Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/26/25 w Odpowiedzi

  1. Witajcie drodzy gracze naszej ukochanej Pandorki! ❤️ Nadszedł czas aby zorganizować Turniej Gildii. Data turnieju: 22.03.2025 - 23.03.2025 Możliwość zapisów: 17.03.2025 - 20.03.2025 Zapisy są możliwe od momentu opublikowania tematu. Mądrze stwórzcie swoje małe armie i widzimy się na arenie. Wystarczy dodać odpowiedź w tym temacie z poniższym wzorem. Gildia: Lider: Królestwo: Osoby biorące udział: Rezerwa: Aby zapobiec walce 20 osób przeciwko 1 osobie, wprowadzono sztywne limity osób biorących udział w turnieju. Główny skład: maksimum 10 członków | Rezerwa: minimum 1 członek, maksimum 3 członków Żeby wygrać turniej każda z gildii musi wystawić swój najlepszy pierwszy skład do walki oraz wybrać dobrą rezerwę, na wypadek gdyby osobie z pierwszego składu nagle coś wypadło i byłaby niedyspozycyjna podczas ustalonej daty walki. W przypadku braku rezerwowych gildia będzie walczyć w osłabionym składzie bez możliwości dobrania nowych zastępców. Osoba wypisana jako Lider jest odpowiedzialna za kontakt z organizatorem turnieju i informowanie członków gildii o datach wojen. Z racji na sytuację przy poprzednich turniejach, możliwość edycji składów po zgłoszeniu zostaje ograniczona do stricte poprawek nazw postaci. 1. Jeżeli lider gildii nie stawi się o wyznaczonej godzinie wojnę wygrywa drużyna przeciwna. 2. Liderzy gildii walczących o danej godzinie mają obowiązek utrzymywać kontakt w grze z organizatorem. 3. Jeden z liderów gildii wyzywa przeciwnika do walki, a następnie osoby biorące udział wchodzą na wojnę. *Przekroczenie limitu podczas przygotowań grozi ostrzeżeniem, a w razie powtórki gildia przegrywa wojnę. 4. Gdy liderzy obu gildii wyrażą gotowość do walki organizatorowi to uczestnicy otrzymują zezwolenie na bitwę. *Od momentu rozpoczęcia wojny jest do 5 minut na przygotowanie, nieprzygotowana gildia przegrywa wojnę. 5. Jeżeli w trakcie wojny do którejś z gildii dołączy dodatkowa osoba to za pierwszym razem będzie ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtórzy to blokada permanentna dla osoby przeszkadzającej oraz gildia przegrywa wojnę. 6. Po zakończeniu wojny wyniki i punktacja zostają zaktualizowane w temacie z listą walk oraz wynikami na forum. 7. Przed rozpoczęciem turnieju Lider obowiązkowo musi odpowiedzieć na wiadomość administratora w celu weryfikacji. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalną Rangę na forum, która będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalny Tytuł, który będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Unikatowy Zestaw Kosmetyczny, przy tworzeniu którego będą mogli asystować. - Każda osoba ze zwycięskiego składu otrzyma również na konto Smocze Monety o wartości 100 zł. *Jeżeli osoba z pierwszego składu nie stawi się na jakąś wojnę to spada do rezerwy i nie ma możliwości walczyć już o główną nagrodę. Na jej miejsce wchodzi gracz z rezerwy, który ma prawo otrzymać nagrodę. https://forum.pandoramt2.pl/topic/16624-turniej-gildii-lista-walk/ @ Cavalier oraz @ Knight - główni organizatorzy odpowiedzialny za większość aspektów @ Admin oraz @ Prince - pomocnicy odpowiedzialni za wręczenie nagród oraz ogólną pomoc
    10 punktów
  2. Witajcie drodzy gracze! Nadchodzi moment przyłączenia serwera OLD do obecnego serwera. W tym temacie po krótce opiszemy wam jak to wszystko będzie wyglądać. Planowane wyłączenie serwera OLD: 29 marca, 22:00 Planowana data zakończenia fuzji: 31 marca, godziny poranne Fuzji zostaną poddane wszystkie konta oraz postacie na nich. Do całego procesu kwalifikują się jedynie te przypisane do realnego adresu email. Niezwłocznie po wyłączeniu serwera OLD, zaczniemy "czyścić" ślad graczy, tj. zamykać sklepy itd. Następnie zabierzemy się za przygotowywanie kont oraz postaci do przeniesienia ich na obecny serwer. Będziemy musieli między innymi sprawdzić czy loginy oraz nazwy postaci się nie powtarzają. W przypadku takich powtórzeń, konta oraz nazwy postaci z serwera OLD będą specyficznie edytowane. Jak logować na przeniesione konta? Na sam początek należy spróbować dokładnie takimi samymi danymi jak na serwerze OLD. Jeśli będą one nieprawidłowe, login najpewniej się powtarzał więc otrzymał końcówkę _f3. W takim przypadku zmodyfikowany login wygląda następująco: UfoPorno69 -> UfoPorno69_f3. Każda osoba z serwera OLD musi pobrać nowy, pełny klient gry po zakończeniu fuzji. Jak już przygotujemy konta oraz postaci, zajmiemy się waszymi przedmiotami. Będziemy niestety zmuszeni rozwiązać wszystkie istniejące gildie z serwera OLD. Zostaną wyczyszczone listy znajomych z powodu zmiany nazw niektórych postaci. Przedmioty należące do dowolnej z poniższych kategorii zostaną przeniesione w całości. Wszystkie będą edytowane uwzględniając zmiany z obecnego serwera, jeśli jakieś zaszły. Jeżeli przedmiot nie należy do żadnej z wymienionych kategorii, zostanie usunięty w procesie fuzji. Zachęcamy do zużycia wszelkich Ulepszaczy, Skrzynek, Yang w dowolnej formie oraz pozostałych przedmiotów. Smocze Monety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie na kontach (wszystkie Kupony SM zalecamy wczytać na konto). Powyższe informacje dotyczą tylko i wyłącznie serwera OLD - to tam należy zużywać zasoby. Żadne przedmioty, postacie oraz konta na serwerze S2 nie zostaną usunięte czy jakkolwiek zmienione. Przedmioty przechodzące w procesie fuzji z serwera OLD na S2 Ekwipunek Bronie, Zbroje, Hełmy, Tarcze, Buty, Naszyjniki, Kolczyki, Bransoletki, Kilofy, Wędki, Zwierzaki, Wierzchowce, Konie Przedmioty kosmetyczne Kostiumy, Fryzury, Nakładki na Zwierzaki, Nakładki na Bronie, Tytuły Przedmioty specjalne Pierścienie AntyEXP, PPK, Lizaki, Owoce Życia, Wzmocnienia Kostiumów, Zaklinacze Czasu, Nieskończone Pelerynki, Skrzynie Postaci, Pierścienie Zastępstwa, Olejki Nazwy, Obrączki Ślubne, Pierścienie Teleportacji (TAB) Pozdrawiamy, zespół PandoraMT2.pl!
    2 punkty
  3. Nick postaci: Trona Opis propozycji: Ogólny rebalance rozgrywki PVP Materiały dodatkowe: Opis poniżej Chciałbym podjąć dość kontrowersyjny temat, jednak bardzo ważny w kontekście całej rozgrywki. Zapewne jakaś część osób (mniejsza lub większa), która gra już dłuższy czas na tym zacnym serwisie, mogła dojść do wniosku i odczuć, że system PVP, który mamy w obecnej formie - jest dość prostoliniowy i mało satysfakcjonujący. Co przez to chce powiedzieć? 1. Balans postaci Jak wiemy, każda postać ma mocne i słabe strony, pewną rolę na wojnach czy wady/zalety 1vs1. Można pisać elaboraty o balansie i jak to można zrobić dobrze, a rezultat będzie zawsze taki sam - czyli, że nie jest to do końca możliwe. Chciałbym jednak zaproponować wniesienie pewnych poprawek, żeby "wyodrębnić" atuty już posiadane przez daną klasę, a nie karać za to jaka jest. Przykład, że Administracja jak chce to potrafi, to np. dodanie % odporności na przeszycie w Silnym Ciele u Wojownika Mentala, bo czemu miałby on być karany za posiadanie takiej umiejętności? Albo zmniejszenie szansy na rozproszenie Mrocznej Ochrony Sury BM. Wiele postaci posiada skille, które można urozmaicić, żeby były też bardziej funkcjonalne. Kilka szybkich przykładów: Berserk Woja Bodego, nieużywany skill ze względu na % zwiększonych otrzymywanych obrażeń, (szybkość ruchu i prędkość ataku osiągamy maksymalną z supli i eq). Może w zamian za % przyjmowanych obrażeń, dodać mu % do zadawanych obrażeń podczas używania berka? Kolejny: Bezszelestny Chód Archera. Skill zupełnie useless. Można dodać np. % na unik i blok ciosu jako unikalny atut, by pasowało pod narracje umiejętności. Albo zwiększyć cap prędkości ruchu podczas używania tego skilla. Krycie Się Daggera - oprócz jednorazowego bonusu do zasadzki, można dać mu czasowy boost do szansy na krytyka. Umiejętności jak i opcji urozmaicenia ich jest wiele, to były tylko przykłady, ale wierzę że pewne kroki można podjąć przy kolejnych changelogach. 2. Skalowanie obrażeń Bonusy INT/WIT/ZR/SIŁA/Wartość Ataku/Wartość Magiczna/Silny i Odporny na klasy - nie potrafię podać konkretu i algorytmu jak by to dobrze się skalowało - te kwestie zostawiłbym Administracji. Wiem jednak, że w zupełnym END GEJMIE i przy dużych % odporności, skille praktycznie nie robią nic. Znacznie większe value daje trzymanie spacji i bicie z autosów na przeszyciu. Dość nudne i ograniczone. Podstawowe statystyki mogłyby skalować się o wiele lepiej niż o marne kilka pkt. bazowych do DMG'a na skillu. Można by się nawet pokusić o "specyficzne" rozwiązania typu: INT zwiększa znacznie bardziej obrażenia TYLKO dla Trującej Chmury u Daggera. Ludzie mogliby kombinować z buildami i bonami w swoich ekwipunkach, specyfika rozgrywki pod daną "strategie" byłaby możliwa dzięki temu. Zmiany w % odporności na klasy i siły na klasy w 6-7 bonie też nadają się do pewnej weryfikacji w istocie działania. Dodanie "Wartości Magicznej" w 6-7 jako odpowiedź dla istniejącej "Wartości Ataku" dla profesji magicznych też zdaję się fair. (Żeby nie zachwiać szans przy mieszaniu 6/7, można usunąć +PE w zamian za Wartość Magiczną). Warto też pomyśleć nad dodaniem informacji z jaką cechą skaluje się dany skill postaci. Podsumowując: Założyłem ten temat i opisałem tylko ogólne zamysły pewnych propozycji zmian, chciałbym żeby lud się wypowiedział. Jakby chociaż część konceptu przeszła i Administracja włożyła trochę kreatywnego wysiłku, czuję że nasz kochany serwis mógłby dostać nieco powiewu świeżości, zachowując przy tym żelazne fundamenty. Zapraszam do dyskusji.
    1 punkt
  4. Sam polecam sprawdzić jak dokładnie działa berek ;) Oczywiście, że zwiększają się przyjmowane obrażenia - podpowiem, bo być może to nie wybrzmiało: chodzi o przyjmowane obrażenia ze zwykłych hitów. Shit posting do kosza.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...