broń na 250 poziom - jedyna na serwerze. ZDOBYWCA: FuckFame DATA: 2024-01-08 12:46:06 2 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 400 zł. ZDOBYWCA: ZaczarowanyV DATA: 2024-01-08 21:35:46 3 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 200 zł. ZDOBYWCA: Zwierek DATA: 2024-01-09 14:45:41
  6. PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana dawna Pandora. Zastaniecie u nas dokładnie taką rozgrywkę, jaka była dawniej, urozmaiconą kilkoma dodatkami aby umilić wam spędzony w grze czas. Dużo uwagi poświęciliśmy również na zbalansowanie postaci w PVP. https://pandoramt2.pl https://pandoramt2.pl/main/download https://forum.pandoramt2.pl https://www.facebook.com/PandoraPL/ https://www.instagram.com/pandoramt2.pl/ Specyfikacja serwera Maks. poziom: 250 Typ serwera: Easy Maks. punkty statusu: 125 Klasy postaci: 4 (podstawowe) Królestwa: 3 (Shinsoo, Chunjo, Jinno) Wszystkie stwory mogą przy śmierci upuścić Sztabkę Złota 2KK, 5KK lub 10KK. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. poziomów. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Dodatkowo od Pustyni Wygnańców, dropić zaczną tylko najcenniejsze Sztabki. Ekwipunek startowy Buty Wiatru Pierścień Teleportacji 200 peleryn męstwa 21 poziom konia Podstawowy ekwipunek +9 10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur Wszystkie języki na M1 100% szansy na przywołanie konia Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów. Księgi znajdziemy u odpowiedniego Trenera dla naszej profesji. Kamienie, Fasolki, Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu zostały rozłożone na Handlarzy. Księga Umiejętności M1 - G1 Kamień Duchowy G1 - P Tęczowy Kamień M1 - P Dodatkowo wprowadzony został Automatyzm Umiejętności. Umiejętności aktywne włączamy lub wyłączamy jak np. Aura Miecza. Tego typu umiejętności od teraz nie będą się wyłączać po przelogowaniu. Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon. Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony. Atlantyda V1 Wymagany poziom: 75 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin) Występujące Metiny: Brak Atlantyda V2 Wymagany poziom: 95 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: 4x Generał Yonghan (2 godziny) Występujące Metiny Brak Dolina Śmierci Wymagany poziom: 110 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Minotaur (1 godzina) Występujące Metiny 10x Metin Zagłady (1 godzina) Pustynia Wygnańców Wymagany poziom: 150 Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Występujące bossy: Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina) Występujące Metiny: 4x Metin Zbawienia (1 godzina) 4x Metin Demona (1 godzina) Przeklęta Atlantyda Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Występujące bossy: 4x Przeklęty Generał (2 godziny) Występujące Metiny: Brak Wieża Demonów Wymagany poziom: 40 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Komnata Pająków Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Skamieniała Łza Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Brak Możliwy drop: Komnata Smoka Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Kręty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Piekielne Katakumby Wymagany poziom: 120 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Przeklęta Komnata Wymagany poziom: 200 Przepustka: 5x Przeklęty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Świątynia Andun Wymagany poziom: 200 Przepustka: 1x Klejnot Ochrony Duszy Wytwarzanie Przepustki: Przepustkę wytwarzamy u Strażnika Świątyni Andun za: 10x Kręty Klucz, 10x Przeklęty Klucz, 10x Skamieniała Łza Czas oczekiwania na kolejne wejście: 6 godzin Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Cesarza Grota Dżinna Wymagany poziom: 150 Przepustka: 1x Bransolera Sułtana Wytwarzanie Przepustki: Przepustkę wytwarzamy na mapie Pustynia Wygnańców u Wędrowcy Hamza za: 1x Złota Czaszka Demona lub 10x Złoty Pył Czas oczekiwania na kolejne wejście: 4 godzin Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Dżinna Czerwony Smok Wymagany poziom: 110 Przepustka: Brak Mapa: Piekielna Arena Działający bonus: Brak Czas respawnu: 24 godziny Możliwy drop: Tabela wartości bonusów Maks. PŻ: +2000 Maks. PE: +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +15 Szybkość Zaklęć: +20% Szybkość Ataku: +15% Szybkość Ruchu: +15% Kradzież PE: +50% Obrona: +50 Wartość Ataku: +50 Regeneracja PŻ oraz PE: +20% Szansa na Otrucie: +8% Szansa na Omdlenie: +15% Szansa na Spowolnienie: +15% Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10% Silny przeciwko Ludziom: +10% Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE: +10% Szansa na Odbicie Ciosu: +15% Odporności na Bronie +15% Silny przeciwko poszczególnym Rasom: +15% Odporność na Klasy: +15% Silny przeciwko Klasom: +15% Brak bonusu 1-7 na blok ciosu! Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów. Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz. Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%. Oznacza to, że istnieje mała szansa iż w trakcie pojedynku zostaniecie omdleni mimo niego! Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może niezależnie od nich mieć także dwa bonusy 6-7. Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku. Tabela wartości bonusów Maks. PŻ: +3000 Maks. PE: +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +10 Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10% Szybkość Ataku: +10% Szybkość Ruchu: +10% Wartość Ataku: +250 Odporność na Klasy: +15% Silny przeciwko Klasom, Potworom: +15% Tabela Kamieni Dusz Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy Kamień Duszy Penetr.+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15% Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15% Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40% Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35% Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35% Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35% Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35% Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15% Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15% Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15% Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500 Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000 Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100 Kamień Duszy Przysp.+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40% Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15% Obrażenia Umiejętności: +15% Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15% Silny przeciwko Metinom: +15% Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15% Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15% Ołtarz Dusz znajduje się w każdym M1. Kamienie Dusz +5 możemy przepalić na Odłamek Kamienia Duszy. Następnie możemy go wymienić na różne przedmioty. Korzystając z Ołtarza Dusz możemy również wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz. Są one znacznie potężniejsze od normalnych kamieni oraz mają aż dwa specjalne bonusy. Wytworzony jest na poziomie +0, jednakże można go ulepszyć aż do +5. Należy pamiętać, że taki kamień również może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu. Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci. Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy do statystyk. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1 Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1 WeiLiao Zi M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności dowodzenia. Księgi Dowodzenia są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Tabela Bonusów Członków Grupy Poziom Obrażenia Umiejętności Szybkość Ataku Obrona Wartość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania 1 +1% +1 +6 +12 +122 +7 M1 +3% +4 +20 +40 +774 +27 G1 +5% +6 +29 +59 +1238 +41 P +7% +9 +42 +84 +1862 +61 Lider grupy nie może wybrać roli dla siebie. Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego. Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii. Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach. Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została ich wymiana u Uriela. Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Marmurów można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Umieszczając w oknie 5 dowolnychMarmurów Polimorfii możemy je wymienić. Dzięki temu pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka. Całość będzie nas kosztować dodatkowo 50.000.000 Yang. Umiejętność szkolić możemy przy pomocy różnorakich Ksiąg Polimorfii. Wraz z jej rozwojem, zwiększa się czas trwania przemiany oraz zadawane obrażenia. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Księga Polimorfii 0 - M1 Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1 Mistrzowska Księga Polimorfii M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności polimorfii. Księgi Polimorfii są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Poniżej zostały przedstawione wartości przy poszczególnych poziomach Polimorfii. Są one jedynie orientacyjne, gdyż wpływa na nie bardzo wiele czynników takich jak ekwipunek czy punkty statusu. Tabela Wartości Polimorfii Poziom Umiejętności Obrażenia Czas Trwania 1 +1% 10 minut M1 +5% 22 minuty G1 +15% 28 minut P +30% 35 minut Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem. Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności. Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw. Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji. Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie. Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera. Tabela Przedmiotów Specjalnych Ikona Obrażenia Czas Trwania Smoking Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego. Suknia Ślubna Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej. Bukiet Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią. Pierścionek Zaręczynowy Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa. Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na wspomnianą teleportację do drugiej połówki. Początkowo, zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób. Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie. Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka. Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50. W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory. Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza. Sam proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków. Przedmioty Zwierzaka Ikona Nazwa przedmiotu Działanie Smakołyk (I) Losowo od 20.000 do 100.000 doświadczenia; Lub 1% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Smakołyk (II) Losowo od 100.000 do 1.000.000 doświadczenia; Lub 3% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Smakołyk (III) Losowo od 1.000.000 do 5.000.000 doświadczenia; Lub 5% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury. Kamień Zwierzaka Służy do wytworzenia niezbędnych do późniejszego zwiększenia poziomu umiejętności przedmiotów. Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela. Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności. Umiejętności Zwierzaka Informacje Ogólne Wartości Bonusów Nazwa Umiejętności Bonus Umiejętności Za poziom M1 G1 P P+ Kamienna Skóra Maks. PŻ +50 +500 +1000 +1500 +3000 Smocza Fortuna Szansa na drop Sztabek 0,5% 5% 10% 15% 20% Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory 0,5% 5% 10% 15% 25% Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom 0,5% 5% 10% 15% 25% Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom 0,5% 5% 10% 15% 25% Kiedy umiejętność awansuje na stopień M1 (10 punktów), będziemy mogli rozpocząć dalsze szkolenie. Wtedy możliwe stanie się zwiększanie jej poziomu przy pomocy Księgi Tresury do G1 (20 punktów). Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Księgi Tresury wynosi 50%. Następnie, umiejętności szkolić możemy za pomocą Kamienia Zwierzaka. Przedmiot ten jest dość pospolitym dropem ze wszystkich Dungeonów. Pozwala on na podniesienie stopnia umiejętności do P (30 punktów). Jednakże, musimy przygotować kamień u Podstarzałego Tresera (Nowy NPC, w M1) Potrzebne będzie do tego parę Zwojów Tresury na każdy przetwarzany Kamień. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka wynosi 50%. Na samym końcu, po wbiciu poziomu 50., możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+. Aby podjąć próbę szkolenia zwierzaka do tego poziomu, musi być on w pełni najedzony. Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą najedzenia. Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1. U Podstarzałego Tresera znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie mają wpływu na szkolenie powyższych umiejętności. Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów. Czas trwania każdego przedmiotu wynosi godzinę od pierwszego założenia. Przedmioty specjalne Zwierzaka Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Przedmiotu Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila na potworach doświadczenie. Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. Pancerz Grzbietowy Zwiększa zadawane potworom obrażenia na Dungeonach o 5%. Każdy z przedmiotów wytworzyć możemy ze 100. Odłamków Przedmiotu Zwierzaka u Podstarzałego Tresera. U wspomnianego tresera znajdziemy też opcję przetopienia przedmiotów zwierzaka na odłamki. Każdy zwierzak może nosić maksymalnie jeden taki przedmiot równocześnie. Łowiąc, można natrafić na Skrzynię Rybaka, z której można zdobyć drogocenne przedmioty. Z każdym poziomem wędki zwiększa się nasza szansa na wyłowienie skrzyni. Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie Pirackiej Monety. Piracką Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka. Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 monet zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka. Posiadając specjalne przedmioty rybackie mamy szanse na wyłowienie Owoców Morza. Owoce Morza są potrzebne do zadań związanych z Kolekcjonerem. Ponadto każdy owoc posiada swój unikatowy bonus. Owoce Morza Ikona Nazwa Bonusy Czas Trwania Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5% 30 min. Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 min. Rak Średnie Obrażenia +5% 30 min. Krab Maksymalne PŻ +5% 30 min. Tylomelania Doświadczenie +10% 30 min. Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody. Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza potrzebnych do Kolekcji. Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczna Wędka ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Kostium Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić na Żetony Rybackie. W zależności od przedmiotu dostaniemy za niego zmienną ilość żetonów na konto. Aby dokonać wymiany przeciągamy przedmiot na Rybaka. Ryby 1x - 3xŻeton Rybacki Przedmioty specjalne 5xŻeton Rybacki Następnie, możemy wypłacić walutę u Rybaka i użyć w jego sklepie do zakupu Nakładki na Wędkę lub Skrzyni Rybaka. Podczas każdego wydobycia będzie możliwość zdobycia Sztabki Yang 5KK w Ilości od 3 do 5. Przy wydobyciu, mamy szansę na zdobycie punktu kilofa. Kilof ulepszamy, gdy osiągnie on maksymalną ilość punktów. Aby ulepszyć kilof, należy przeciągnąć go na Deokbae, stojącego w M2. Maksymalnie możemy mieć +9, szansa wydobycia rośnie z każdym poziomem (Od 3% do 30%). Umiejętność Górnictwa może zostać podniesiona za pomocą Przewodników do Górnictwa. Każdy wbity poziom zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie sztabek z żyły. Przewodniki do Górnictwa są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Przewodników można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie Sztabek. Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności, zgodnie z poniższą tabelą. Tabela Wartości Górnictwa Poziom Umiejętności Bonus 1 Szansa na Wydobycie: +1% M1 Szansa na Wydobycie: +10% G1 Szansa na Wydobycie: +15% P Szansa na Wydobycie: +20% Szansa rośnie z każdym poziomem, przedstawione zostały tylko niektóre stopnie. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności górnictwa. Możliwa do wydobycia jest również specjalna skrzynia górnika z której można zdobyć drogocenne przedmioty. Z każdym poziomem zwiększa się również nasza szansa na wydobycie skrzyni (Od 2% do 20%). Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota. Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczny Kilof ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Kostium Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 min. Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie Tajemniczego Kryształu. Tajemniczy Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie M1. Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 kryształów zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika. Na serwerze zmianie uległ również System Rang. Obecnie maksymalna ilość punktów rangi to 10.000.000. System Rang Nazwa Zakres Bonusy rangi Parobek 1000 - 3999 Brak Paź 4000 - 7999 Brak Giermek 8000 - 11999 Brak Szlachcic 12000 - 19999 Brak Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ: +250 Silny przeciwko ludziom: +3% Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ: +500 Silny przeciwko ludziom: +6% Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ: +750 Silny przeciwko ludziom: +9% Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ: +1000 Silny przeciwko ludziom: +12% Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ: +1250 Silny przeciwko ludziom: +15% Legat 1000000 - 1999999 Maks. PŻ: +1500 Silny przeciwko ludziom: +18% Konsul 2000000 - 3999999 Maks. PŻ: +1750 Silny przeciwko ludziom: +21% Władca 4000000 - 6999999 Maks. PŻ: +2000 Silny przeciwko ludziom: +24% Imperator 7000000 - 9999999 Maks. PŻ: +2250 Silny przeciwko ludziom: +27% Cesarz 10000000 Maks. PŻ: +2500 Silny przeciwko ludziom: +30% Prócz zabijania potworów, punkty rangi można zdobyć także z pomocą Owoców Życia. Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc. Tabela Owoców Życia Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi Owoc Życia (I) 500 Owoc Życia (II) 1000 Owoc Życia (III) 2000 Owoc Życia (IV) 5000 Owoc Życia (V) 10000 Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza. Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów. Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach. Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności. Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja. Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza. Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie. Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang). Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze. W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami. Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach. Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP. Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną. Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki. Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek. Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM. Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora. Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje. Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y". Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM. Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić. Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej. Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót. Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8. W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz. Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów. Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób. Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku. W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku. Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP. Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane. Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić. Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7. Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7. Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy. Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu. Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu. Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy. Następnie używając Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach. Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem. Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności. Tabela Bonusów Kostiumów Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500 Maksymalne PE Wszystkie 10 50 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5 Szybkość Ataku Nakładka 2 10 Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10 Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10 Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10 Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5 Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5 Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10 Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5 Wartość Ataku Nakładka 5 25 Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie. Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi. Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin. Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang. Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty. Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi. Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii. Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody. Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty: 1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni. 2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni. 3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni. Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi. Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów. Tabela Kolekcjonera Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda Kolekcja Kamieni Legendarne Kamienie Duszy +0 x5 Obrażenia Umiejętności +5% Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza x20 Szansa na Owoce Morza +2% Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x100-200 Średnie Obrażenia +5% Kolekcja Bossów Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10% Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów x10-25 Silny Przeciwko Dungeonom +10% Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo. Badania Biologa Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu: +10% Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku: +10% Szkatułka Królowej Pająków Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona: +150 Szkatułka Dziewięciu Ogonów Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku: +100 Szkatułka Żółtego Tygrysa Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia: +10% Szybkość Ruchu: +15% Szkatułka Ognistego króla Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku: +15% Wartość Ataku: +10% Szkatułka Umarłego Rozpruwacza Czerwony Konar 130 40 Odporności na Ludzi: +10% Szkatułka Minotaura Notatka Przywódcy 160 50 Silny Przeciwko Ludziom: +8% Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia Klejnot Zawiści 190 10 Maks. PŻ: +500 Wartość Magicznego Ataku: +50 Wartości Ataku: +50 Szkatułka Berana Setaou Klejnot Mądrości 220 10 Maks. PŻ: +1100 Wartość Magicznego Ataku: +60 Wartość Ataku: +60 Szkatułka Azraela Badania Rybaka Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Karaś 100 20 Odporność na potwory: +5% Skrzynia Władcy Pająków Ryba Mandaryna 130 20 Silny przeciwko Potworom: +5% Szkat. Minotaura Duży Karaś 160 10 Maks. PŻ: +500 Szkat. Elit. Żółwia Karp 190 10 Wartość Ataku: +50 Szkat. Berana-Setaou Łosoś 220 10 Odporność na wszystkie obrażenia: +5% Skrzynia Azraela Amur 250 10 Silny przeciwko Ludziom: +5% Skrzynia Rybaka x10 Wódz Orków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Dolina Orków Nagroda: 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Królowa Pająków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Loch Pająków Nagroda: 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Olbrzymi Żółw Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Pustynia Nagroda: 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Ognisty Król Ilość do zabicia: 1 Mapa: Ognista Ziemia Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bon Owoc Życia (III) Dziewięć Ogonów Ilość do zabicia: 1 Mapa: Góra Sohan Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Bon Owoc Życia (III) Zjawa Żółtego Tygrysa Ilość do zabicia: 1 Mapa: Świątynia Hwang Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Tęczowy Kamień Owoc Życia (III) Minotaur Ilość do zabicia: 1 Mapa: Dolina Śmierci Czas respawnu Bossa: 60 minut Nagroda: 100.000.000 Yang Bryłka Złota Owoc Życia (IV) Zabójca PVP Ilość do zabicia: 500 Nagroda: 500.000.000 Yang Tęczowy Kamień Aby urozmaicić rozgrywkę na serwerze, wprowadziliśmy parę globalnych, czasowych wydarzeń specjalnych. Każdy może wziąć w nich udział, a ich wypełnienie lub wygranie przyniesie w pełni unikatowe korzyści w skali serwera. Wydarzeniami specjalnymi zarządza Organizator Wydarzeń, unikatowy NPC w każdym M1. Polegają one na zbieraniu wypadających globalnie z potworów przedmiotów a następnie ich oddawaniu. Wydarzenia z tej grupy pozwalają na konkurowanie z pozostałymi graczami o unikatowe przedmioty. Z racji na promocję serwera, przygotowane zostały dwa, tematycznie ukierunkowane eventy. Zasada ich działania jest jednak identyczna, więc przedstawimy je zbiorczo poniżej. Z każdego potwora globalnie wypaść może Korona Cesarza lub Pazur Lwa. Po oddaniu przedmiotu do NPC możemy też śledzić, jak wypadamy na tle innych graczy. Oba wydarzenia potrwają do 23:59, 21. stycznia, a sam ranking stanie się wiążący. Rozdanie nagród odbędzie się niedługo po ukończeniu wydarzeń. Pierwsze dziesięć miejsc w rankingu zostanie nagrodzonych unikatowymi przedmiotami. Będą to permanentne elementy kostiumów przedstawiające motywy przewodnie eventów. Dodatkowo trzy pierwsze miejsca mogą liczyć na dodatkowe Smocze Monety. W tej grupie znajduje się tylko jedno wydarzenie. Polega ono na zbieraniu przez całą społeczność Kamieni Glyph. Nagrodą za wypełnienie Wydarzenia będzie nowy Dungeon, który gracze wybiorą w ankietach. Tak samo jak w przypadku eventów konkurencyjnych, przedmioty lecące globalnie oddajemy do NPC. Cała społeczność serwera ma za zadanie zebrać ogromną liczbę 1.000.000 Kamieni. Tutaj, w przeciwieństwie do poprzednich, Event skończy się z chwilą oddania ostatniego kamienia. Aby możliwe było zdobycie przedmiotów z wydarzeń, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Szansy na drop nie można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Po zakończeniu danego Eventu, przedmioty z nich zostaną usunięte przy najbliższej przerwie. Przedmioty oddawane do NPC są niezdatne do handlu. Poniżej przedstawione zostały możliwe do zdobycia przedmioty ze szkatułek poszczególnych bossów. Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum. Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry. Knight - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Cavalier - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2024.
  7. Ho ho ho! Witamy serdecznie wszystkich graczy Pandory! Wreszcie nadszedł ten wyczekiwany moment, czas Eventu Świątecznego! Event potrwa trzy tygodnie (od 13.12.2023 do 03.01.2024) aby każdy miał równe szanse na zdobycie tematycznych przedmiotów. Wszystkie przedmioty możliwe do wydropienia w trakcie całego wydarzenia zostaną usunięte wraz z jego końcem. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Eventu Świątecznego. - Świąteczny Żeton - Świąteczna Skarpeta - Świąteczny Bilet Większość związanych z wydarzeniem aktywności obsługiwać będzie Święty Mikołaj. Znajdziecie go w każdym z odświeżonym M1. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Świąteczną Skarpetę. Za każde 200 Skarpet zostaniemy nagrodzeni Świąteczną Skrzynią skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Za każde 50 Skarpet natomiast otrzymamy Świąteczną Torbę zawierającą ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Ponadto Kamienie Metin na normalnych mapach przeszły zimową przemianę. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa (10%) iż zaatakuje nas Wściekły Bałwan. Jego siła będzie dostosowana do poziomu zniszczonego przez nas kamienia. Zabijając go możemy spodziewać się dropu losowej ilości Świątecznych Skarpet (od 1 do 3). Mamy również szansę (10%) na otrzymanie Świątecznego Biletu czyli przepustki na Świąteczny Dungeon. Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy również mamy szansę na drop takowych przedmiotów. Aby wydropić Skarpety potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Skarpety nie będą dropić, gdy różnica poziomów od moba przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Wściekły Bałwan nie pojawi się, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem na Dungeonach jest wyłączony. Bonusy do dropu (np. Rękawica Złodzieja) nie mają wpływu na drop Skarpet. Skarpety nie dropią na Mapie Świątecznej. Bram Warsztatu Mikołaja strzeże Święty Mikołaj, wpuści on każdego, kto przyniesie Świąteczny Bilet. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma Skrzynię Świętego Mikołaja, skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Świątecznej (dostępna od 110 poziomu). Wejście tam będzie możliwe poprzez Świętego Mikołaja zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki! Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Świąteczny Żeton. Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie u Świętego Mikołaja. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 sztuki. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 sztuk. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 6 sztuk. Będzie się odradzał równo co 3 doby w stałym miejscu na Mapie Świątecznej. Aby go zabić potrzebna będzie współpraca wielu śmiałków. Boss ten może upuścić nawet kilka Skrzyni Świętego Mikołaja. Włożony wysiłek i trud w upolowanie legendy się zatem opłacą! Każde Pierwsze Miasto zostało przebudowane na czas trwania Eventu. Pierwszy zestaw przedmiotów dostępny po otwarciu Świątecznej Skrzyni. Ponadto można trafić także Smocze Monety, Ulepszacze i inne, przydatne przedmioty. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek wynosi 3 dni. Drugi zestaw przedmiotów dostępny po otwarciu Skrzyni Świętego Mikołaja. Ponadto można trafić także Smocze Monety, Ulepszacze i inne, przydatne przedmioty. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek wynosi 3 dni. Przedmioty dostępne w sklepie u Świętego Mikołaja, za walutę w postaci Świątecznych Żetonów. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek wynosi 3 dni. Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Eventu Świątecznego. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
  8. Drodzy gracze! Wreszcie nadszedł ten wyczekiwany moment, czas Eventu Halloween! Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo przerażających niespodzianek, takich jak Specjalna Mapa, Dungeon, Miasta czy Przedmioty! Event potrwa trzy tygodnie (od 31.10.2023 do 19.11.2023) aby każdy miał wystarczająco czasu na zdobycie przedmiotów. Wszystkie przedmioty możliwe do wydropienia w trakcie całego wydarzenia zostaną usunięte wraz z jego końcem. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Wydarzenia Halloween. - Żeton Halloween - Upiorna Dynia - Klucz Mroku Większość związanych z wydarzeniem aktywności obsługiwał będzie Jack Pumpkin. Znajdziecie go w każdym z odświeżonych M1. Wszystkie potwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Upiorną Dynię. Za każde 200 Dyń Jack nagrodzi nas Upiorną Skrzynią skrywającą pierwszy zestaw Przedmiotów Eventowych. Za każde 50 Dyń natomiast otrzymamy Upiorną Torbę, zawierającą cenne Dopalacze i nie tylko. Ponadto Kamienie Metin na normalnych mapach przeszły przerażającą przemianę. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa (10%) iż zaatakują nas Dyniąki. Ich siła będzie dostosowana do poziomu zniszczonego przez nas kamienia. Zabijając takowe mamy szansę (5%) na otrzymanie Klucza Mroku czyli przepustki na Halloweenowy Dungeon. Z każdego Dyniąka możemy spodziewać się dropu losowej ilości Upiornych Dyni (od 1 do 3). Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy możemy spodziewać się przepustki na Dungeon, Klucza Mroku. Aby wydropić Dynie potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Dynie nie będą dropić, gdy różnica poziomów od moba przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Dyniąki nie będą się respić, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem na Dungeonach jest wyłączony. Bonusy do dropu (np. Rękawica Złodzieja) nie mają wpływu na drop Dyni. Dynie nie dropią na Mapie Halloween. Bram Halloweenowych Katakumb strzeże Jack Pumpkin, wpuści on każdego, kto przyniesie Klucz Mroku. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma Mroczną Skrzynię, skrywającą drugi zestaw Przedmiotów Eventowych. Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Halloween (dostępna od 110 poziomu). Wejście tam będzie możliwe poprzez Jacka Pumpkina zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki! Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Żeton Halloween. Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Jacka Pumpkina. Zabijając zwykłe kreatury mamy szansę na wydropienie 1 sztuki. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 sztuk. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 6 sztuk. Będzie się odradzał równo co 3 doby w stałym miejscu na Mapie Halloween. Aby go zabić potrzebna będzie współpraca wielu śmiałków. Włożony wysiłek i trud się jednak opłacą. Każde Pierwsze Miasto zostało przebudowane na czas trwania Eventu. Część NPC również zostało podmienionych, aby pasować do otoczenia. Pierwszy zestaw przedmiotów dostępny po otwarciu Upiornej Skrzyni lub Torby, ponadto można trafić także Smocze Monety, Ulepszacze i inne, przydatne przedmioty. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek na Zwierzaki wynosi 3 dni. Drugi zestaw przedmiotów dostępny po otwarciu Mrocznej Skrzyni, ponadto można trafić także Smocze Monety, Ulepszacze i inne, przydatne przedmioty. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek na Zwierzaki wynosi 3 dni. Przedmioty dostępne w sklepie u Jacka Pumpkina, za walute w postaci Żetonów Halloween zdobytych na Mapie Halloween. Czas Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek na Zwierzaki wynosi 3 dni. Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Wydarzenia Halloween. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka. Tak jak można wywnioskować z powyższej informacji, wraz z najbliższą aktualizacją, pojawi się Otwieranie Skrzyni Unikatów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...