Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

Mam pomysł na usprawnienie komunikacji w grze, które może pozytywnie wpłynąć na doświadczenie graczy i zacieśnić społeczność na serwerze. Chodzi o dodanie trybu wiadomości offline. Poniżej przestawiam kilka powodów, dla których ta funkcja mogłaby przynieść korzyści zarówno graczom, jak i administracji: 

1. Poprawa komunikacji między graczami:
Obecnie, jeśli gracz jest offline, nie ma łatwego sposobu, by zostawić mu wiadomość. Tryb wiadomości offline pozwoliłby utrzymać kontakt między członkami gildii, partnerami handlowymi czy znajomymi w dowolnym momencie.


2. Zwiększenie aktywności w grze:
Gracze, którzy otrzymają wiadomości podczas swojej nieobecności, będą bardziej zmotywowani, aby zalogować się i odpowiedzieć. To dodatkowo zwiększy zaangażowanie na serwerze.


3. Nowe możliwości handlu:
Tryb ten ułatwiłby komunikację przy negocjacjach handlowych. Gracze mogliby np. zostawić ofertę na zakup lub sprzedaż przedmiotów bez konieczności bycia online jednocześnie.


4. Personalizacja wiadomości:
Dodanie opcji automatycznej odpowiedzi (np. "Nie ma mnie obecnie w grze, odezwę się później.") sprawiłoby, że gracze czuliby się bardziej związani z serwerem, a komunikacja stałaby się płynniejsza.


5. Ułatwienie organizacji gildii:
Gildie mogłyby skuteczniej koordynować swoje działania, planować wypady czy przekazywać informacje o eventach nawet wtedy, gdy nie wszyscy członkowie są jednocześnie online.



Propozycja techniczna:
Tryb wiadomości offline mógłby działać w prosty sposób:

Gracz wysyła wiadomość komendą (np. /msg NazwaGracza Wiadomość).

Wiadomość trafia do skrzynki odbiorcy, która byłaby dostępna po zalogowaniu się.

Opcjonalnie, powiadomienie o nowych wiadomościach mogłoby pojawiać się przy logowaniu (np. „Masz 2 nowe wiadomości.”).


Wprowadzenie takiej funkcji to nie tylko ukłon w stronę graczy, ale także innowacja, która mogłaby wyróżnić PandoraMT2 spośród innych serwerów. Tego typu rozwiązania pokazują, że administracja dba o jakość rozgrywki i potrzeby społeczności.

Mam nadzieję, że rozważycie tę propozycję!  :classic_biggrin:

Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów w rozwijaniu serwera,
Neith

  • Polubienie 7
  • Podziękowanie 1
Opublikowano

Z tym wyróżnieniem na tle innych serwerów to bym polemizował, praktycznie wszędzie widziałem tę opcję tylko nie tu. Co do samego pomysłu jestem na tak, denerwuje brak tego zwłaszcza jak ktoś zmienia ch np i trzeba pisać dwa razy te samą wiadomość. W zasadzie nie wiem czemu tej funkcji na serwerze nadal nie ma :p

  • Polubienie 3
Opublikowano
30 minut temu, konrad napisał(a):

Był taki temat o odrzucili nękanie graczy się zacznie na NIE 

Jakie nękanie graczy? Pw mozna zablokowac, rownie dobrze mozna dodac funkcje bloku pojedynczego gracza w okienku szeptu :D A ksucie to w tym wypadku nie jest forma nękania? A dozwolone xD

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ogolnie na :pepeYES:

W dniu 27.12.2024 o 12:29, UbajOfficial napisał(a):

na tak, + jeszcze opcja ignoruj gracza obok nicku w wiadomości 

A co do komentarza jednej z osób. Była już kiedyś taka propozycja z mojej strony, lecz została odrzucona.:pepeWait:

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...