Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 04/07/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mocna propozycja, wypada dodać 3 grosze skoro głosuję 3x na nie. Wprowadzenie możliwości zdobycia wcześniej limitowanych, unikalnych przedmiotów (które miały swoją wartość właśnie dzięki temu, że były dostępne w określonym czasie lub w ograniczonej liczbie) w regularnej rotacji skrzyń, jest krokiem, który może zniechęcić osoby, które wcześniej zainwestowały w te przedmioty. Limitowane przedmioty mają swoją unikalną wartość nie tylko ze względu na ich wygląd, ale także na rarytasowość. Kiedy przedmioty te są dostępne tylko przez określony czas, albo tylko dla pewnej grupy graczy, ich wartość rośnie, co czyni je pożądanymi, kolekcjonerskimi "skarbami". Część graczy może czuć się rozczarowana i sfrustrowana, jeśli nagle przedmioty, które kupili za wysoką cenę lub zdobyli w trudny sposób, staną się dostępne dla każdego bez większego wysiłku. Jeśli administracja zdecyduje się na dystrybucję tych przedmiotów, odwróci to ich pierwotną wartość – coś, co miało być unikalne i drogocenne, staje się powszechnie dostępne. Taki krok może rozczarować wiele osób, które traktowały te przedmioty jako "sybmol". Po prostu, jeśli coś jest dostępne dla każdego, przestaje być wyjątkowe. To także zaburza rynek w grze. Kiedy unikatowy kostium, który przez długi czas był bardzo drogi i rzadki, stanie się dostępny przez skrzynie, jego cena na rynku może dramatycznie spaść. To z kolei może zniechęcić graczy, którzy inwestowali w te przedmioty, licząc na ich rzadkość i wartość. Z perspektywy gracza i posiadacza unikatowych przedmiotów, wprowadzenie tego typu zmian może być postrzegane jako podkopanie tej unikalności. To tak, jakby ktoś otworzył drzwi do ekskluzywnego klubu i pozwolił każdemu wejść, obniżając wartość dostępu. Jasne jest, że celem administracji może być dbałość o równowagę i zainteresowanie graczy, ale zachowanie unikalności przedmiotów to coś, co buduje lojalność i satysfakcję z gry. Rozważając tę decyzję, proszę miejscie na względzie, że długoterminowa wartość dla graczy to nie tylko dostępność przedmiotów, ale i ich unikalność, rzadkość oraz status. To zmienia nie tylko postrzeganą wartość przedmiotów, ale także całe podejście graczy do tego, co w grze jest naprawdę cenne. Takie decyzje mają ogromny wpływ na społeczność graczy, kolekcjonerów i tych co osiągają coś jak wygrana turnieju, a nie ma nic gorszego niż rozczarowanie tych, którzy zainwestowali w coś, co stało się symbolem ich zaangażowania w grę.
    22 punktów
  2. Finał Wojna pomiędzy ButyWiatru oraz Hunters zakończyła się zwycięstwem Gildii ButyWiatru (100 : 58, 100 : 77, 100 : 58). Tym samym turniej wygrywa gildia ButyWiatru z wynikiem 3 : 0.
    19 punktów
  3. Witajcie drodzy gracze! Nadchodzi moment przyłączenia serwera OLD do obecnego serwera. W tym temacie po krótce opiszemy wam jak to wszystko będzie wyglądać. Planowane wyłączenie serwera OLD: 29 marca, 22:00 Planowana data zakończenia fuzji: 31 marca, godziny poranne Fuzji zostaną poddane wszystkie konta oraz postacie na nich. Do całego procesu kwalifikują się jedynie te przypisane do realnego adresu email. Niezwłocznie po wyłączeniu serwera OLD, zaczniemy "czyścić" ślad graczy, tj. zamykać sklepy itd. Następnie zabierzemy się za przygotowywanie kont oraz postaci do przeniesienia ich na obecny serwer. Będziemy musieli między innymi sprawdzić czy loginy oraz nazwy postaci się nie powtarzają. W przypadku takich powtórzeń, konta oraz nazwy postaci z serwera OLD będą specyficznie edytowane. Jak logować na przeniesione konta? Na sam początek należy spróbować dokładnie takimi samymi danymi jak na serwerze OLD. Jeśli będą one nieprawidłowe, login najpewniej się powtarzał więc otrzymał końcówkę _f3. W takim przypadku zmodyfikowany login wygląda następująco: UfoPorno69 -> UfoPorno69_f3. Każda osoba z serwera OLD musi pobrać nowy, pełny klient gry po zakończeniu fuzji. Jak już przygotujemy konta oraz postaci, zajmiemy się waszymi przedmiotami. Będziemy niestety zmuszeni rozwiązać wszystkie istniejące gildie z serwera OLD. Zostaną wyczyszczone listy znajomych z powodu zmiany nazw niektórych postaci. Przedmioty należące do dowolnej z poniższych kategorii zostaną przeniesione w całości. Wszystkie będą edytowane uwzględniając zmiany z obecnego serwera, jeśli jakieś zaszły. Jeżeli przedmiot nie należy do żadnej z wymienionych kategorii, zostanie usunięty w procesie fuzji. Zachęcamy do zużycia wszelkich Ulepszaczy, Skrzynek, Yang w dowolnej formie oraz pozostałych przedmiotów. Smocze Monety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie na kontach (wszystkie Kupony SM zalecamy wczytać na konto). Powyższe informacje dotyczą tylko i wyłącznie serwera OLD - to tam należy zużywać zasoby. Żadne przedmioty, postacie oraz konta na serwerze S2 nie zostaną usunięte czy jakkolwiek zmienione. Przedmioty przechodzące w procesie fuzji z serwera OLD na S2 Ekwipunek Bronie, Zbroje, Hełmy, Tarcze, Buty, Naszyjniki, Kolczyki, Bransoletki, Kilofy, Wędki, Zwierzaki, Wierzchowce, Konie Przedmioty kosmetyczne Kostiumy, Fryzury, Nakładki na Zwierzaki, Nakładki na Bronie, Tytuły Przedmioty specjalne Pierścienie AntyEXP, PPK, Lizaki, Owoce Życia, Wzmocnienia Kostiumów, Zaklinacze Czasu, Nieskończone Pelerynki, Skrzynie Postaci, Pierścienie Zastępstwa, Olejki Nazwy, Obrączki Ślubne, Pierścienie Teleportacji (TAB) Pozdrawiamy, zespół PandoraMT2.pl!
    15 punktów
  4. Witajcie drodzy gracze naszej ukochanej Pandorki! ❤️ Nadszedł czas aby zorganizować Turniej Gildii. Data turnieju: 22.03.2025 - 23.03.2025 Możliwość zapisów: 17.03.2025 - 20.03.2025 Zapisy są możliwe od momentu opublikowania tematu. Mądrze stwórzcie swoje małe armie i widzimy się na arenie. Wystarczy dodać odpowiedź w tym temacie z poniższym wzorem. Gildia: Lider: Królestwo: Osoby biorące udział: Rezerwa: Aby zapobiec walce 20 osób przeciwko 1 osobie, wprowadzono sztywne limity osób biorących udział w turnieju. Główny skład: maksimum 10 członków | Rezerwa: minimum 1 członek, maksimum 3 członków Żeby wygrać turniej każda z gildii musi wystawić swój najlepszy pierwszy skład do walki oraz wybrać dobrą rezerwę, na wypadek gdyby osobie z pierwszego składu nagle coś wypadło i byłaby niedyspozycyjna podczas ustalonej daty walki. W przypadku braku rezerwowych gildia będzie walczyć w osłabionym składzie bez możliwości dobrania nowych zastępców. Osoba wypisana jako Lider jest odpowiedzialna za kontakt z organizatorem turnieju i informowanie członków gildii o datach wojen. Z racji na sytuację przy poprzednich turniejach, możliwość edycji składów po zgłoszeniu zostaje ograniczona do stricte poprawek nazw postaci. 1. Jeżeli lider gildii nie stawi się o wyznaczonej godzinie wojnę wygrywa drużyna przeciwna. 2. Liderzy gildii walczących o danej godzinie mają obowiązek utrzymywać kontakt w grze z organizatorem. 3. Jeden z liderów gildii wyzywa przeciwnika do walki, a następnie osoby biorące udział wchodzą na wojnę. *Przekroczenie limitu podczas przygotowań grozi ostrzeżeniem, a w razie powtórki gildia przegrywa wojnę. 4. Gdy liderzy obu gildii wyrażą gotowość do walki organizatorowi to uczestnicy otrzymują zezwolenie na bitwę. *Od momentu rozpoczęcia wojny jest do 5 minut na przygotowanie, nieprzygotowana gildia przegrywa wojnę. 5. Jeżeli w trakcie wojny do którejś z gildii dołączy dodatkowa osoba to za pierwszym razem będzie ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtórzy to blokada permanentna dla osoby przeszkadzającej oraz gildia przegrywa wojnę. 6. Po zakończeniu wojny wyniki i punktacja zostają zaktualizowane w temacie z listą walk oraz wynikami na forum. 7. Przed rozpoczęciem turnieju Lider obowiązkowo musi odpowiedzieć na wiadomość administratora w celu weryfikacji. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalną Rangę na forum, która będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalny Tytuł, który będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Unikatowy Zestaw Kosmetyczny, przy tworzeniu którego będą mogli asystować. - Każda osoba ze zwycięskiego składu otrzyma również na konto Smocze Monety o wartości 100 zł. *Jeżeli osoba z pierwszego składu nie stawi się na jakąś wojnę to spada do rezerwy i nie ma możliwości walczyć już o główną nagrodę. Na jej miejsce wchodzi gracz z rezerwy, który ma prawo otrzymać nagrodę. https://forum.pandoramt2.pl/topic/16624-turniej-gildii-lista-walk/ @ Cavalier oraz @ Knight - główni organizatorzy odpowiedzialny za większość aspektów @ Admin oraz @ Prince - pomocnicy odpowiedzialni za wręczenie nagród oraz ogólną pomoc
    14 punktów
  5. Gildia: szmex Lider: MajunasPLN Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: szmexxxtentacion, szmexicano, FANOWSKY, szmexcalibur, szmexero, Szminiarz17, Szmexing, szmexgej, szmexeroo, szmexecution Rezerwa: Ambush, BigBalls Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    14 punktów
  6. Finał Wojna pomiędzy OldBoys oraz LionKing zakończyła się zwycięstwem Gildii OldBoys (100 : 86, 100 : 74, 100 : 86). Tym samym turniej wygrywa gildia OldBoys z wynikiem 3 : 0.
    14 punktów
  7. Gildia: SixDays Lider: Szatanisko Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: Szatanisko, Minta, Carti, Alpine, Najmilszy, Krrigen, CycataMonika, ApostleKris, PiDidler, Dobruch Rezerwa: TEYO, Aceiro, Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    13 punktów
  8. Wojna pomiędzy ButyWiatru oraz Malze zakończyła się zwycięstwem Gildii ButyWiatru (100 : 82, 100 : 78).
    13 punktów
  9. Gildia: LEGENDS Lider: Bonhart Królestwo: Jinnio Osoby biorące udział: Bonhart, OnaChce, Roleks, DOMAN, KATALIZATOR, SixEyes, Zawiany, ANALiZATOR, Stifmeister, Stoku . Rezerwa: Silverato, MrBiegunka Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    12 punktów
  10. 1 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, unikatowa broń (jedyna na serwerze), SM o wartości 600 zł. SPECJALNA NAGRODA SEZONU: Książka autorstwa cesarza Marcina Najmanusa ze specjalną dedykacją. ZDOBYWCA: Szatanisko DATA: 2025-01-06 12:24:08 2 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 400 zł. SPECJALNA NAGRODA SEZONU: Książka autorstwa cesarza Marcina Najmanusa ze specjalną dedykacją. ZDOBYWCA: Michajlov DATA: 2025-01-06 23:00:29 3 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 200 zł. SPECJALNA NAGRODA SEZONU: Książka autorstwa cesarza Marcina Najmanusa ze specjalną dedykacją. ZDOBYWCA: XRP DATA: 2025-01-07 03:39:58
    12 punktów
  11. Drodzy gracze, Z przyjemnością informujemy, że w dniach 14-15 grudnia planujemy zorganizować Turniej Gildii. Zanim jednak dopniemy wszystkie szczegóły, chcielibyśmy poznać Waszą opinię. Wolicie, aby w turnieju gildii drużyny składały się z 8 osób, czy może z 10 osób? Zachęcamy do wyrażania swoich opinii poprzez udział w ankiecie. Czekamy na Wasze głosy! Zespół PandoraMT2.pl
    12 punktów
  12. Przyznam szczerze, że kiedy zobaczyłem, iż propozycja wychodzi bezpośrednio od administratorów naszej ukochanej Pandorki, to lekko mną wzdrygnęło... Skoro już zdecydowałem się zagłosować na 3 x NIE, to, tak jak moi przedmówcy, również spróbuję uargumentować moją decyzję: Gracze, którzy zdobyli unikatowe kostiumy podczas eventów, uczynili to na podstawie obietnicy, że nagrody będą wyjątkowe i przede wszystkim limitowane czasowo. Argument dotyczący Atlantydy i jej zmian nie wydaje mi się trafiony (sam jestem tam za zmianami na +) – w tym przypadku gracze nie wpłacają regularnie prawdziwych pieniędzy, aby mieć dostęp do tego kontentu. Naruszenie tej obietnicy wpłynie nie tyle na wizerunek administracji, co przede wszystkim na zaangażowanie graczy w przyszłe eventy. Jeżeli przedmioty promowane jako Unikalne / Limitowane staną się dostępne w sklepie, gracze poczują, że inwestowanie i udział w wydarzeniach staje się bezcelowy. Gry MMORPG w dużej mierze opierają swoją atrakcyjność na poczuciu rzadkości oraz prestiżu, jaki daje posiadanie limitowanych przedmiotów. Przypuszczam, że administracja dobrze zdaje sobie z tego sprawę. Złamanie tego modelu zniweczy sens inwestowania w jakikolwiek przedmiot z Item Shopa, poza np. unisexem 5/5 z wkładem. Lepiej skupić się na nowym, ciekawym kontencie, a stare unikaty dalej zostawić jako "motywację" do zarobku i pozostania na serwerze dłużej niż miesiąc. Niestety, po odpaleniu nowego sezonu Pandory z ogromną reklamą i mnóstwem nowych graczy, trudno oczekiwać odpowiedzi innej niż "tak". Szkoda tylko, że nie towarzyszą temu żadne przekonujące argumenty. Wydaje się to trochę jak próba podejścia, które nie bierze pod uwagę długoterminowych konsekwencji dla społeczności gry.
    10 punktów
  13. Witajcie drodzy gracze naszej ukochanej Pandorki! ❤️ Nadszedł czas aby zorganizować kolejny Turniej Gildii. Data turnieju: 14.12.2024 - 15.12.2024 Możliwość zapisów: 06.12.2024 - 12.12.2024 Zapisy są możliwe od momentu opublikowania tematu. Mądrze stwórzcie swoje małe armie i widzimy się na arenie. Wystarczy dodać odpowiedź w tym temacie z poniższym wzorem. Gildia: Lider: Królestwo: Osoby biorące udział: Rezerwa: Aby zapobiec walce 20 osób przeciwko 1 osobie, wprowadzono sztywne limity osób biorących udział w turnieju. Główny skład: maksimum 8 członków | Rezerwa: minimum 1 członek, maksimum 3 członków Żeby wygrać turniej każda z gildii musi wystawić swój najlepszy pierwszy skład do walki oraz wybrać dobrą rezerwę, na wypadek gdyby osobie z pierwszego składu nagle coś wypadło i byłaby niedyspozycyjna podczas ustalonej daty walki. W przypadku braku rezerwowych gildia będzie walczyć w osłabionym składzie bez możliwości dobrania nowych zastępców. Osoba wypisana jako Lider jest odpowiedzialna za kontakt z organizatorem turnieju i informowanie członków gildii o datach wojen. Z racji na sytuację przy poprzednich turniejach, możliwość edycji składów po zgłoszeniu zostaje ograniczona do stricte poprawek nazw postaci. 1. Jeżeli lider gildii nie stawi się o wyznaczonej godzinie wojnę wygrywa drużyna przeciwna. 2. Liderzy gildii walczących o danej godzinie mają obowiązek utrzymywać kontakt w grze z organizatorem. 3. Jeden z liderów gildii wyzywa przeciwnika do walki, a następnie osoby biorące udział wchodzą na wojnę. *Przekroczenie limitu podczas przygotowań grozi ostrzeżeniem, a w razie powtórki gildia przegrywa wojnę. 4. Gdy liderzy obu gildii wyrażą gotowość do walki organizatorowi to uczestnicy otrzymują zezwolenie na bitwę. *Od momentu rozpoczęcia wojny jest do 5 minut na przygotowanie, nieprzygotowana gildia przegrywa wojnę. 5. Jeżeli w trakcie wojny do którejś z gildii dołączy dodatkowa osoba to za pierwszym razem będzie ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtórzy to blokada permanentna dla osoby przeszkadzającej oraz gildia przegrywa wojnę. 6. Po zakończeniu wojny wyniki i punktacja zostają zaktualizowane w temacie z listą walk oraz wynikami na forum. 7. Lider Gildii ma obowiązek minimum dzień przed rozpoczęciem turnieju odpowiedzieć na wiadomość administratora w celu weryfikacji obecności. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalną Rangę na forum, która będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalny Tytuł, który będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Unikatowy Zestaw Kosmetyczny, przy tworzeniu którego będą mogli asystować. - Każda osoba ze zwycięskiego składu otrzyma również na konto Smocze Monety o wartości 100 zł. *Jeżeli osoba z pierwszego składu nie stawi się na jakąś wojnę to spada do rezerwy i nie ma możliwości walczyć już o główną nagrodę. Na jej miejsce wchodzi gracz z rezerwy, który ma prawo otrzymać nagrodę. https://forum.pandoramt2.pl/topic/10667-turniej-gildii-lista-walk @ Cavalier oraz @ Knight - główni organizatorzy odpowiedzialny za większość aspektów @ Admin oraz @ Prince - pomocnicy odpowiedzialni za wręczenie nagród oraz ogólną pomoc
    10 punktów
  14. Gildia: ButyWiatru Lider: Danielll Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: ReiNoLDS, JemuTemu, eret, Danielll, Siamania, Kubayusi, NartyJezusa, sayic Rezerwa: JemuTamtemu, ZmutowanaPala, POJ384NY
    10 punktów
  15. Gildia: WrogRezimu Lider: BappleJack Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: KatKucy, FluberShy, RandomBasch, Dz1unia, BappleJack, Ropuh, Gnilda, Blabitty, BimkieGuy, KrulowaKucy Rezerwa: Brat2
    10 punktów
  16. Gildia: Kuciapki Lider: Terohi Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: JepZRozpro, Sh3to, L3PIK, Prey, Terohi, Frozen, Xenrii, PrzeChooj_f2, Danielll, Souvenirs Rezerwa: es, Grzechol, Chia, Gregnar, Hrasher_f2
    10 punktów
  17. Gildia: OldBoys Lider: JepZRozpro Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: JepZRozpro, L3PIK, Hylga, PrzeChooj_f2, Xenrii, Terohi, Namuras, Grzechol, Takeshi, Prey Rezerwa: Frozen, Sh3to, Souvenirs, Kenzi, KangurekPolska12
    10 punktów
  18. Niniejsze Warunki Użytkowania są zbiorem reguł i zasad, których przestrzeganie warunkuje możliwość korzystania z Forum. Nieznajomość poniższych zasad nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania oraz odpowiedzialności za przewinięcia. Definicje Regulamin — zbiór zasad i warunków korzystania z Forum. Serwer — oficjalny serwer gry udostępniony przez Administratora dla Użytkowników. Forum — oficjalne, zatwierdzone i prowadzone przez Administratora, Forum Serwera. Fanpage — oficjalny, zatwierdzony i prowadzony przez administracje, Fanpage Serwera. Administrator — osoba fizyczna będąca jedynym bądź jednym z wielu, właścicielem Serwera oraz Forum. Moderator — osoba fizyczna moderująca oraz obserwująca treści na forum pod kątem ich zgodności z Regulaminem. Mistrz Gry — osoba fizyczna nadzorująca zachowanie Użytkowników Forum oraz Serwera, odpowiedzialny za pomoc grającym. Użytkownik — osoba fizyczna, która ma możliwość rejestracji osobistego Konta na Forum. Konto — zasób użyczany Użytkownikowi przez Administratora poprzez rejestrację. § 1. Postanowienia Ogólne 1.1. Każdy Użytkownik posiadający osobiste Konto ma obowiązek znać Regulamin dostępny na Forum. 1.2. Użytkownik zakładając Konto na Forum akceptuje oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu. 1.2.1. Brak znajomości Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego przestrzegania. 1.3. Użytkownik powinien zachować dane logowania do Konta w tajemnicy. 1.4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie włamania na Konto. 1.5. Administrator ma prawo do zawieszenia działalności Forum bez uprzedzenia Użytkownika. 1.6. Założenie Konta na Forum jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne. § 2. Konto Użytkownika 2.1. Każdy Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści publikowane za pomocą jego Konta. 2.2. Użytkownik zakładający Konto zobowiązany jest do podania aktywnego adresu poczty e-mail. 2.2.1. Użytkownik musi być właścicielem adresu e-mail, który podaje przy rejestracji Konta. 2.2.2. Administrator ma prawo zweryfikować poprawność podanych w procesie rejestracji danych. 2.3. W przypadku łamania postanowień Regulaminu, administracja ma prawo do nałożenia restrykcji na Konto Użytkownika. 2.3.1. Użytkownik może złożyć odwołanie od nałożonej restrykcji w przeciągu 7. dni od jej otrzymania. 2.3.2. Odwołania składane po terminie nie będą rozpatrywane. 2.3.3. Użytkownik powinien odwołać się od kary u osoby nakładającej restrykcję. 2.3.4. Administrator może odrzucić odwołanie Użytkownika bez podawania przyczyny. 2.4. Nazwa Konta Użytkownika nie może zawierać fraz powszechnie uznanych za nieodpowiednie a także: - Linków do innych stron, for czy serwerów; - Danych osobowych osób trzecich bez ich wyraźnej zgody przekazanej Administratorowi; - Bezpośredniej obrazy osób trzecich. 2.5. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad netykiety w trakcie korzystania z Forum. 2.6. Użytkownik powinien posiadać maksymalnie jedno aktywne Konto w tym samym czasie. 2.6.1. Użytkownik ma obowiązek zapytać Administratora o pozwolenie na rejestrację drugiego Konta w przypadku współdzielenia łącza internetowego. § 3. Administracja 3.1. Administrator ma prawo do zablokowania Konta Użytkownika w przypadku łamania przez niego Regulaminu. 3.2. Administrator ma prawo zablokować Konto Użytkownika gdy uzna jego działania za szkodliwe dla Forum oraz Serwera i jego pochodnych. 3.3. Administrator może zawiesić działalność Forum na czas nieokreślony lub ją całkowicie zakończyć w dowolnym momencie. 3.4. Administrator jest ostatnią osobą decyzyjną w przypadku sporów, sytuacji specyficznych lub gdy Regulamin nie określa danej sytuacji. 3.5. Administrator nie musi uzasadniać Użytkownikowi podejmowanych decyzji. 3.6. Administrator powinien odpowiedzieć na każdą wiadomość Użytkownika, jednak ma prawo do nieudzielenia odpowiedzi. § 4. Posty i Tematy 4.1. Zabronione jest umieszczanie w postach oraz tematach i ich nazwach: - Treści rasistowskich, wulgarnych lub uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich bez ich wyraźnej zgody; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Ofert wymiany przedmiotów / Yang / postaci za dobra na serwerach nie należących do Administratora. - Oprogramowania służącego do modyfikacji zachowań klienta gry Serwera lub linków do takowych; - Treści zabronionych prawnie. 4.2. Tematy na Forum mogą być odświeżone raz na 24 godziny od daty ostatniej odpowiedzi. 4.2.1. Tematy, które nie były aktywne od przynajmniej 7. dni mogą zostać zamknięte przez Moderatora. 4.2.2. Tematy mogą być odświeżone wyłącznie przez ich autora. 4.3. Nazwa tematu powinna być zbieżna do jego treści. 4.4. W postach zabrania się: - Znacznego odchodzenia od głównego wątku tematu; - Pisania dwóch odpowiedzi jedna pod drugą w odstępie mniejszym niż 24 godziny; - Samowolnego upominania innego Użytkownika; - Treści niezgodnych z regulaminem działu, jeżeli takowy istnieje; - Umieszczania samych emotikon. 4.5. Autorzy tematów zobowiązani są do korzystania ze wzorów w poszczególnych działach. § 5. Czatbox 5.1. Użytkownik może wysłać maksymalnie 3 wiadomości pod rząd w przeciągu jednej godziny. 5.2. Treść wysyłanej wiadomości nie może zawierać: - Treści uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Linków do oprogramowania służącego modyfikacji klienta gry Serwera; - Wiadomości czysto prywatnych, mogących się odbyć przez komunikator; - Zachęcania do odwiedzania tematu, którego użytkownik jest autorem; - Treści zabronionych prawnie. 5.3. Zabronionym jest zadawanie pytań przed upewnieniem się, że dany temat nie był już poruszany na Forum. § 6. Polityka Prywatności 6.1. Niniejsze przepisy określają zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem przez niego z Forum. 6.2. Użytkownik poprzez rejestrację Konta wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych do celów, dla których Forum zostało stworzone. 6.3. Forum wykorzystuje dane udostępnione przez Użytkownika tylko i wyłącznie podczas korzystania z jego funkcji, w procesie logowania oraz rejestracji. 6.4. Dane osobowe pozostawione na Forum nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. 6.5. Rejestrując osobiste Konto na Forum, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail na podany przez niego adres. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków Użytkowania. Administrator powiadomi o tym fakcie Użytkownika poprzez odpowiednią adnotację.
    10 punktów
  19. Finał Wojna pomiędzy szmex oraz NewFaces zakończyła się zwycięstwem Gildii szmex (100 : 72, 100 : 90, 100 : 91). Tym samym turniej wygrywa gildia szmex z wynikiem 3 : 0.
    9 punktów
  20. Witajcie droga społeczności! Ponownie nadszedł moment kiedy to lud będzie musiał przemówić. Znowu!? O co rozchodzi się tym razem? Czeka was ogromne głosowanie! Tak.. tak.. to w waszych rękach w dużej mierze będzie los zmian na nowym sezonie. Poniżej będą prezentowane i opisane przykłady zmian (głównie proponowanych przez graczy). Oczywiście pojawią się też pozycje zaproponowane przez nas po obserwacji tegorocznego sezonu. Nad treścią tematu będą umieszczone ankiety, przypisane odpowiednio do pozycji przedstawionych w temacie. Waszym zadaniem jest dokładne przeczytanie tematu (będzie on aktualizowany więc trzeba to robić na bieżąco). Następnie musicie przemyśleć sprawę, poddać propozycje własnej analizie, a na sam koniec oddać głoś w ankiecie. Oczywiście temat zostanie otwarty na wypadek gdyby ktoś chciał podyskutować, czy zaproponować jakieś "poprawki". No to do dzieła.. #1 Zmiana Przeklętej Atlantydy (AV3) na Mityczną Atlantydę Pełna przeróbka mapy składająca się ze zmiany tekstur, kolorystyki, efektów, modeli 3D. Dodanie Mitycznej Wiedźmy (więcej informacji w zmianie #2). Przeróbce jak można się domyślić podlega również Przeklęta Komnata. Powód edycji Od dłuższego czasu gracze skarżyli się iż obecna mapa AV3 jest zbyt ciemna i jednolita W skrócie źle się na nią patrzy przez dłuższy czas co zniechęcało do przesiadywania na niej. Postanowiliśmy dobrać odpowiednie do nazwy barwy, w końcu to Atlantyda.. no więc morskie. Na zdjęciach nie widać jeszcze pełnego efektu końcowego, gdyż brakuje kilku aspektów (np. bąbelków). Zdjęcia poglądowe #2 Zmiana obecnej Wiedźmy oraz dodanie nowych Dodanie odpowiedniej Wiedźmy do każdej Atlantydy (AV1 - Lodowa Wiedźma, AV2 - Silna Lodowa Wiedźma, AV3 - Mityczna Wiedźma). Każda z nich otrzyma dodatkowy drop w postaci sporej ilości Sakw Szczęścia lub po prostu KD+5 oraz nowy czas respawnu (myślimy o 4, 8, 12 godzin). Ponadto będą one wzmocnione pod każdym względem aby przywrócić motyw bicia się o wróżki (moc dostosowana zależnie od poziomu mapy). Powód edycji Odkąd pojawiły się Legendarne Kamienie Dusz wiele osób wymieniało je jako czynnik zniechęcający do gry. Dodatkowe źródło KD potrzebnych na wytworzenie tych wspomnianych minimalnie przyspieszy rozwój postaci nowego sezonu. Nie zachwieje to również w żaden sposób rynku, gdyż przeliczając na gracza liczby tę są całkowicie marginalne nawet w skali miesięcy. Oczywistym powodem jest również motyw walki między graczami, obecnie jedynym wartym uwagi Bossem jest ten Legendarny. Nowe Wiedźmy powinny skutecznie skłonić ludzi, a nawet całe gildie do bitwy i polowania na ich drop. Nie wyznajemy tutaj miękkiej gry, płaczu czy robienia wszystkiego pod niedzielnych graczy, tak więc fani rozróby będą zadowoleni. Zdjęcia poglądowe #3 Zmiana obecnego rozkładu pomieszczeń AV3 Wyodrębnienie struktury mapy względem Atlantydy V2, zrobienie jej od zera, niezależnie od wyniku opcji #1. Powód edycji W chwili pojawienia się AV3 na Pandorce, różniła się ona od AV2 jedynie kolorem mobów. Od tamtego czasu wiele się zmieniło, pojawiły się różne motywy kolorystyczne tekstur, a także oświetlenia. Sądzimy, że to czas na zmianę tego utartego schematu i wprowadzenie całkowicie nowej struktury, odrębnej od AV2. Wadą jak i zaletą tego rozwiązania jest konieczność poznawania na nowo spotów, a także ogólnego schematu poruszania się po mapie. #4 Zmiany w działaniu Legendarnych Bossów Przerobienie obecnego Czerwonego Smoka na nieco słabszą wersję, która pojawia się częściej (załóżmy co 12 godzin), ale ma też słabszy drop. Wiązałoby się to również ze zmianą Piekielnej Areny, na mniejszą, bardziej klimatyczną oraz dopasowaną do legendy wersję. Dodanie nowej legendy jaką jest Balathor, która będzie prawdziwym wyzwaniem dla graczy, pojawiającej się co 48 godzin oraz mającej lepszy drop. To również wiązałoby się oczywiście z dodaniem nowej instancji jaką jest Lodowa Arena, która jest klimatyczna i dopasowana do legendy. Powód edycji Gracze są zwyczajnie znudzeni ciągłym biciem Czerwonego Smoka, który nie stanowi dla nich zbyt dużego wyzwania. Większy opór stawiają zazwyczaj legendy występujące podczas Wydarzeń Tematycznych, co ujmuje smokowi na jego unikalności. Zostałby więc uznany jako "słabsza legenda" co bardzo dobrze do niego pasuje, a nie zajmowałby miejsca jako "world boss". Nowa legenda (Balathor) byłaby znacznie potężniejsza od innych, co czyniłoby ją tym najwyżej położonym w hierarchii celem łowów. Zdjęcia poglądowe #5 Zmiany w systemie PVP oraz Wojen Gildii Dodanie możliwości konfigurowania indywidualnych zasad pojedynku na Arenie PVP. Pozwalało by to wybrać, które dopalacze są dozwolone, albo które mechaniki zostają wyłączone na czas walki. Usunięcie możliwości wyzwania innej gildii na tryb wojny Pole lub Flaga. Dodanie dwóch nowych trybów Wojny Gildii, którymi są Równa oraz Custom (Niestandardowy ). Pierwszy z nich polega na tym iż każdy ma równy DMG oraz HP (dostosowane do klasy) niezależnie od wszystkiego. Jest to tryb przeznaczony dla osób grających sporadycznie, bez rozwiniętych postaci ale mających ochotę stoczyć ciekawe bitwy. Drugi z nich umożliwia dosłownie to samo co nowy dodatek do Areny PVP, czyli konfiguracje zasad deklarowanej wojny. Jest to tryb dla osób chcących sprawdzić różne możliwości, warianty czy stoczyć bitwy na kreatywnych zasadach. Oba nowe tryby nie będą wpisywały się w żaden ranking, w zasadzie będzie on bezużyteczny aż do procesu fuzji. Podczas niego zostałaby wgrana aktualizacja zawierająca rozwinięcie całego Systemu Gildii, w tym wojen rankingowych (o tym więcej w przyszłości). Powód edycji Myślimy iż nie trzeba tutaj nic więcej dodawać, powody idzie wywnioskować z samego opisu przedstawionych wyżej zmian. Ale jakby ktoś już chciał się przyczepić, to powodem jest zwyczajnie napędzenie wszystkich odnóg PVP, rywalizacji oraz zapewnienie rozrywki. Zdjęcia poglądowe (nie sugerować się nimi za bardzo, to tylko małe nakierowanie)
    9 punktów
  21. Gildia: SkillTEST Lider: AbsollwenT Królestwo: Chunjo Osoby biorące udział: AbsollwenT , Bop , SpizganY , Seraph , ZiecSoltysa , Vincentius , Bowser , xShaqiri , Misiu109 , PanAnaluu Rezerwa: Bartas_f2 , giziBM , Hemoroid
    9 punktów
  22. Gildia: PalGume Lider: AbsollwenT Królestwo: Chunjo Osoby biorące udział: AbsollwenT SpizganY DraXu Malloy xShaqiri Bakusiowy [Top1]Banan 9INE Neesqik Bowser Rezerwa: Bartas_f2 Recydywista Leonardoo_f2
    9 punktów
  23. Drodzy gracze, chcielibyśmy poznać Waszą opinię w bardzo ważnej sprawie. Wolicie aby składy liczyły 8 osób, czy może 10 osób? Zachęcamy do oddania głosu w ankiecie na górze tematu. Zespół PandoraMT2.pl
    8 punktów
  24. Po wyszukiwaniu przedmiotu by wyświetlały się tylko sklepiki z danym przedmiotem a reszta nazw sklepów znikła
    8 punktów
  25. Gildia: Hunters Lider: Diax37 Królestwo: Chunjo Osoby biorące udział: 𝙳𝚒𝚊𝚡𝟹𝟽,𝙳𝚛𝚊𝚇𝚞,𝙺𝚕𝚎𝚓𝚎𝙿𝚒𝚎𝚛𝚘𝚐𝚒,𝙺𝚎𝚊𝚛 ,𝙽𝚎𝚎𝚜𝚚𝚒𝚔,𝚜𝚑𝚎𝚎𝚕𝚎,𝚡𝚂𝚑𝚊𝚚𝚒𝚛𝚒,𝙼𝟺𝙽𝚄 Rezerwa: Bartas_f2 , Danteee
    8 punktów
  26. Witamy serdecznie wszystkich graczy Pandory! Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, czas więc uruchomić Wydarzenie Świąteczne! Event potrwa od 9 grudnia do 5 stycznia aby każdy miał wystarczająco czasu na zdobycie przedmiotów. Wszystkie przedmioty wymienione poniżej, czyli te możliwe do wydropienia, zostaną w pewnym momencie usunięte. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Wydarzenia Świątecznego. Świąteczny Żeton • Świąteczna Skarpeta • Świąteczny Bilet Większość będzie zarządzać Święty Mikołaj. Znajdziecie go gdzieś na środku każdego M1. Na początku Mapy Świątecznej znajdują się Świąteczny Elf. Będą on odpowiedzialny za wejście oraz zarządzanie Dungeonem. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Świąteczną Skarpetę. Za każde 200 Skarpet zostaniemy nagrodzeni Świąteczną Skrzynią skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Za każde 50 Skarpet natomiast otrzymamy Świąteczną Torbę zawierającą ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Ponadto Kamienie Metin przeszły zimową przemianę. Zmiana obejmuje tylko normalne mapy czyli miasta oraz expowiska. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa iż zaatakuje nas Wściekły Bałwan. Zależnie od zniszczonego przez nas kamienia będzie uwarunkowana ich siła oraz potencjalny drop. Pokonując dowolnego Bałwana możemy spodziewać się dropu losowej ilości Świątecznych Skarpet (od 1 do 3). Zabijając Wściekłego Bałwana (III) mamy szansę na otrzymanie Świątecznego Biletu czyli przepustki na Dungeon. Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy również mamy szansę na drop takowych przedmiotów. Aby wydropić Świąteczną Skarpetę potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Ich drop występuje tylko i wyłącznie na normalnych mapach czyli miastach i expowiskach. Świąteczne Skarpety nie będą dropić, gdy różnica poziomów od potwora przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Wściekłe Bałwany nie pojawią się, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem jest całkowicie wyłączony na Dungeonach. Nie oddziałują na niego również bonusy zwiększające drop (np. Rękawica Złodzieja). Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Świątecznej. Wejście tam będzie możliwe poprzez Świętego Mikołaja zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki. Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Świąteczny Żeton. Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Świętego Mikołaja. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 10 żetonów, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Potężna istota powracająca co 3 doby na Mapie Świątecznej. Aby ją zabić potrzebna będzie współpraca wielu silnych śmiałków. Włożony wysiłek i trud w unicestwienie legendarnej istoty będzie bardzo opłacalny. Masny Mikołaj może upuścić nawet kilka sztuk Skrzyni Świętego Mikołaja. Warsztat Mikołaja jest strzeżone przez Świątecznego Elfa, wpuści on każdego, kto przyniesie Świąteczny Bilet. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma Skrzynię Świętego Mikołaja, skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Pierwsze Miasta zostały przebudowane na czas trwania Eventu. Kilka NPC również zostało podmienionych, aby pasować do otoczenia. Czas wszystkich przedmiotów (Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek) wynosi 3 dni. Wszystkie przedmioty kosmetyczne można naturalnie przedłużać Zaklinaczem Czasu z IS. Ceny w sklepie za żetony mogą się różnić zależnie od efektów oraz daty powstania przedmiotu. Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Wydarzenia Świątecznego. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
    8 punktów
  27. Witamy serdecznie wszystkich graczy Pandory! Halloween zbliża się wielkimi krokami, czas więc uruchomić Wydarzenie Halloween! Event potrwa od 28 października do 18 listopada aby każdy miał wystarczająco czasu na zdobycie przedmiotów. Wszystkie przedmioty wymienione poniżej, czyli te możliwe do wydropienia, zostaną w pewnym momencie usunięte. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Wydarzenia Halloween. Żeton Halloween (I) • Żeton Halloween (II) • Upiorna Dynia • Moneta Dyniowa • Klucz Mroku Wydarzeniem będą zarządzać Bracia Pumpkinowie. Znajdziecie ich gdzieś na środku każdego M1. Na początku Map Halloween znajdują się Su-Hoja oraz Obserwator Pola. Będą oni odpowiedzialni za wejście oraz zarządzanie poszczególnymi Dungeonami. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Upiorną Dynię. Za każde 200 Dyń zostaniemy nagrodzeni Upiorną Skrzynią skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Za każde 50 Dyń natomiast otrzymamy Upiorną Torbę zawierający ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Ponadto Kamienie Metin przeszły przerażającą przemianę. Zmiana obejmuje tylko normalne mapy czyli miasta oraz expowiska. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa iż zaatakują nas Dyniąki. Zależnie od zniszczonego przez nas kamienia będzie uwarunkowana ich siła oraz potencjalny drop. Pokonując dowolnego Dyniąka możemy spodziewać się dropu losowej ilości Upiornych Dyni (od 1 do 3). Zabijając Dyniąka (III) mamy szansę na otrzymanie Klucza Mroku lub Monety Dyniowej. Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy również mamy szansę na drop takowych przedmiotów. Aby wydropić Upiorną Dynie potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Ich drop występuje tylko i wyłącznie na normalnych mapach czyli miastach i expowiskach. Upiorne Dynie nie będą dropić, gdy różnica poziomów od potwora przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Dyniąki nie pojawią się, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem jest całkowicie wyłączony na Dungeonach. Nie oddziałują na niego również bonusy zwiększające drop (np. Rękawica Złodzieja). Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Halloween I. Wejście tam będzie możliwe poprzez Jacka Pumpkina zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki. Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Żeton Halloween (I). Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Jacka Pumpkina. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 15 żetonów, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Halloween II. Wejście tam będzie możliwe poprzez Andrew Pumpkina zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki. Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Żeton Halloween (II). Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Andrew Pumpkina. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 15 żetonów, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Potężne istoty powracające co 3 doby na Mapach Halloween. Aby je zabić potrzebna będzie współpraca wielu silnych śmiałków. Włożony wysiłek i trud w unicestwienie legendarnych istot będą bardzo opłacalne. Halloweenowy Żniwiarz może upuścić nawet kilka sztuk Wielkiej Skrzyni Dyniowej. Halloweenowe Katakumby są strzeżone przez Su-Hoja, wpuści on każdego, kto przyniesie Klucz Mroku. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma losową ilość Żetonów Halloween (I) (od 5 do 10) oraz Mroczną Skrzynię. Przeklęte Pola są strzeżone przez Obserwatora Pola, wpuści on każdego, kto przyniesie Monetę Dyniową. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma losową ilość Żetonów Halloween (II) (od 5 do 10) oraz Wielką Skrzynię Dyniową. Pierwsze Miasta zostały przebudowane na czas trwania Eventu. Kilka NPC również zostało podmienionych, aby pasować do otoczenia. Czas wszystkich przedmiotów (Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek) wynosi 3 dni. Wszystkie przedmioty kosmetyczne można naturalnie przedłużać Zaklinaczem Czasu z IS. Ceny w sklepie za żetony mogą się różnić zależnie od efektów oraz daty powstania przedmiotu. Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Wydarzenia Halloween. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
    8 punktów
  28. Finał Wojna pomiędzy Kuciapki oraz WrogRezimu zakończyła się zwycięstwem Gildii WrogRezimu (93 : 100, 88 : 100, 85 : 100). Tym samym turniej wygrywa gildia WrogRezimu z wynikiem 0 : 3.
    8 punktów
  29. Gildia: AvideDeLutte Lider: Limonka Królestwo: Chunjo Osoby biorące udział: I3arabasz / Rebellious / Borek / Fenios / Satori / Juuz / Pokerzysta / Toudiczek / BigKnaga / Slay / Rezerwa: SmaQ / MGRek / Zaganiacz Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    7 punktów
  30. Nick postaci: FMSiaCzeK Opis propozycji: Kilka propozycji w jednym poście, zapewne 3/4 do odstrzału. Materiały dodatkowe: - Owoce życia wszystkie aby dało się wsadzić w okno otwierania eq bo jedyne co tam wchodzi to Owoc I - Eliksir kolekcjonera zmienić kolor np: - Po śmierci automatyczny powrót do miasta trwa 3min , można było by to skrócić do 60sekund - Podświetlenie na minimapie liczby na channelu na którym jesteśmy np na zielono albo "wciśnięty" czasem eq przysłania channel z godziną - Automatyczne stackowanie potek/pd/rękawiczek podczas otwierania skrzyń typu heksy etc. - Dodać blokadę ekwipunku na hasło 5-8 znakow/liczb w panelu bocznym nad koszem, mi to osobiście nie potrzebne bo nie użyczam komuś konta, ale na pewno są osoby, które tak robia i "czasem" się zdarzy że ktoś kogoś okradnie. - Dodanie rozdziałek 640x480 / 800x600 w config clienta, aby nie trzeba było tego ręcznie zmieniać - Przycisk "Wyczysc" z odpalow wywalic zbedny a czesto mozna na niego kliknac i dodac (?) jako informacje "Aby wyczyscic kliknij LPM na pojedynczy dopalacz" - Zapamiętywanie ustawień kamery po włączeniu klienta - Odświeżanie potworów 5min po każdej przerwie technicznej - Zmniejszenie dropu kamieni kowala, leci tego bardzo dużo - usprawnić strefę VIP w panelu pandoramt2.pl, macie tam np: Zwiększony Drop Yang i Sztabek #1 3 dni 240 SM [(__)/ Aktywuj] i często gęsto czasem ktoś kliknie nie to co trzeba, może jakiś przycisk > "Przejdź ->" > Czy na pewno chcesz aktywowac : Aktywuj (nwm czy poczebne, ale no why not) - Poszerzenie EQ do I II III IV > V (w jednej linii I II III IV V)
    7 punktów
  31. Po co komu kolejne skrzynki? Mialo nie byc znowu tych samych unikatow
    7 punktów
  32. *PREZENTACJA W TRAKCIE UZUPEŁNIANIA - NIE ZAWIERA ZMIAN WCHODZĄCYCH W NOWYM SEZONIE * PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana dawna Pandora. Zastaniecie u nas dokładnie taką rozgrywkę, jaka była dawniej, urozmaiconą kilkoma dodatkami aby umilić wam spędzony w grze czas. Dużo uwagi poświęciliśmy również na zbalansowanie postaci w PVP. Odbierz Pakiet VIP za rejestracje z reflinku! START NOWEGO SEZONU: 3 STYCZNIA 2025 18:00 https://pandoramt2.pl https://pandoramt2.pl/main/download https://forum.pandoramt2.pl https://www.facebook.com/PandoraPL/ https://www.instagram.com/pandoramt2.pl/ Specyfikacja serwera Maks. poziom: 250 Typ serwera: Easy Maks. punkty statusu: 125 Klasy postaci: 4 (podstawowe) Królestwa: 3 (Shinsoo, Chunjo, Jinno) Wszystkie stwory mogą przy śmierci upuścić Sztabkę Złota 2KK, 5KK lub 10KK. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. poziomów. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę. Dodatkowo od Pustyni Wygnańców, dropić zaczną tylko najcenniejsze Sztabki. Ekwipunek startowy Buty Wiatru Pierścień Teleportacji 200 peleryn męstwa 21 poziom konia Podstawowy ekwipunek +9 10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur Wszystkie języki na M1 100% szansy na przywołanie konia Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów. Księgi znajdziemy u odpowiedniego Trenera dla naszej profesji. Kamienie, Fasolki, Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu zostały rozłożone na Handlarzy. Księga Umiejętności M1 - G1 Kamień Duchowy G1 - P Tęczowy Kamień M1 - P Dodatkowo wprowadzony został Automatyzm Umiejętności. Umiejętności aktywne włączamy lub wyłączamy jak np. Aura Miecza. Tego typu umiejętności od teraz nie będą się wyłączać po przelogowaniu. Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon. Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony. Atlantyda V1 Wymagany poziom: 75 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin) Występujące Metiny: Brak Atlantyda V2 Wymagany poziom: 95 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: 4x Generał Yonghan (2 godziny) Występujące Metiny Brak Dolina Śmierci Wymagany poziom: 110 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Drop z potworów: Występujące Bossy: Minotaur (1 godzina) Występujące Metiny 10x Metin Zagłady (1 godzina) Pustynia Wygnańców Wymagany poziom: 150 Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Występujące bossy: Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina) Występujące Metiny: 4x Metin Zbawienia (1 godzina) 4x Metin Demona (1 godzina) Przeklęta Atlantyda Wymagany poziom: 200 Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Występujące bossy: 4x Przeklęty Generał (2 godziny) Występujące Metiny: Brak Wieża Demonów Wymagany poziom: 40 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Komnata Pająków Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Skamieniała Łza Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Brak Możliwy drop: Komnata Smoka Wymagany poziom: 100 Przepustka: 5x Kręty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Piekielne Katakumby Wymagany poziom: 120 Przepustka: Brak Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Przeklęta Komnata Wymagany poziom: 200 Przepustka: 5x Przeklęty Klucz Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom Możliwy drop: Świątynia Andun Wymagany poziom: 200 Przepustka: 1x Klejnot Ochrony Duszy Wytwarzanie Przepustki: Przepustkę wytwarzamy u Strażnika Świątyni Andun za: 10x Kręty Klucz, 10x Przeklęty Klucz, 10x Skamieniała Łza Czas oczekiwania na kolejne wejście: 6 godzin Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Cesarza Grota Dżinna Wymagany poziom: 150 Przepustka: 1x Bransoleta Sułtana Wytwarzanie Przepustki: Przepustkę wytwarzamy na mapie Pustynia Wygnańców u Wędrowcy Hamza za: 1x Złota Czaszka Demona lub 10x Złoty Pył Czas oczekiwania na kolejne wejście: 4 godzin Rodzaj: Solo, Grupowy Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom Możliwy drop: Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Dżinna Czerwony Smok Wymagany poziom: 110 Przepustka: Brak Mapa: Piekielna Arena Działający bonus: Brak Czas respawnu: 24 godziny Możliwy drop: Tabela wartości bonusów Maks. PŻ: +2000 Maks. PE: +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +15 Szybkość Zaklęć: +20% Szybkość Ataku: +15% Szybkość Ruchu: +15% Kradzież PE: +50% Obrona: +50 Wartość Ataku: +50 Regeneracja PŻ oraz PE: +20% Szansa na Otrucie: +8% Szansa na Omdlenie: +15% Szansa na Spowolnienie: +15% Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10% Silny przeciwko Ludziom: +10% Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE: +10% Szansa na Odbicie Ciosu: +15% Odporności na Bronie +15% Silny przeciwko poszczególnym Rasom: +15% Odporność na Klasy: +15% Silny przeciwko Klasom: +15% Brak bonusu 1-7 na blok ciosu! Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów. Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz. Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%. Oznacza to, że istnieje mała szansa iż w trakcie pojedynku zostaniecie omdleni mimo niego! Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może niezależnie od nich mieć także dwa bonusy 6-7. Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku. Tabela wartości bonusów Maks. PŻ: +3000 Maks. PE: +500 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +10 Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10% Szybkość Ataku: +10% Szybkość Ruchu: +10% Wartość Ataku: +250 Odporność na Klasy: +15% Silny przeciwko Klasom, Potworom: +15% Tabela Kamieni Dusz Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy Kamień Duszy Penetr.+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15% Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15% Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40% Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35% Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35% Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35% Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35% Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15% Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15% Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15% Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500 Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000 Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100 Kamień Duszy Przysp.+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40% Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15% Obrażenia Umiejętności: +15% Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15% Silny przeciwko Metinom: +15% Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15% Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15% Ołtarz Dusz znajduje się w każdym M1. Kamienie Dusz +5 możemy przepalić na Odłamek Kamienia Duszy. Następnie możemy go wymienić na różne przedmioty. Korzystając z Ołtarza Dusz możemy również wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz. Są one znacznie potężniejsze od normalnych kamieni oraz mają aż dwa specjalne bonusy. Wytworzony jest na poziomie +0, jednakże można go ulepszyć aż do +5. Należy pamiętać, że taki kamień również może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu. Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci. Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy do statystyk. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1 Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1 WeiLiao Zi M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności dowodzenia. Księgi Dowodzenia są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Tabela Bonusów Członków Grupy Poziom Obrażenia Umiejętności Szybkość Ataku Obrona Wartość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania 1 +1% +1 +6 +12 +122 +7 M1 +3% +4 +20 +40 +774 +27 G1 +5% +6 +29 +59 +1238 +41 P +7% +9 +42 +84 +1862 +61 Lider grupy nie może wybrać roli dla siebie. Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego. Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii. Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach. Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została ich wymiana u Uriela. Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Marmurów można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Umieszczając w oknie 5 dowolnychMarmurów Polimorfii możemy je wymienić. Dzięki temu pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka. Całość będzie nas kosztować dodatkowo 50.000.000 Yang. Umiejętność szkolić możemy przy pomocy różnorakich Ksiąg Polimorfii. Wraz z jej rozwojem, zwiększa się czas trwania przemiany oraz zadawane obrażenia. Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności Księga Polimorfii 0 - M1 Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1 Mistrzowska Księga Polimorfii M1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności polimorfii. Księgi Polimorfii są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Poniżej zostały przedstawione wartości przy poszczególnych poziomach Polimorfii. Są one jedynie orientacyjne, gdyż wpływa na nie bardzo wiele czynników takich jak ekwipunek czy punkty statusu. Tabela Wartości Polimorfii Poziom Umiejętności Obrażenia Czas Trwania 1 +1% 10 minut M1 +5% 22 minuty G1 +15% 28 minut P +30% 35 minut Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem. Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności. Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw. Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji. Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie. Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera. Tabela Przedmiotów Specjalnych Ikona Obrażenia Czas Trwania Smoking Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego. Suknia Ślubna Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej. Bukiet Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią. Pierścionek Zaręczynowy Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa. Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na wspomnianą teleportację do drugiej połówki. Początkowo, zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób. Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie. Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka. Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50. W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory. Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza. Sam proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków. Przedmioty Zwierzaka Ikona Nazwa przedmiotu Działanie Smakołyk (I) Losowo od 20.000 do 100.000 doświadczenia; Lub 1% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Smakołyk (II) Losowo od 100.000 do 1.000.000 doświadczenia; Lub 3% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Smakołyk (III) Losowo od 1.000.000 do 5.000.000 doświadczenia; Lub 5% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom. Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury. Kamień Zwierzaka Służy do wytworzenia niezbędnych do późniejszego zwiększenia poziomu umiejętności przedmiotów. Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela. Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności. Umiejętności Zwierzaka Informacje Ogólne Wartości Bonusów Nazwa Umiejętności Bonus Umiejętności Za poziom M1 G1 P P+ Kamienna Skóra Maks. PŻ +50 +500 +1000 +1500 +3000 Smocza Fortuna Szansa na drop Sztabek 0,5% 5% 10% 15% 20% Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory 0,5% 5% 10% 15% 25% Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom 0,5% 5% 10% 15% 25% Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom 0,5% 5% 10% 15% 25% Kiedy umiejętność awansuje na stopień M1 (10 punktów), będziemy mogli rozpocząć dalsze szkolenie. Wtedy możliwe stanie się zwiększanie jej poziomu przy pomocy Księgi Tresury do G1 (20 punktów). Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Księgi Tresury wynosi 50%. Następnie, umiejętności szkolić możemy za pomocą Kamienia Zwierzaka. Przedmiot ten jest dość pospolitym dropem ze wszystkich Dungeonów. Pozwala on na podniesienie stopnia umiejętności do P (30 punktów). Jednakże, musimy przygotować kamień u Podstarzałego Tresera (Nowy NPC, w M1) Potrzebne będzie do tego parę Zwojów Tresury na każdy przetwarzany Kamień. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka wynosi 50%. Na samym końcu, po wbiciu poziomu 50., możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+. Aby podjąć próbę szkolenia zwierzaka do tego poziomu, musi być on w pełni najedzony. Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą najedzenia. Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1. U Podstarzałego Tresera znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie mają wpływu na szkolenie powyższych umiejętności. Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów. Czas trwania każdego przedmiotu wynosi godzinę od pierwszego założenia. Przedmioty specjalne Zwierzaka Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Przedmiotu Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila na potworach doświadczenie. Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. Pancerz Grzbietowy Zwiększa zadawane potworom obrażenia na Dungeonach o 5%. Każdy z przedmiotów wytworzyć możemy ze 100. Odłamków Przedmiotu Zwierzaka u Podstarzałego Tresera. U wspomnianego tresera znajdziemy też opcję przetopienia przedmiotów zwierzaka na odłamki. Każdy zwierzak może nosić maksymalnie jeden taki przedmiot równocześnie. Łowiąc, można natrafić na Skrzynię Rybaka, z której można zdobyć drogocenne przedmioty. Z każdym poziomem wędki zwiększa się nasza szansa na wyłowienie skrzyni. Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie Pirackiej Monety. Piracką Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka. Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 monet zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka. Posiadając specjalne przedmioty rybackie mamy szanse na wyłowienie Owoców Morza. Owoce Morza są potrzebne do zadań związanych z Kolekcjonerem. Ponadto każdy owoc posiada swój unikatowy bonus. Owoce Morza Ikona Nazwa Bonusy Czas Trwania Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5% 30 min. Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 min. Rak Średnie Obrażenia +5% 30 min. Krab Maksymalne PŻ +5% 30 min. Tylomelania Doświadczenie +10% 30 min. Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody. Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza potrzebnych do Kolekcji. Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczna Wędka ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Kostium Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić na Żetony Rybackie. W zależności od przedmiotu dostaniemy za niego zmienną ilość żetonów na konto. Aby dokonać wymiany przeciągamy przedmiot na Rybaka. Ryby 1x - 3xŻeton Rybacki Przedmioty specjalne 5xŻeton Rybacki Następnie, możemy wypłacić walutę u Rybaka i użyć w jego sklepie do zakupu Nakładki na Wędkę lub Skrzyni Rybaka. Podczas każdego wydobycia będzie możliwość zdobycia Sztabki Yang 5KK w Ilości od 3 do 5. Przy wydobyciu, mamy szansę na zdobycie punktu kilofa. Kilof ulepszamy, gdy osiągnie on maksymalną ilość punktów. Aby ulepszyć kilof, należy przeciągnąć go na Deokbae, stojącego w M2. Maksymalnie możemy mieć +9, szansa wydobycia rośnie z każdym poziomem (Od 3% do 30%). Umiejętność Górnictwa może zostać podniesiona za pomocą Przewodników do Górnictwa. Każdy wbity poziom zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie sztabek z żyły. Przewodniki do Górnictwa są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie. Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. Szansę na drop Przewodników można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja. Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie Sztabek. Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności, zgodnie z poniższą tabelą. Tabela Wartości Górnictwa Poziom Umiejętności Bonus 1 Szansa na Wydobycie: +1% M1 Szansa na Wydobycie: +10% G1 Szansa na Wydobycie: +15% P Szansa na Wydobycie: +20% Szansa rośnie z każdym poziomem, przedstawione zostały tylko niektóre stopnie. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności górnictwa. Możliwa do wydobycia jest również specjalna skrzynia górnika z której można zdobyć drogocenne przedmioty. Z każdym poziomem zwiększa się również nasza szansa na wydobycie skrzyni (Od 2% do 20%). Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota. Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania Specjalistyczny Kilof ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Kostium Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 min. Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie Tajemniczego Kryształu. Tajemniczy Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie M1. Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 kryształów zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika. Na serwerze zmianie uległ również System Rang. Obecnie maksymalna ilość punktów rangi to 10.000.000. System Rang Nazwa Zakres Bonusy rangi Parobek 1000 - 3999 Brak Paź 4000 - 7999 Brak Giermek 8000 - 11999 Brak Szlachcic 12000 - 19999 Brak Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ: +250 Silny przeciwko ludziom: +3% Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ: +500 Silny przeciwko ludziom: +6% Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ: +750 Silny przeciwko ludziom: +9% Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ: +1000 Silny przeciwko ludziom: +12% Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ: +1250 Silny przeciwko ludziom: +15% Legat 1000000 - 1999999 Maks. PŻ: +1500 Silny przeciwko ludziom: +18% Konsul 2000000 - 3999999 Maks. PŻ: +1750 Silny przeciwko ludziom: +21% Władca 4000000 - 6999999 Maks. PŻ: +2000 Silny przeciwko ludziom: +24% Imperator 7000000 - 9999999 Maks. PŻ: +2250 Silny przeciwko ludziom: +27% Cesarz 10000000 Maks. PŻ: +2500 Silny przeciwko ludziom: +30% Prócz zabijania potworów, punkty rangi można zdobyć także z pomocą Owoców Życia. Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc. Tabela Owoców Życia Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi Owoc Życia (I) 500 Owoc Życia (II) 1000 Owoc Życia (III) 2000 Owoc Życia (IV) 5000 Owoc Życia (V) 10000 Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza. Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów. Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach. Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności. Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja. Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza. Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie. Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang). Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze. W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami. Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach. Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP. Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną. Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki. Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek. Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM. Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora. Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje. Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y". Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM. Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić. Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej. Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót. Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8. W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz. Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów. Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób. Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku. W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku. Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP. Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane. Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić. Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7. Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7. Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy. Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu. Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu. Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy. Następnie używając Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach. Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem. Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności. Tabela Bonusów Kostiumów Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500 Maksymalne PE Wszystkie 10 50 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5 Szybkość Ataku Nakładka 2 10 Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10 Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10 Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10 Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5 Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5 Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10 Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5 Wartość Ataku Nakładka 5 25 Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie. Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi. Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin. Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang. Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty. Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi. Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii. Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody. Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty: 1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni. 2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni. 3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni. Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi. Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów. Tabela Kolekcjonera Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda Kolekcja Kamieni Legendarne Kamienie Duszy +0 x5 Obrażenia Umiejętności +5% Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza x20 Szansa na Owoce Morza +2% Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x100-200 Średnie Obrażenia +5% Kolekcja Bossów Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10% Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów x10-25 Silny Przeciwko Dungeonom +10% Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo. Badania Biologa Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu: +10% Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku: +10% Szkatułka Królowej Pająków Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona: +150 Szkatułka Dziewięciu Ogonów Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku: +100 Szkatułka Żółtego Tygrysa Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia: +10% Szybkość Ruchu: +15% Szkatułka Ognistego króla Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku: +15% Wartość Ataku: +10% Szkatułka Umarłego Rozpruwacza Czerwony Konar 130 40 Odporności na Ludzi: +10% Szkatułka Minotaura Notatka Przywódcy 160 50 Silny Przeciwko Ludziom: +8% Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia Klejnot Zawiści 190 10 Maks. PŻ: +500 Wartość Magicznego Ataku: +50 Wartości Ataku: +50 Szkatułka Berana Setaou Klejnot Mądrości 220 10 Maks. PŻ: +1100 Wartość Magicznego Ataku: +60 Wartość Ataku: +60 Szkatułka Azraela Badania Rybaka Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Karaś 100 20 Odporność na potwory: +5% Skrzynia Władcy Pająków Ryba Mandaryna 130 20 Silny przeciwko Potworom: +5% Szkat. Minotaura Duży Karaś 160 10 Maks. PŻ: +500 Szkat. Elit. Żółwia Karp 190 10 Wartość Ataku: +50 Szkat. Berana-Setaou Łosoś 220 10 Odporność na wszystkie obrażenia: +5% Skrzynia Azraela Amur 250 10 Silny przeciwko Ludziom: +5% Skrzynia Rybaka x10 Wódz Orków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Dolina Orków Nagroda: 40.000.000 Yang Pierścień Doświadczenia Królowa Pająków Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Loch Pająków Nagroda: 50.000.000 Yang Rękawica Złodzieja Olbrzymi Żółw Ilość do zabicia: 1 Czas respawnu Bossa: 30 minut Mapa: Pustynia Nagroda: 60.000.000 Yang Szczęśliwa Złota Moneta Ognisty Król Ilość do zabicia: 1 Mapa: Ognista Ziemia Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 70.000.000 Yang Zmiana 6/7 Bon Owoc Życia (III) Dziewięć Ogonów Ilość do zabicia: 1 Mapa: Góra Sohan Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Dodanie 6/7 Bon Owoc Życia (III) Zjawa Żółtego Tygrysa Ilość do zabicia: 1 Mapa: Świątynia Hwang Czas respawnu Bossa: 30 minut Nagroda: 80.000.000 Yang Tęczowy Kamień Owoc Życia (III) Minotaur Ilość do zabicia: 1 Mapa: Dolina Śmierci Czas respawnu Bossa: 60 minut Nagroda: 100.000.000 Yang Bryłka Złota Owoc Życia (IV) Zabójca PVP Ilość do zabicia: 500 Nagroda: 500.000.000 Yang Tęczowy Kamień Poniżej przedstawione zostały możliwe do zdobycia przedmioty ze szkatułek poszczególnych bossów. Względem poprzedniego sezonu wprowadzono wiele modyfikaji. Najważniejsze z nich to usprawnienia i ulepszenia dedykowane graczom. Dodatkowo uzupełniono prezentację o brakujące szczegóły. W spoilerze poniżej znajdziesz zestawienie kluczowych zmian. Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum. Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry. Knight - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Cavalier - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów. Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2025.
    7 punktów
  33. Gildia: EsportowySen Lider: Cycaty Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: Cycaty, MasnaSurka, SpoconyWP, BaKUUM, Wallander, ParamPamPam, NnjaKrulOsiedla, Random, ZaWWaD, Amstaff Rezerwa: Diabelek, 60Sion, KrolMufasa, Barabaszek, Gaugan
    7 punktów
  34. Gildia: SixDays Lider: Szatan Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: - Szatan - Mietowa - LeaRx - Xerjoff - Pientka - ReformedNeron - Chamzat - Enrike - Silverrka - Marzyciell Rezerwa: - G0D - Sziru
    7 punktów
  35. Wojna pomiędzy SixDays oraz NewFaces zakończyła się zwycięstwem Gildii SixDays (100 : 76).
    6 punktów
  36. Gildia : 22DoSpania Lider : xScooby Królestwo : Chunjo Osoby biorące udział : xScooby, RuleZowsky, pdf, Ivor, sQuatrro, Mavii, Piotrek, m1siu, KarP, cougarx Rezerwa : null, Hojrak, Dolor Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    6 punktów
  37. Gildia:Trzynastka Lider:Play4FuNN Królestwo:Chujno Osoby biorące udział: Kingu, vNeoras, Vajper, Blyatman, HeinrichHimmler, OszKurvva, Czarowany, Lavenilo, michalmobbyn, Tisu Rezerwa: Perseusz, ToTylkoWoj, xS1emin Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    6 punktów
  38. Dziękujemy za wszystkie udzielone głosy, ankieta została zamknięta. Zgodnie z jej wynikami, turniej odbędzie się ze składami liczącymi po 10 osób.
    6 punktów
  39. Witam. Chciałbym przedstawić parę zmian jakie proponował bym wprowadzić w systemie rybactwa. 1. Stackowanie się marmurów marmurów rybaka. Tutaj nawet nie jestem w stanie wymyśleć argumentów przeciw takiej zmianie (jeżeli ktoś na coś wpadnie to zapraszam do dyskusji). Myślę że nic nie stoi na przeszkodzie wprowadzeniu takiej zmiany, a bardzo ułatwiło by to życie rybakom, którzy muszą co chwilę biegać do rybaka lub używać marmuru zaraz po "sprawdzeniu przez rycerzy walczących z fishbotami", którzy co chwilę zabijają rybaków. 2. Stackowanie się ryb. Jako osoba zajmująca się łowieniem bardzo dużo czasu spędzam "sprzątając ekwipunek" z ryb, które wyłowiłem. Nie jestem pewien, ale myślę że rybki nie stackuja się przez dopiski o długości ryby. Jeżeli ryby nie stackuja się tylko przez to że są podane ich długości (które notabene nie wnoszą nic na ten serwer) to proponuję usunąć te dopiski. Ułatwiło by to grę zarówno osobom, które zajmują się łowieniem jak i osobom które kupują ryby (byłoby o wiele mniej sklepów, ponieważ ludzie robili by paczki ryb do misji np. paczka 20 karasi itd.). Dodam tylko że sprzątnięcie i wystawienie na sklep ryb z paru clientow zajmuje mi dziennie około godziny. 3. Zrobienie tygodniowego rankingu rybaków. Uważam że taki ranking byłby fajnym dodatkiem, który: - zmotywował by więcej osób do zajęcia się łowieniem ryb - ułatwiłby administracji sprawdzanie postaci, które dostarczają na rynek najwięcej ryb, tym samym w niewielkim stopniu ułatwiając sprawdzenie takich osób pod względem używania programow trzecich do łowienia. Za nagrody za topke w rankingu ryb proponował bym kolejno: - za pierwsze miejsce tytuł pogromca oceanów III i np. 3% na skrzynię rybaka na tydzień - za drugie taki sam tytuł z dopiskiem II oraz 2% na skrzynię rybaka - za trzecie tytuł I oraz 1% na skrzynię rybaka Podsumowując zaznaczę że najważniejsze dla mnie z pozycji rybaka są dwie pierwsze propozycje. Trzecia propozycja to dodatek, który fajnie jakby przeszedł ale nie jest to coś, czego społeczność rybaków potrzebuje na teraz/ w tym momencie. Wszystkich zainteresowanych w/w propozycjami zapraszam do dyskusji i wyrażenia swojej opinii. Pozdrawiam, SkunMorderca, samozwańczy Top1Rybak
    6 punktów
  40. Nick postaci: Manticore Opis propozycji: Siema, propozycja odnośnie rosek i cooldownu - jak w tytule zresztą. Do sedna, zmienne wartości rosek jak i ich czas trwania jest nad wyraz męcząca i przynajmniej wk*rwiająca, a nie wspominam o tym, że niczemu nie służy. Jeżeli miało to na celu wypłukiwanie yangów z postaci, no to niezbyt to działa, każdemu kto będzie zależało na najwyższych wartościach ros jest już na tym etapie gry, że nie odczuje ich zakupu, a zaśmieca tylko ekwipunek i tracimy na to niepotrzebnie czas. Druga sprawa to cooldowny pomiędzy zmianą channeli, są dobre z kilku względów ale uważam, że zbyt długie - propozycja drugorzędna, jeżeli przejdzie i czas zostanie delikatnie skrócony to super, a jeżeli nie to płakać nad tym nie będę. Jeszcze na chwile do ros, podsuwając szybkie i tradycyjnie rozwiązanie - ciut droższe, a po x200 w stacku i o tej samej wartości. Dzięki za wysłuchanie, miłej nocki albo dobrego dnia. Materiały dodatkowe: N/A
    6 punktów
  41. Szefo bylo mowione ze nie bedzie skrzynek 2 raz niejednokrotnie, maja swoja wartosc tylko dlatego ze ich nigdy wiecej mialo nie byc, chyba nie ma przedmiotu ktory chociaz raz nie zostal wylosowany albo sie myle xD
    6 punktów
  42. Gildia: StareDziady Lider: Terohi Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: Terohi, PrzeChooj_f2, NYGGGER, Takeshi, Prey, Xenrii, JepZPalca, LalusBozy666 Rezerwa: L3PIK, Grzechol, Chia
    6 punktów
  43. Wojna pomiędzy Madness oraz OldBoys zakończyła się zwycięstwem Gildii OldBoys (50 : 100, 65 : 100).
    6 punktów
  44. Gildia: OwocZycia Lider: Oski Królestwo: Jinno Osoby biorące udział: Oski, Glaurung, Ljosvetningur, Siajtek, kacper997, Ago, Arctic, Dziongo, Hilter, Wzwodzimierz Rezerwa: Mustafa, Cheetos Weryfikacja: Gildia potwierdziła udział w turnieju.
    5 punktów
  45. Gildia: ConseQuence Lider: Karyptoo Królestwo: Chunjo Osoby biorące udział: Banoffee,Ez,Grzbik,Mirach,Karyptoo,R0zpi3rd0ll,Recydywista,Drop2Ce4 Rezerwa: Ce4
    5 punktów
  46. Gildia:Eternals Lider:koko Królestwo:Shinso Osoby biorące udział:RoiSuS,OgWasabi,Lerien,EternalSolar,SNACKS,Alphatier,Toudik,MamoaSIS Rezerwa:Drymlo,TrafnyManiek,KoperQ
    5 punktów
  47. Gildia: SevenDays Lider: Krygo Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: - Krygo - DraXu - AaaQuQu - Wasabi - Julii - Plaster - Carti - kingisback - xScooby - Hypno Rezerwa: - Veercziix
    5 punktów
  48. Udział zadeklarowało 9 gildii tak więc dwie z nich wezmą udział w bitwie otwarcia. Będzie to walka o awans do głównej drabinki turniejowej (w tym wypadku do ćwierćfinałów). Poniżej znajduje się lista walk pierwszego etapu turnieju. Wojna odbywa się w systemie BO1, czyli wygrana wojna = awans do ćwierćfinałów. Shine vs. SixDays Termin: 20.04.2024 17:30 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 27 : 100 (SixDays) Poniżej przedstawione są walki drugiego etapu turnieju. Ćwierćfinały odbędą się w systemie drabinkowym BO1. Oznacza to iż wygrana wojna = awans do półfinałów. Ćwierćfinał #1 OldBoys SixDays Ćwierćfinał #2 Madness Pal Gume Ćwierćfinał #3 Octopus LionKing Ćwierćfinał #4 Whatever MakeMoreFun Ćwierćfinał #1 Termin: 20.04.2024 18:00 | Organizator: @ Knight | Wynik wojny: 100 : 73 (OldBoys) Ćwierćfinał #2 Termin: 20.04.2024 18:00 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 100 : 73 (Madness) Ćwierćfinał #3 Termin: 20.04.2024 18:00 | Organizator: @ Admin | Wynik wojny: 14 : 100 (LionKing) Ćwierćfinał #4 Termin: 20.04.2024 18:00 | Organizator: @ Prince | Wynik wojny: 15: 100 (Whatever) Poniżej przedstawione są walki trzeciego etapu turnieju. Przejdą do niego gildie, które zwyciężą w drugim etapie. Półfinały odbędą się w systemie drabinkowym BO3. Oznacza to iż dwie wygrane = awans do finału. Półfinał #1 OldBoys Madness Półfinał #2 LionKing Whatever Półfinał #1 Termin: 20.04.2024 18:30 | Organizator: @ Knight | Wynik wojny: 100 : 50, 100 : 65 (OldBoys) Półfinał #2 Termin: 20.04.2024 18:30 | Organizator: @ Cavalier | Wynik wojny: 91 : 100, 100 : 61, 100 : 84 (LionKing) Poniżej przedstawiona jest walka finałowa turnieju. Finał odbędzie się w systemie drabinkowym BO5. Oznacza to iż trzy wygrane = zwycięstwo. Finał OldBoys LionKing Finał Termin: 21.04.2024 18:00 | Organizatorzy: @ Knight @ Cavalier | Wynik wojny: 100 : 86, 100 : 74, 100 : 86 (OldBoys) Zwycięzcami turnieju są zawodnicy gildii OldBoys. którzy osiągnęli wynik 3 : 0 w finale. Gratulujemy wygranym oraz dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w turnieju.
    5 punktów
  49. Gildia: SixDays Lider: Szatan Królestwo: Shinsoo Osoby biorące udział: - Szatan - LeaRx - Rickgoldss - Mietowa - HypnoM - Enrike - SukaPientki - Marzyciell - Pientka - Necrologyy Rezerwa: - kingisback - AaaQuQu - ZygfrydM
    5 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...