Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/08/25 w Odpowiedzi

  1. Mocna propozycja, wypada dodać 3 grosze skoro głosuję 3x na nie. Wprowadzenie możliwości zdobycia wcześniej limitowanych, unikalnych przedmiotów (które miały swoją wartość właśnie dzięki temu, że były dostępne w określonym czasie lub w ograniczonej liczbie) w regularnej rotacji skrzyń, jest krokiem, który może zniechęcić osoby, które wcześniej zainwestowały w te przedmioty. Limitowane przedmioty mają swoją unikalną wartość nie tylko ze względu na ich wygląd, ale także na rarytasowość. Kiedy przedmioty te są dostępne tylko przez określony czas, albo tylko dla pewnej grupy graczy, ich wartość rośnie, co czyni je pożądanymi, kolekcjonerskimi "skarbami". Część graczy może czuć się rozczarowana i sfrustrowana, jeśli nagle przedmioty, które kupili za wysoką cenę lub zdobyli w trudny sposób, staną się dostępne dla każdego bez większego wysiłku. Jeśli administracja zdecyduje się na dystrybucję tych przedmiotów, odwróci to ich pierwotną wartość – coś, co miało być unikalne i drogocenne, staje się powszechnie dostępne. Taki krok może rozczarować wiele osób, które traktowały te przedmioty jako "sybmol". Po prostu, jeśli coś jest dostępne dla każdego, przestaje być wyjątkowe. To także zaburza rynek w grze. Kiedy unikatowy kostium, który przez długi czas był bardzo drogi i rzadki, stanie się dostępny przez skrzynie, jego cena na rynku może dramatycznie spaść. To z kolei może zniechęcić graczy, którzy inwestowali w te przedmioty, licząc na ich rzadkość i wartość. Z perspektywy gracza i posiadacza unikatowych przedmiotów, wprowadzenie tego typu zmian może być postrzegane jako podkopanie tej unikalności. To tak, jakby ktoś otworzył drzwi do ekskluzywnego klubu i pozwolił każdemu wejść, obniżając wartość dostępu. Jasne jest, że celem administracji może być dbałość o równowagę i zainteresowanie graczy, ale zachowanie unikalności przedmiotów to coś, co buduje lojalność i satysfakcję z gry. Rozważając tę decyzję, proszę miejscie na względzie, że długoterminowa wartość dla graczy to nie tylko dostępność przedmiotów, ale i ich unikalność, rzadkość oraz status. To zmienia nie tylko postrzeganą wartość przedmiotów, ale także całe podejście graczy do tego, co w grze jest naprawdę cenne. Takie decyzje mają ogromny wpływ na społeczność graczy, kolekcjonerów i tych co osiągają coś jak wygrana turnieju, a nie ma nic gorszego niż rozczarowanie tych, którzy zainwestowali w coś, co stało się symbolem ich zaangażowania w grę.
    6 punktów
  2. pierdol to dodawaj hwangi co polaki maja zarabiac z kostiumów jak ja nie mam to nikt nie bedzie mial i tak dodacie inne albo bez efektów dodaj cała i elo bedzie fajnie kasa wpadnie za krecenie skrzynka i tyle po temacie ludzie płacza bo im konto stanieje ;3333 TO JAK TAK JA CHCE KOSTIUM ZA TOPKE ZA HWANGA I CO TEZ MI POWIECIE ZE NIE MOGE GDY TOPKE SIE TRUNIEJ WBIJA NIZ TURNIEJ WYGYWA JAK TO JEST RAZ NA ROK A TURNIEJE Z KOSTIUMAMI MASZ CO 3 TURNIEJE
    2 punkty
  3. @ SiejeZło Nie jestem żadnym mistrzem gry. Po prostu irytuje mnie fakt, że na tym forum zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby, które w ogóle nie biorą udziału w czynnych wojnach gildii. W moim mniemaniu taka osoba z góry jest NPC, nie jest to tylko moje zdanie. Pandora jest od kilkunastu lat kojarzona z najlepszym serwerem w Polsce opartym na wojnach jaki powstał. Nasz powrót na serwerową arenę w połowie października przyczynił się w jakimś stopniu do zwiększenia ilości graczy online. Zaczęliśmy się mixować między sobą i grać po X wojen dziennie. Przez to inne ekipy to również zauważyły i postanowiły wrócić na serwer i tak to wszystko poszło. Przez cały projekt nie widziałem żeby właśnie w tym okresie było tyle wojen. Śmiało można to nazwać anomalią, która skłoniła administrację na ogłoszenie kolejnego turnieju gdzie padła rekordowa liczba gildii biorąca udział. Co więcej gospodarka się ruszyła (eq, rybki i wszelkie odpały zaczęły schodzić z shopów) także nawet na tym wszystkim casualowy gracz jeszcze skorzystał. Przechodząc do meritum. Kostiumy za turniej powinny być najbardziej limitowanym i unikatowym przedmiotem w grze (można je zdobyć przez umiejętności danej gildi, a jak wiadomo tego już się nie da kupić) jest to jednak największe wydarzenie na naszym serwerze. Dodanie zbroi z PL czy też hwangów do skrzyni spowoduje z automatu zmniejszenie unikalności tych kostiumów (Maximus, RodzinaKraba i ButyWiatru) bo ktoś będzie mógł sobie coś podobnego wylosować za SM. Argument z tym, że przecież turniejowe stroje będą się wyróżniały innym kolorem i efektami jest bez sensu bo to nie chodzi tylko o efekty czy te "tesktury" tylko o sam model że można nim grać. Odpowiadając od razu na dociniki w stylu, że Hwang już jest przecież na serwerze, proszę bardzo możecie w nim grać pvp czy wojny jak różnicy nie ma. Szczerze mówiąc jakbyśmy wiedzieli, że jest plan dodania skrzyni i w niej byłby hwangi nie wybralibyśmy takich kostiumów.
    2 punkty
  4. Generalnie trochę przesadą jest wplątywanie tutaj kostiumów za turniej. Nie są one w żaden sposób oldschoolowe, tylko dosłownie zlepkiem na siłę nałożonych kolorów i efektów. Przez oldschool ma się raczej na myśli klasykę, kto powiedział że muszą to być dokładnie te same modele co macie w swoich za turniej, oldschool modeli w metinie są dziesiątki/setki. To tak jakbyście wybrali nowoczesne modele za wygranie turnieju, to nie można by już takich dodawać bo turniejowe takie są? Totalnie abstrakcyjny ten argument i prosiłbym trzymać się ziemi, bo za dużo tych ufoludków najwidoczniej lata po serwerze.
    2 punkty
  5. Przyznam szczerze, że kiedy zobaczyłem, iż propozycja wychodzi bezpośrednio od administratorów naszej ukochanej Pandorki, to lekko mną wzdrygnęło... Skoro już zdecydowałem się zagłosować na 3 x NIE, to, tak jak moi przedmówcy, również spróbuję uargumentować moją decyzję: Gracze, którzy zdobyli unikatowe kostiumy podczas eventów, uczynili to na podstawie obietnicy, że nagrody będą wyjątkowe i przede wszystkim limitowane czasowo. Argument dotyczący Atlantydy i jej zmian nie wydaje mi się trafiony (sam jestem tam za zmianami na +) – w tym przypadku gracze nie wpłacają regularnie prawdziwych pieniędzy, aby mieć dostęp do tego kontentu. Naruszenie tej obietnicy wpłynie nie tyle na wizerunek administracji, co przede wszystkim na zaangażowanie graczy w przyszłe eventy. Jeżeli przedmioty promowane jako Unikalne / Limitowane staną się dostępne w sklepie, gracze poczują, że inwestowanie i udział w wydarzeniach staje się bezcelowy. Gry MMORPG w dużej mierze opierają swoją atrakcyjność na poczuciu rzadkości oraz prestiżu, jaki daje posiadanie limitowanych przedmiotów. Przypuszczam, że administracja dobrze zdaje sobie z tego sprawę. Złamanie tego modelu zniweczy sens inwestowania w jakikolwiek przedmiot z Item Shopa, poza np. unisexem 5/5 z wkładem. Lepiej skupić się na nowym, ciekawym kontencie, a stare unikaty dalej zostawić jako "motywację" do zarobku i pozostania na serwerze dłużej niż miesiąc. Niestety, po odpaleniu nowego sezonu Pandory z ogromną reklamą i mnóstwem nowych graczy, trudno oczekiwać odpowiedzi innej niż "tak". Szkoda tylko, że nie towarzyszą temu żadne przekonujące argumenty. Wydaje się to trochę jak próba podejścia, które nie bierze pod uwagę długoterminowych konsekwencji dla społeczności gry.
    2 punkty
  6. Dodanie tych samych starych limitowanych przedmiotów jest bardziej kiepskim pomysłem, niż dobrym, a wyniki ankiety nie powinny nikogo dziwić. Większość nowych graczy będzie na tak, bo niby czemu mieliby nie chcieć mieć jakiejś nawet marginalnej szansy na przedmioty, których normalnie nigdy by nie zdobyli. Na nie głosuje jak widać również po postach filar Pandory, którzy grają tutaj od dawna i nie są jedno czy dwu miesięczną przygodą jak większość aktualnego s2, dlatego porównywanie wyników głosowania i skupianie się tylko na tym patrząc długofalowo w tym konkretnym temacie nie ma takiego sensu jak może się wydawać. Przemyślenie dodania takiej skrzyni, gdzie można będzie zdobyć same itemy, które nigdy wcześniej nikomu nie poleciały jest jakimś rozwiązaniem jeśli już się nad czymś takim zastanawiać. Jedyny problem jaki tutaj widzę to fakt, że będzie tego niewiele. I zostawta też mój miecz maga, żeby go kupić 3 tygodnie głodowałem lol
    1 punkt
  7. Chuopaki nie sprzeczajcie się i tak najładniejszy jest bojownik z afro :)
    1 punkt
  8. Odnośnie tekstury, hwangów jest unikatowych aktualnie (razem z krabowymi) 18 i nie ma ich więcej... dodanie kolejnych hwangów o różnej kolorystyce będzie skutkowało tym że te zbroje nie będą aż tak zauważalne jak teraz
    1 punkt
  9. Ojej, jakiś random, któremu udało się wygrać turniej bo ma ekipę, zapluł monitor, bo nie rozumie, że jego Hwang nadal będzie unikatowy dzięki unikatowej teksturze xD
    1 punkt
  10. Czyli dążymy do tego, że kostiumy (hwang) za turniej już się nie będą niczym wyróżniały od tych co będą w tych skrzyniach. Trochę to nie fair ale jak już większość chce za, to proponuje o dodanie permanentnych wkładów IS PVP żeby zachować tą unikatowość (oczywiście każdy kostium turniejowy nie tylko nasz, żeby ktoś źle nie zrozumiał xD). Z tego co pamiętam to już była propozycja rok temu co do nakładek, kostiumów oldschool i administracja to odrzuciła. Jak ktoś chce hwanga zawsze może wygrać turniej ;)
    1 punkt
  11. Wiele lat skakałem po serwerach prywatnych, żaden nie utrzymał mnie na dłużej niż na jedną edycję. Dopiero Wasz projekt Pandory przełamał ten trend. Doszedłem do wniosku, że to przez FOMO spowodowane właśnie Limitowanymi Skrzynkami. Może to bardzo prozaiczny i na pozór marginalny powód (kostiumy to tylko dodatek i "efekt wizualny" do zawartości gry), ale to właśnie chęć gonienia i śledzenia nowych edycji Limitowanych Skrzyń motywuje wielu graczy do dalszej gry; zarabiania, wydawania pieniędzy, inwestowania, szpanowania - ta chęć poczucia się unikalnym i na swój sposób "elitarnym". Z każdą kolejną edycją, te Starsze Unikaty przyciągają uwagę nowych graczy po fuzji, mógłbym nawet rzec, że jest to taki trochę "mistycyzm" w tym. Sam nie przypuszczałem, że po pierwszej mojej fuzji i zobaczeniu tylu "nieosiągalnych" już kostiumów z poprzedniej edycji, napędzi to u mnie taki HYPE na zdobycie tych, które podobają mi się najbardziej. Dla graczy zawsze będzie to dodatkowy argument by grać, nawet gdy wymaksowali już postać i wywalczyli się w PVP czy na wojnach. Biorąc przykład z długoletnich sukcesów gier typu Counter Strike GO/2 i tak naprawdę już każdej nowej gry opartej na Lootboxach właśnie. Ten hazard, ta dopaminka, unikatowość, kolekcjonerstwo - to napędza graczy i zatrzymuje ich na dłużej. Im bardziej coś niedostępnego i unikatowego - tym LEPIEJ! Nie odbierajmy Legendarności starym jak i kolejnym Limitowanym Setom. Dlatego jestem stanowczo na NIE w pierwszej kwestii, a co do pozostałych dwóch innych - również NIE, ponieważ wydaje mi się, że stać Was na więcej
    1 punkt
  12. PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana legenda. Zastaniecie u nas praktycznie taką samą rozgrywkę, jaka była dawniej. Projekt został urozmaicony kilkoma dodatkami aby umilić spędzany w grze czas. Najwięcej uwagi poświęciliśmy na zbalansowanie oraz przywrócenie znaczenia PVP. Poniżej znajduje się lista wszystkich powiązanych z projektem adresów. Odbierz pakiet bonusów zakładając konto za pomocą specjalnego reflinku. https://pandoramt2.pl https://pandoramt2.pl/main/download https://forum.pandoramt2.pl https://www.facebook.com/PandoraPL https://www.facebook.com/groups/PandoraMT2 https://www.instagram.com/pandoramt2.pl https://discord.pandoramt2.pl Wszystko zostało odpowiednio dostosowane, aby całość rozgrywki pozostała w balansie. Potocznie zwane raty poddano wielu korektom, aby dobrze wyważyć poszczególne etapy rozwoju. Informacje ogólne Typ serwera Easy (Old School) Klasy postaci Podstawowe (4) Królestwa Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) Maksymalny poziom 250 Maks. ilość statystyk 125 Występujące waluty Yang Maks. ilość przechowywanych Yang 1.999.999.999.999 Maks. ilość przedmiotów w Stacku 200 Dodatkowym urozmaiceniem jest drop losowych Sztabek Złota (2KK | 5KK | 10KK). Jego częstotliwość będzie uzależniona od wymaganego poziomu mapy oraz jej trudności. Dodatkowo na mapach od Pustyni Wygnańców włącznie, dropić będą tylko najcenniejsze Sztabki. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Powyższa różnica poziomów nie obowiązuje na wszystkich mapach od Doliny Śmierci włącznie. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP, Medalu Szczęścia lub dzięki Zwierzakowi. Jako gracz Pandory nie rozpoczniesz przygody z pustymi rękoma. Zadbaliśmy o odpowiednią dynamikę pierwszych stawianych kroków. Ekwipunek startowy Buty Wiatru Pierścień Teleportacji pod TAB 200 peleryn męstwa 21 poziom konia Podstawowy ekwipunek +9 10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur Wszystkie języki na M1 100% szansy na przywołanie konia Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon. Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony. Atlantyda V1 Wymagany poziom: 75 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Lodowa Wiedźma (4 godziny) Występujące Metiny: Brak Atlantyda V2 Wymagany poziom: 95 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: 4x Generał Yonghan (2 godziny) Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin) Występujące Metiny Brak Dolina Śmierci Wymagany poziom: 110 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Minotaur (1 godzina) Występujące Metiny 10x Metin Zagłady (1 godzina) Pustynia Wygnańców Wymagany poziom: 150 Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Występujące bossy: Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina) Występujące Metiny: 4x Metin Zbawienia (1 godzina) 4x Metin Demona (1 godzina) Mityczna Atlantyda Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Występujące bossy: 4x Mityczny Generał (2 godziny) Mityczna Wiedźma (8 godzin) Występujące Metiny: Brak Wieża Demonów Wymagany poziom: 40 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Komnata Pająków Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Skamieniała Łza Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Brak Możliwy drop: Komnata Smoka Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Kręty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Piekielne Katakumby Wymagany poziom: 120 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Mityczna Komnata Wymagany poziom: 200 Przepustka: 5x Mityczny Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Świątynia Andun Wymagany poziom: 200 Przepustka: 1x Klejnot Ochrony Duszy Wytwarzanie Przepustki: 10x Skamieniała Łza 10x Kręty Klucz 10x Mityczny Klucz Czas oczekiwania na kolejne wejście: 6 godzin Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Cesarza Grota Dżinna Wymagany poziom: 150 Przepustka: Bransoleta Sułtana Wytwarzanie Przepustki: Wędrowca Ham Złota Czaszka Demona lub 10x Złoty Pył Czas oczekiwania na kolejne wejście: 4 godziny Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Dżinna Infernus Wymagany poziom: 110 Przepustka: Brak Mapa: Arena Infernusa Działający bonus: Brak Czas respawnu: 12 godzin Możliwy drop: Balathor Wymagany poziom: 150 Przepustka: Brak Mapa: Grota Balathora Działający bonus: Brak Czas respawnu: 48 godzin Możliwy drop: Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych. Maksymalne wartości są podświetlane na specjalny złoty kolor. Tabela wartości bonusów Nazwa Bonusu Maksymalna wartość Bonusu Maks. PŻ +2000 Maks. PE +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +15 Szybkość Zaklęć +20% Szybkość Ataku +15% Szybkość Ruchu +15% Kradzież PE +50% Obrona +50 Wartość Ataku +50 Regeneracja PŻ oraz PE +20% Szansa na Otrucie +8% Szansa na Omdlenie +15% Szansa na Spowolnienie +15% Szansa na Krytyczne Uderzenie +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie +10% Silny przeciwko Ludziom +10% Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE +10% Szansa na Odbicie Ciosu +15% Odporność na Bronie +15% Silny przeciwko Rasom +15% Odporność na Klasy +15% Silny przeciwko Klasom +15% Brak możliwości wsadzenia bonusu 1-7 na blok ciosu. Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów. Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz. Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%. Oznacza to, że istnieje niewielka szansa iż dana niewrażliwość nie zadziała. Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może mieć także dwa bonusy 6-7. Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku. Tabela wartości bonusów Maks. PŻ +3000 Maks. PE +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +10 Szansa na Krytyczne Uderzenie +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie +10% Szybkość Ataku +10% Szybkość Ruchu +10% Wartość Ataku +250 Odporność na Klasy +15% Silny przeciwko Klasom, Potworom +15% Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności. Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang. Niektóre z nich możemy również zdobyć otwierając Sakwy Szczęścia. Tabela Kamieni Dusz Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy Kamień Duszy Penetracji+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15% Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15% Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40% Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35% Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35% Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35% Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35% Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15% Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15% Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15% Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500 Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000 Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100 Kamień Duszy Przyspieszenia+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40% Legendarne Kamienie Dusz Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15% Obrażenia Umiejętności: +15% Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15% Silny przeciwko Metinom: +15% Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15% Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15% Aby wydłużyć całą rozgrywkę, wprowadzone zostały Legendarne Kamienie Dusz. Wytworzenie takowych nie jest proste, gdyż wymaga zebrania sporej ilości zwykłych kamieni. Wszystkich operacji z nimi związanych dokonamy w Ołtarzu Dusz znajdującym się w każdym M1. Okno przepalania służy do wymiany zbędnych kamieni na Odłamki Kamienia Duszy. Kamienie same wskakują do okna, nie trzeba więc przeszukiwać ekwipunku aby je wrzucić ręcznie. Odpowiednią ilość odłamków możemy wymienić na różne przedmioty. Najcenniejszym jest Legendarny Kamień potrzebny do wytwarzania KD. Najważniejszą funkcją ołtarza jest wytwarzanie Legendarnych Kamieni Dusz. Są one znacznie lepsze od standardowych kamieni, ponieważ mają kilka bonusów. Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go później ulepszać aż do +5. Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu. W przedmiotach nie istnieje osobny slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni Dusz. Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów. Dosłownie wszystkie rzeczy potrzebne do ich rozwoju znajdziemy u NPC. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Stopień Księga Umiejętności M1 - G1 Kamień Duchowy G1 - P Tęczowy Kamień M1 - P Została wprowadzona możliwość przełączania umiejętności ciągłych. Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch. Dodatkowo tego typu umiejętności nie będą się wyłączać po przelogowaniu. Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci. Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy. Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Dowodzenia. Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się wartości nadawanych wzmocnień. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1 Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1 WeiLiao Zi M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności. Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Poniżej znajduje się Tabela Wartości Dowodzenia w zależności od stopnia rozwoju umiejętności. Przedstawione zostały tylko poszczególne stopnie, wartości oczywiście zwiększają się wraz z każdym stopniem. Tabela Bonusów Członków Grupy Poziom Obrażenia Umiejętności Szybkość Ataku Obrona Wartość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania 1 +1% +1 +6 +12 +122 +7 M1 +3% +4 +20 +40 +774 +27 G1 +5% +6 +29 +59 +1238 +41 P +7% +9 +42 +84 +1862 +61 Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci. Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy. Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego. Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii. Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach. Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została opcja ich wymiany. Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1. Potrzebować będziemy 5 dowolnych Marmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang. Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka. Umiejętność szkolić możemy przy pomocy odpowiednich Ksiąg Polimorfii. Wraz z rozwojem, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Księga Polimorfii 0 - M1 Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1 Mistrzowska Księga Polimorfii M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności. Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności. Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu. Tabela Wartości Polimorfii Poziom Umiejętności Obrażenia Czas Trwania 1 +1% 10 minut M1 +5% 22 minuty G1 +15% 28 minut P +30% 35 minut Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem. Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności. Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw. Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji. Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie. Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera. Tabela Przedmiotów Specjalnych Ikona Obrażenia Czas Trwania Smoking Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego. Suknia Ślubna Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej. Bukiet Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią. Pierścionek Zaręczynowy Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa. Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na teleportację do drugiej połówki. Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa tylko gdy postać spełnia wymagania danej mapy. Początkowo zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób. Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie. Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka. Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50. W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory. Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza. Proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków. Okno Zwierzaka uruchomiamy klawiszem P lub odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza. Przedmioty Zwierzaka Ikona Nazwa przedmiotu Działanie Smakołyk (I) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie. Przed 50 poziomem: od 20.000 do 100.000 punktów doświadczenia Na 50 poziomie: 1% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+ Smakołyk (II) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie. Przed 50 poziomem: od 100.000 do 1.000.000 punktów doświadczenia Na 50 poziomie: 3% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+ Smakołyk (III) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie. Przed 50 poziomem: od 1.000.000 do 5.000.000 punktów doświadczenia Na 50 poziomie: 5% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+ Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury. Kamień Zwierzaka Służy do tworzenia przedmiotów wymaganych, by szkolić umiejętności pupila od stopnia G do P+. Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela. Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności. Umiejętności Zwierzaka Informacje Ogólne Wartości Bonusów Nazwa Umiejętności Bonus Umiejętności Za poziom M1 G1 P P+ Kamienna Skóra Maks. PŻ +50 +500 +1000 +1500 +3000 Smocza Fortuna Szansa na drop Sztabek 0,5% 5% 10% 15% 20% Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory 0,5% 5% 10% 15% 25% Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom 0,5% 5% 10% 15% 25% Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom 0,5% 5% 10% 15% 25% Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów. Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów. Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%. Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy wytworzyć Kamień Zwierzaka. Przedmiot ten, w formie neutralnej, uzyskamy pokonując w zasadzie dowolne Dungeony. Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury. Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (NPC dostępny w każdym M1). Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie personalizujemy Kamień. Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%. Na samym końcu możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+. Aby podjąć próbę szkolenia do tego poziomu, zwierzak musi w pełni najedzony. Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą całego najedzenia. Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1. Rozmawiając z Podstarzałym Treserem znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności. Okno przepalania służy do wymiany zbędnych przedmiotów naOdłamki Przedmiotu Zwierzaka. Możemy je wymieniać na wzmacniające przedmioty korzystając z okna dialogowego u Podstarzałego Tresera. Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów. Czas trwania każdego przedmiotu upływa od momentu jego pierwszego założenia lub użycia. Tabela Przedmiotów Specjalnych Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Czas Trwania Koszt Wytworzenia Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila doświadczenie. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Pancerz Grzbietowy Zwiększa obrażenia zadawane potworom na Dungeonach o 10%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Zwierzak może nosić maksymalnie jeden specjalny przedmiot. Ryby łowimy wedle domyślnego, znanego wszystkim schematu. Nie ma tutaj większej filozofii poza wyciągnięciem wędki w odpowiednim czasie. Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki. Za wykonanie pełnego procesu wyławiania zdobyczy z wody, możemy zdobyć 1 taki punkt. Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć, przeciągając na Rybaka. Maksymalny możliwy poziom to +9, a każdy poszczególny pozwala na większą różnorodność połowów. Podczas łowienia możemy zdobyć Skrzynię Rybaka oferującą ciekawe przedmioty. Z każdym poziomem wędki adekwatnie rośnie szansa na wyłowienie bonusowej Skrzyni Rybaka. Dla urozmaicenia dodane zostały specjalne Owoce Morza, nadające postaci użyteczne efekty. Aby była możliwość wyłowienia poniższych owoców musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie. Owoce Morza Ikona Nazwa Bonusy Czas Trwania Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5% 30 minut Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 minut Rak Średnie Obrażenia +5% 30 minut Krab Maksymalne PŻ +5% 30 minut Tylomelania Doświadczenie +10% 30 minut Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody. Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze. Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza. Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus. Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczna Wędka ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Kostium Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze. Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić na Żetony Rybackie. Aby tego dokonać, wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (przykładowo Karasia) na Rybaka. W zależności od jakości wymienianego przedmiotu dostarcza on różniącą się ilość Żetonów. Pospolite Ryby 1x Żeton Rybacki Rzadkie Ryby 2x Żeton Rybacki Najrzadsze Ryby 3x Żeton Rybacki Przedmioty specjalne 5x Żeton Rybacki Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do ekwipunku w formie przedmiotów. Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka. Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie Pirackiej Monety. Monetę możemy wrzucić do Skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka. Jeśli królestwo nazbiera łącznie 1000 monet, zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka. Wszystkie znajdujące się na mapach Żyły zostały zamienione na Żyłę Złota. Podczas kopania będzie możliwość wydobycia Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk. Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa. W trakcie procesu wydobycia Sztabek z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt. Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć, przeciągając na Deokbae. Maksymalny dostępny poziom to +9, a każdy następny pozwala na efektywniejsze wydobycie (od 3% do 30%). Podczas kopania możemy zdobyć Skrzynie Górnika oferującą ciekawe przedmioty. Z każdym poziomem kilofa adekwatnie rośnie szansa na bonusowe wydobycie Skrzyni Górnika. Umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodników do Górnictwa. Każdy wbity poziom skutecznie zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności Przewodnik do Górnictwa 0 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności. Przewodniki do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie. Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności. Tabela Wartości Górnictwa Poziom Umiejętności Bonus 1 Szansa na Wydobycie +1% M1 Szansa na Wydobycie +10% G1 Szansa na Wydobycie +15% P Szansa na Wydobycie +20% Szansa naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie. Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie. Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus. Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczny Kilof ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Kostium Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 minut Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie Tajemniczego Kryształu. Kryształ możemy wrzucić do Ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie. Jeśli królestwo nazbiera łącznie 1000 kryształów, zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika. System rang został rozbudowany względem tego domyślnego. Maksymalna ilość rangi została zwiększona do 10.000.000 punktów. Natomiast poszczególne stopnie oferują nam solidne wzmocnienie postaci. System Rang Nazwa Zakres Bonusy rangi Parobek 1000 - 3999 Brak Paź 4000 - 7999 Brak Giermek 8000 - 11999 Brak Szlachcic 12000 - 19999 Brak Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ: +250 Silny przeciwko Ludziom: +3% Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ: +500 Silny przeciwko Ludziom: +6% Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ: +750 Silny przeciwko Ludziom: +9% Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ: +1000 Silny przeciwko Ludziom: +12% Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ: +1250 Silny przeciwko Ludziom: +15% Legat 1000000 - 1999999 Maks. PŻ: +1500 Silny przeciwko Ludziom: +18% Konsul 2000000 - 3999999 Maks. PŻ: +1750 Silny przeciwko Ludziom: +21% Władca 4000000 - 6999999 Maks. PŻ: +2000 Silny przeciwko Ludziom: +24% Imperator 7000000 - 9999999 Maks. PŻ: +2250 Silny przeciwko Ludziom: +27% Cesarz 10000000 Maks. PŻ: +2500 Silny przeciwko Ludziom: +30% Prócz zabijania potworów, punkty rangi można także zdobyć używając Owoców Życia. Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc. Tabela Owoców Życia Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi Owoc Życia (I) 500 Owoc Życia (II) 1000 Owoc Życia (III) 2000 Owoc Życia (IV) 5000 Owoc Życia (V) 10000 Wszystkie owoce można używać bez jakichkolwiek progów rangi oraz ograniczeń czasowych. Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza. Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów. Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach. Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności. Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja. Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza. Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie. Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang). Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze. W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami. Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach. Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP. Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną. Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki. Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek. Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM. Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora. Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje. Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y". Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM. Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić. Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej. Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót. Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8. W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz. Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów. Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób. Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku. W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku. Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP. Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane. Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić. Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7. Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7. Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy. Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu. Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu. Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy. Następnie używając Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach. Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem. Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności. Tabela Bonusów Kostiumów Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500 Maksymalne PE Wszystkie 10 50 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5 Szybkość Ataku Nakładka 2 10 Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10 Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10 Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10 Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5 Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5 Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10 Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5 Wartość Ataku Nakładka 5 25 Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie. Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi. Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin. Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang. Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty. Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi. Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii. Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody. Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty: 1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni. 2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni. 3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni. Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi. Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów. Tabela Kolekcjonera Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda Kolekcja Kamieni Legendarne Kamienie Duszy +0 x5 Obrażenia Umiejętności +5% Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza x20 Szansa na Owoce Morza +2% Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x100-200 Średnie Obrażenia +5% Kolekcja Bossów Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10% Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów x10-25 Silny Przeciwko Dungeonom +10% Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo. Badania Biologa Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu: +10% Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku: +10% Szkatułka Królowej Pająków Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona: +150 Szkatułka Dziewięciu Ogonów Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku: +100 Szkatułka Żółtego Tygrysa Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia: +10% Szybkość Ruchu: +15% Szkatułka Ognistego króla Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku: +15% Wartość Ataku: +10% Szkatułka Umarłego Rozpruwacza Czerwony Konar 130 40 Odporności na Ludzi: +10% Szkatułka Minotaura Notatka Przywódcy 160 50 Silny Przeciwko Ludziom: +8% Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia Klejnot Zawiści 190 10 Maks. PŻ: +500 Wartość Magicznego Ataku: +50 Wartości Ataku: +50 Szkatułka Berana Setaou Klejnot Mądrości 220 10 Maks. PŻ: +1100 Wartość Magicznego Ataku: +60 Wartość Ataku: +60 Szkatułka Azraela Badania Rybaka Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Karaś 100 20 Odporność na potwory: +5% Skrzynia Władcy Pająków Ryba Mandaryna 130 20 Silny przeciwko Potworom: +5% Szkat. Minotaura Duży Karaś 160 10 Maks. PŻ: +500 Szkat. Elit. Żółwia Karp 190 10 Wartość Ataku: +50 Szkat. Berana-Setaou Łosoś 220 10 Odporność na wszystkie obrażenia: +5% Skrzynia Azraela Amur 250 10 Silny przeciwko Ludziom: +5% Skrzynia Rybaka x10 Wódz Orków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Dolina Orków Nagroda: 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Królowa Pająków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Loch Pająków Nagroda: 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Olbrzymi Żółw Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Pustynia Nagroda: 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Ognisty Król Ilość do zabicia: 1 Mapa: Ognista Ziemia Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bon Owoc Życia (III) Dziewięć Ogonów Ilość do zabicia: 1 Mapa: Góra Sohan Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Bon Owoc Życia (III) Zjawa Żółtego Tygrysa Ilość do zabicia: 1 Mapa: Świątynia Hwang Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Tęczowy Kamień Owoc Życia (III) Minotaur Ilość do zabicia: 1 Mapa: Dolina Śmierci Czas respawnu Bossa: 60 minut Nagroda: 100.000.000 Yang Bryłka Złota Owoc Życia (IV) Zabójca PVP Ilość do zabicia: 500 Nagroda: 500.000.000 Yang Tęczowy Kamień Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum. Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry. Knight - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Cavalier - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2025.
    1 punkt
  13. Niniejsze Warunki Użytkowania są zbiorem reguł i zasad, których przestrzeganie warunkuje możliwość korzystania z Forum. Nieznajomość poniższych zasad nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania oraz odpowiedzialności za przewinięcia. Definicje Regulamin — zbiór zasad i warunków korzystania z Forum. Serwer — oficjalny serwer gry udostępniony przez Administratora dla Użytkowników. Forum — oficjalne, zatwierdzone i prowadzone przez Administratora, Forum Serwera. Fanpage — oficjalny, zatwierdzony i prowadzony przez administracje, Fanpage Serwera. Administrator — osoba fizyczna będąca jedynym bądź jednym z wielu, właścicielem Serwera oraz Forum. Moderator — osoba fizyczna moderująca oraz obserwująca treści na forum pod kątem ich zgodności z Regulaminem. Mistrz Gry — osoba fizyczna nadzorująca zachowanie Użytkowników Forum oraz Serwera, odpowiedzialny za pomoc grającym. Użytkownik — osoba fizyczna, która ma możliwość rejestracji osobistego Konta na Forum. Konto — zasób użyczany Użytkownikowi przez Administratora poprzez rejestrację. § 1. Postanowienia Ogólne 1.1. Każdy Użytkownik posiadający osobiste Konto ma obowiązek znać Regulamin dostępny na Forum. 1.2. Użytkownik zakładając Konto na Forum akceptuje oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu. 1.2.1. Brak znajomości Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego przestrzegania. 1.3. Użytkownik powinien zachować dane logowania do Konta w tajemnicy. 1.4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie włamania na Konto. 1.5. Administrator ma prawo do zawieszenia działalności Forum bez uprzedzenia Użytkownika. 1.6. Założenie Konta na Forum jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne. § 2. Konto Użytkownika 2.1. Każdy Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści publikowane za pomocą jego Konta. 2.2. Użytkownik zakładający Konto zobowiązany jest do podania aktywnego adresu poczty e-mail. 2.2.1. Użytkownik musi być właścicielem adresu e-mail, który podaje przy rejestracji Konta. 2.2.2. Administrator ma prawo zweryfikować poprawność podanych w procesie rejestracji danych. 2.3. W przypadku łamania postanowień Regulaminu, administracja ma prawo do nałożenia restrykcji na Konto Użytkownika. 2.3.1. Użytkownik może złożyć odwołanie od nałożonej restrykcji w przeciągu 7. dni od jej otrzymania. 2.3.2. Odwołania składane po terminie nie będą rozpatrywane. 2.3.3. Użytkownik powinien odwołać się od kary u osoby nakładającej restrykcję. 2.3.4. Administrator może odrzucić odwołanie Użytkownika bez podawania przyczyny. 2.4. Nazwa Konta Użytkownika nie może zawierać fraz powszechnie uznanych za nieodpowiednie a także: - Linków do innych stron, for czy serwerów; - Danych osobowych osób trzecich bez ich wyraźnej zgody przekazanej Administratorowi; - Bezpośredniej obrazy osób trzecich. 2.5. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad netykiety w trakcie korzystania z Forum. 2.6. Użytkownik powinien posiadać maksymalnie jedno aktywne Konto w tym samym czasie. 2.6.1. Użytkownik ma obowiązek zapytać Administratora o pozwolenie na rejestrację drugiego Konta w przypadku współdzielenia łącza internetowego. § 3. Administracja 3.1. Administrator ma prawo do zablokowania Konta Użytkownika w przypadku łamania przez niego Regulaminu. 3.2. Administrator ma prawo zablokować Konto Użytkownika gdy uzna jego działania za szkodliwe dla Forum oraz Serwera i jego pochodnych. 3.3. Administrator może zawiesić działalność Forum na czas nieokreślony lub ją całkowicie zakończyć w dowolnym momencie. 3.4. Administrator jest ostatnią osobą decyzyjną w przypadku sporów, sytuacji specyficznych lub gdy Regulamin nie określa danej sytuacji. 3.5. Administrator nie musi uzasadniać Użytkownikowi podejmowanych decyzji. 3.6. Administrator powinien odpowiedzieć na każdą wiadomość Użytkownika, jednak ma prawo do nieudzielenia odpowiedzi. § 4. Posty i Tematy 4.1. Zabronione jest umieszczanie w postach oraz tematach i ich nazwach: - Treści rasistowskich, wulgarnych lub uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich bez ich wyraźnej zgody; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Ofert wymiany przedmiotów / Yang / postaci za dobra na serwerach nie należących do Administratora. - Oprogramowania służącego do modyfikacji zachowań klienta gry Serwera lub linków do takowych; - Treści zabronionych prawnie. 4.2. Tematy na Forum mogą być odświeżone raz na 24 godziny od daty ostatniej odpowiedzi. 4.2.1. Tematy, które nie były aktywne od przynajmniej 7. dni mogą zostać zamknięte przez Moderatora. 4.2.2. Tematy mogą być odświeżone wyłącznie przez ich autora. 4.3. Nazwa tematu powinna być zbieżna do jego treści. 4.4. W postach zabrania się: - Znacznego odchodzenia od głównego wątku tematu; - Pisania dwóch odpowiedzi jedna pod drugą w odstępie mniejszym niż 24 godziny; - Samowolnego upominania innego Użytkownika; - Treści niezgodnych z regulaminem działu, jeżeli takowy istnieje; - Umieszczania samych emotikon. 4.5. Autorzy tematów zobowiązani są do korzystania ze wzorów w poszczególnych działach. § 5. Czatbox 5.1. Użytkownik może wysłać maksymalnie 3 wiadomości pod rząd w przeciągu jednej godziny. 5.2. Treść wysyłanej wiadomości nie może zawierać: - Treści uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Linków do oprogramowania służącego modyfikacji klienta gry Serwera; - Wiadomości czysto prywatnych, mogących się odbyć przez komunikator; - Zachęcania do odwiedzania tematu, którego użytkownik jest autorem; - Treści zabronionych prawnie. 5.3. Zabronionym jest zadawanie pytań przed upewnieniem się, że dany temat nie był już poruszany na Forum. § 6. Polityka Prywatności 6.1. Niniejsze przepisy określają zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem przez niego z Forum. 6.2. Użytkownik poprzez rejestrację Konta wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych do celów, dla których Forum zostało stworzone. 6.3. Forum wykorzystuje dane udostępnione przez Użytkownika tylko i wyłącznie podczas korzystania z jego funkcji, w procesie logowania oraz rejestracji. 6.4. Dane osobowe pozostawione na Forum nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. 6.5. Rejestrując osobiste Konto na Forum, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail na podany przez niego adres. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków Użytkowania. Administrator powiadomi o tym fakcie Użytkownika poprzez odpowiednią adnotację.
    1 punkt
  14. Witam Mialem przykrą sytuacja ze kupiem skrzynke a tu ban na czat na 300h.. Przydało by się zeby mozna było sprawdzic czy postać ma bana przed zakupem - przy sprawdzaniu ID skrzynki
    0 punktów
  15. W sumie zawsze można pozmieniać coś więcej niż tylko kolory i efekty PS.
    0 punktów
  16. ^chlop pisze teksty jak helixultrax
    0 punktów
  17. To źle widziałeś, może faktycznie powinieneś zbadać wzrok, bo różnicy w teksturach Hwangów chyba też nie dostrzegasz xD (duża czcionka, żeby widział co piszę)
    0 punktów
  18. Nie no Memori ile ty poświęciłeś jak Ci Daniel konto robił hah
    0 punktów
  19. @ SiejeZło osiągnij coś na tym serwerze i mnie nawet nie irytuj. Postaw się w mojej sytuacji i zastanów się czy też tak samo byś pisał w tym momencie. Myślisz, że turniej się wygrywa tak o pstryknięciem palca? Nie masz nawet zielonego pojęcia ile trzeba poświęcić żeby to osiągnąć. Także zdanie jakiegoś randoma z pod rybaka nie powinno być brane pod uwagę.
    0 punktów
  20. Ale piecze pupcia handlarzy is co sobie monopol na unikatach chcieli zrobic
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...