Skocz do zawartości

Dodanie nowego 6/7 bonu


SlaZZZ
 Udostępnij

Dodanie wartości magicznego ataku do puli bonów 6/7   

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za wprowadzeniem bonu wartości ataku magicznego ?


Ankieta została zamknięta


Rekomendowane odpowiedzi

Moją propozycją jest dodanie do puli bonów 6/7, powiedzmy 100 wartości ataku magicznego. Jeżeli chodzi o wartość tego bonusu jest to oczywiście propozycja ze względu na to że taką zmianę trzeba by było odpowiednio zbalansować aby bon ten nie był za silny ani za słaby 

Głównym powodem dodania takiego bonu jest aktualny problem z szamanami. Nie da się na nich zrobić eq, które pozwoliło by bić mocno ze skilli. Zrobienie klasówki typu 15 silny / 15 odp nigdy nie da tyle co np dla bodego 250/15 silny , tak samo mental, dagger, wp.

Reasumując inne klasy mają możliwość dopakowywanie swoich obrażeń z umiejetności za pomocą 250 wartości ataku, natomiast klasy magiczne nie 

 

Edytowane przez SlaZZZ
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Neron napisał(a):

To zrób eq

No ciekawe , 290 luda z isem miałem i jakoś kiepsko to bije przkładowo walka na skille jak ktoś ma klasówkę nawet sie nie opłaca jak ma Lege KD, do tego maksymalnie długie animacje gdzie wtym czasie już byś 3 hity zrobił albo i lepiej. Ogólnie na dość wymaxowanej postaci mam 1500 wartości magicznego. jakbym miał w każdym itemie +100  to by wyszło 2300 czyli jakoś 50% wiecej dmg z tym że nie wejdziesz z tym na wojne w żaden sposób, tu chodzi o robienie klasówek, żeby klasa magczina miała jakąś alternatywe od 250 wartości atak. Oczywiście to tylko luźna propozycja. Co do eq mam najlepsze realne jakie mozesz mieć na 250 i perf unikaty, Do całości brakuje mi tylko rangi i widze ile wchodzi ze skilli a ile z hitów. Do tego mozesz mieć 70 na magie gdzie nie da sie boostwać dmg skilli wartością a np taki archer może gdzi i tak max wyciśniesz tylko 60 na strzały a na magie 70, ponadto jego skille już same w sobie wiecej biją, to samo mental body dagger wp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, SlaZZZ napisał(a):

No ciekawe , 290 luda z isem miałem i jakoś kiepsko to bije przkładowo walka na skille jak ktoś ma klasówkę nawet sie nie opłaca jak ma Lege KD, do tego maksymalnie długie animacje gdzie wtym czasie już byś 3 hity zrobił albo i lepiej. Ogólnie na dość wymaxowanej postaci mam 1500 wartości magicznego. jakbym miał w każdym itemie +100  to by wyszło 2300 czyli jakoś 50% wiecej dmg z tym że nie wejdziesz z tym na wojne w żaden sposób, tu chodzi o robienie klasówek, żeby klasa magczina miała jakąś alternatywe od 250 wartości atak. Oczywiście to tylko luźna propozycja. Co do eq mam najlepsze realne jakie mozesz mieć na 250 i perf unikaty, Do całości brakuje mi tylko rangi i widze ile wchodzi ze skilli a ile z hitów. Do tego mozesz mieć 70 na magie gdzie nie da sie boostwać dmg skilli wartością a np taki archer może gdzi i tak max wyciśniesz tylko 60 na strzały a na magie 70, ponadto jego skille już same w sobie wiecej biją, to samo mental body dagger wp 

Wszystko co piszesz ma sens dopóki nie wliczysz, że klasy magiczne - BM, Healer/Smok posiadają mocne self buffy, których profesje fizyczne nie mają. 
Klasą magiczną mniej bijesz, za to posiadasz większe absy/leczenie/zmniejszenie obrażeń na hitach + zwiększenie szansy na kryta. Tutaj się to balansuje bardziej lub mniej. Wydaję mi się, że argument nie do podważenia. Chociaż możesz spróbować :pepeEasy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Trona napisał(a):

Wszystko co piszesz ma sens dopóki nie wliczysz, że klasy magiczne - BM, Healer/Smok posiadają mocne self buffy, których profesje fizyczne nie mają. 
Klasą magiczną mniej bijesz, za to posiadasz większe absy/leczenie/zmniejszenie obrażeń na hitach + zwiększenie szansy na kryta. Tutaj się to balansuje bardziej lub mniej. Wydaję mi się, że argument nie do podważenia. Chociaż możesz spróbować :pepeEasy:

Tak zgadza sie tylko wartość magicznego ataku nie wpływa na buffy ani na hela , tylko na skille ofensywne, nie jestem pewien czy jeszcze na rozpro u WP nie wpływa i to mógłby być problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, SlaZZZ napisał(a):

Tak zgadza sie tylko wartość magicznego ataku nie wpływa na buffy ani na hela , tylko na skille ofensywne, nie jestem pewien czy jeszcze na rozpro u WP nie wpływa i to mógłby być problem 

Przepalasz się i tak na osobnym secie z full INT, to wyobraź sobie balans, gdy po przepałce założysz set z 15klasa/wartość magiczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nie. Postacie magiczne byłyby wtedy zbyt op i gra polegałaby tylko i wyłącznie na nich. 

Tak jakby w sumie teraz tak nie było. 

Jak napisał kolega wyżej coś za coś. Masz ochronkę, masz leczenie i to sprawia że postacie są na tyle mocne że warto nimi grać. 

Gdyby owy bon zostałby dodane na serwerze wszyscy zaczęli by grać BM'em. Bez sensu propozycja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Trona napisał(a):

Przepalasz się i tak na osobnym secie z full INT, to wyobraź sobie balans, gdy po przepałce założysz set z 15klasa/wartość magiczna

Wiesz ja się w żaden sposób nie upieram przy tej zmianie, że to jest idealne rozwiązanie, dla niektórych umiejętności (rozpro) trzeba by było napisać nowe linijki, wzory. Ale z drugiej strony magiczna wartość / 15 klasa da i tak mniej niz 250/15 klasa a do tego tym drugim wzmocnisz jeszcze hity.  Ale co do przepałki to faktycznie o tym nie pomyślałem

Edytowane przez SlaZZZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Admin zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...