Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gF2cU1z.png

loo4VKQ.png

PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana legenda.
Zastaniecie u nas praktycznie taką samą rozgrywkę, jaka była dawniej.
Projekt został urozmaicony kilkoma dodatkami aby umilić spędzany w grze czas.
Najwięcej uwagi poświęciliśmy na zbalansowanie oraz przywrócenie znaczenia PVP.
 

PLi6G6J.png


 

NQpdTD0.png

Poniżej znajduje się lista wszystkich powiązanych z projektem adresów.
Odbierz pakiet bonusów zakładając konto za pomocą specjalnego reflinku.

6BlAPIZ.png

https://pandoramt2.pl


bTus87X.png

https://pandoramt2.pl/main/download


EAnafzo.png

https://forum.pandoramt2.pl


4CwzUnr.png

https://www.facebook.com/PandoraPL


r3mkTse.png

https://www.facebook.com/groups/PandoraMT2


UwP3fyI.png

https://www.instagram.com/pandoramt2.pl

dvyOZHw.png

https://discord.pandoramt2.pl

 

2AHiK2t.png

Wszystko zostało odpowiednio dostosowane, aby całość rozgrywki pozostała w balansie.
Potocznie zwane raty poddano wielu korektom, aby dobrze wyważyć poszczególne etapy rozwoju.
 

Informacje ogólne
Typ serwera Easy (Old School)
Klasy postaci Podstawowe (4)
Królestwa Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo)
Maksymalny poziom 250
Maks. ilość statystyk 125
Występujące waluty Yang
Maks. ilość przechowywanych Yang 1.999.999.999.999
Maks. ilość przedmiotów w Stacku 200


meR30C3.png

fvOapWt.pngn6nrMCz.pngnt7ITcM.png

Dodatkowym urozmaiceniem jest drop losowych Sztabek Złota (2KK 5KK 10KK).
Jego częstotliwość będzie uzależniona od wymaganego poziomu mapy oraz jej trudności.
Dodatkowo na mapach od Pustyni Wygnańców włącznie, dropić będą tylko najcenniejsze Sztabki.

meR30C3.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Powyższa różnica poziomów nie obowiązuje na wszystkich mapach od Doliny Śmierci włącznie.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP, Medalu Szczęścia lub dzięki Zwierzakowi.

 

tenUXeh.png

Jako gracz Pandory nie rozpoczniesz przygody z pustymi rękoma.
Zadbaliśmy o odpowiednią dynamikę pierwszych stawianych kroków.
 

Ekwipunek startowy
WLeqJE4.png Buty Wiatru TsWFmqg.png Pierścień Teleportacji pod TAB
R3excgq.png 200 peleryn męstwa 2vyAtLH.png 21 poziom konia
0upNTwq.pngPodstawowy ekwipunek +9 kSYFCoI.png10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur
nY3jc1K.png Wszystkie języki na M1 fwIy9L9.png100% szansy na przywołanie konia


spacer.png
 

pjondLg.png

pPXpKCG.png

zLm6aQQ.png

52T0uoD.png

pTxPWnh.png

sh58aYr.png

YGzw6nm.png

RNgDJhP.png

fcmulSW.png

ZhW2taZ.png

gslE4V3.png

MVpO6Tj.png

WIKCSo9.png

QeihsRV.png

qTdGmX2.png

cr2cIhk.png

41LYe3Y.png

I52sAoK.png

Wg2MfQd.png

94E8Wvz.png

Swyzdpe.png
 

GZAuIaJ.png

1ebeIbj.png

Buty Ognistego Ptaka oZfLfqp.png Buty Smoka oZfLfqp.png Buty Ze Skóry Smoka oZfLfqp.png Buty Gromu oZfLfqp.png Buty Odyna

qOGpK5b.png

Stalowa MaskaZamkowy HełmUpiorna MaskaŚwietlista Czapka oZfLfqp.png Hełm Smoka oZfLfqp.png Stalowy Hełm oZfLfqp.png Pajęczy Hełm oZfLfqp.png Rogowy Hełm

FsTAlOu.png

Lwia TarczaTarcza SmokaSokola TarczaTarcza Tygrysa oZfLfqp.png Tarcza Smoka oZfLfqp.png Diamentowa Tarcza oZfLfqp.png Tarcza Honoru oZfLfqp.png Tarcza Zagłady
 

n5SrDYT.png

EKYLKyt.png

Bransol. Z Niebiań.Łez oZfLfqp.png Bransoleta Smoka oZfLfqp.png Diamentowa Bransoleta

9V2amUT.png

Kolczyki Z Niebiań.Łez oZfLfqp.png Kolczyki Smoka oZfLfqp.png Diamentowe Kolczyki

vZluzs3.png

Naszyj. Z Niebiań.Łez oZfLfqp.png Naszyjnik Smoka oZfLfqp.png Diamentowy Naszyjnik
 

Enw9u44.png

UTeWLXI.png

Bojowy Miecz oZfLfqp.png Miecz Trytona oZfLfqp.png Śmiercionośne Ostrze oZfLfqp.png Diamentowy Miecz oZfLfqp.png Miecz Zniszczenia oZfLfqp.png Miecz Bogów oZfLfqp.png Miecz Olimpu

mrQM0GA.png

Partyzana oZfLfqp.png Ostrze Boga Smoków oZfLfqp.png Pogromca Nieb. Smoka oZfLfqp.png Miecz Niebios oZfLfqp.png Nefryt oZfLfqp.png Tribal oZfLfqp.png Ostrze Śmierci

Uzk2A5s.png

Olbrz. Łuk Żółt. Smoka oZfLfqp.png Olbrz. Łuk Diabła oZfLfqp.png Upiorna Kusza oZfLfqp.png Łuk Demona oZfLfqp.png Wodny Łuk oZfLfqp.png Łuk Boga oZfLfqp.pngŁuk Dexona  

5uQAuEL.png

Smoczy Nóż oZfLfqp.png Bezduszny Nóż oZfLfqp.png Księżycowy Podw. Nóż oZfLfqp.png Sztylety Faraona oZfLfqp.png Sztylety Diabła oZfLfqp.png Sztylety Niebios oZfLfqp.png Ostrze Zin

Vl3xGbT.png

Miecz Egzorcysty oZfLfqp.png Brzegowe Ostrze oZfLfqp.png Święty Miecz oZfLfqp.png Miecz Smoka oZfLfqp.png Miecz Tyrana oZfLfqp.png Arktyczny Miecz oZfLfqp.png Miecz Egzekucji

1NgNr6w.png

Wachlarz Zbawienia oZfLfqp.png Wachlarz Demona oZfLfqp.png Wachlarz Leżąc. Smoka oZfLfqp.png Demoniczna Laska [DZWON] oZfLfqp.png Laska Przeznaczenia [DZWON] oZfLfqp.png Smocza Laska [DZWON] oZfLfqp.png Laska Druida [DZWON]

1HDi5PP.png

Dzwon Nieba I Ziemi oZfLfqp.png Hibiskusowy Dzwon oZfLfqp.png Smoczy Dzwon oZfLfqp.png Dzwon Śmierci oZfLfqp.png Dzwon Szczęki Smoka

meR30C3.png

Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon.
Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony.
 

ClPJ8cH.png

cmwwnpq.png

h6uzNyy.png oZfLfqp.png R5AIgtw.png oZfLfqp.png C5vdAoB.png oZfLfqp.png dzFDuTi.png sSzT5Qk.png rdH9XNR.png

JPkE7Ed.png

YxNewRW.png oZfLfqp.png NrlhflK.png oZfLfqp.png uCTzHiL.png oZfLfqp.png vogmVHS.png sSzT5Qk.png 5Bn9AbP.png

pPtHBTh.png

TggtnzY.png oZfLfqp.png qGtO8Ew.png oZfLfqp.png teYs2M7.png oZfLfqp.png fuOJD6t.png sSzT5Qk.png FPPIwHL.png

qyjR2pO.png

OqLcj7D.png oZfLfqp.png lbJaz8P.png oZfLfqp.png paOMdms.png oZfLfqp.png cmwV3vG.png sSzT5Qk.png 0E27qep.png
 

ekbSK8B.png

UTeWLXI.png

spacer.png

mrQM0GA.png

spacer.png

Uzk2A5s.png

spacer.png

5uQAuEL.png

spacer.png

Vl3xGbT.png

spacer.png

1NgNr6w.png

spacer.png

1HDi5PP.png

spacer.png
 

2fO21Rk.png

cmwwnpq.png

spacer.png

JPkE7Ed.png

spacer.png

qyjR2pO.png

spacer.png

pPtHBTh.png

khwM943.gif
 

KefpLAQ.png

Gog11tA.png

PPt9oQm.png

meR30C3.png
 

Atlantyda V1
Wymagany poziom: 75
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Drop z potworów: m9xkck7.png z7pRFfn.png ls9wete.png
Występujące Bossy: Lodowa Wiedźma (4 godziny)
Występujące Metiny: Brak


2GMzukP.png

nCe7dhi.png

meR30C3.png
 

Atlantyda V2
Wymagany poziom: 95
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Drop z potworów: m9xkck7.png z7pRFfn.png ls9wete.png
Występujące Bossy: 4x Generał Yonghan (2 godziny)
Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin)
Występujące Metiny Brak


1Kd0Crl.png

KTPPxK0.png

meR30C3.png
 

Dolina Śmierci
Wymagany poziom: 110
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Drop z potworów: iJVfW95.png
Występujące Bossy: Minotaur (1 godzina)
Występujące Metiny 10x Metin Zagłady (1 godzina)


kjdELvl.png

OYG90jh.png

meR30C3.png
 

Pustynia Wygnańców
Wymagany poziom: 150
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Możliwy drop: NsX7EYz.png iJVfW95.png 6YnqdRO.png FKYFKG8.png cqqMYuH.png c0Lo2Rg.png QlFcFl8.png6t5kpr3.pngZRAc7hc.png
Występujące bossy: Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina)
Występujące Metiny: 4x Metin Zbawienia (1 godzina)
4x Metin Demona (1 godzina)


ygQWUiI.png

A59lO7E.png

meR30C3.png

Mityczna Atlantyda
Wymagany poziom: 200
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: NsX7EYz.png6YnqdRO.pngFKYFKG8.pngcqqMYuH.pngc0Lo2Rg.pngz7pRFfn.pnguZJpzXJ.pngQlFcFl8.png6t5kpr3.pngZRAc7hc.png
Występujące bossy: 4x Mityczny Generał (2 godziny)
Mityczna Wiedźma (8 godzin)
Występujące Metiny: Brak

 

RuByDIY.png

3HD2CYx.png

ZslOZaA.png

meR30C3.png
 

Wieża Demonów
Wymagany poziom: 40
Przepustka: Brak
Rodzaj: SoloGrupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: mqblZGT.pngcnVffm8.pngMO7yHX5.pngPip5DIS.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngR4w17Rk.png


fHVkZc6.png

PeqhYo6.png

meR30C3.png
 

Komnata Pająków
Wymagany poziom: 100
Przepustka: 5x Skamieniała Łza5xW4Dxj.png
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Brak
Możliwy drop: R4w17Rk.pngLdsyf4b.png0RG2ETC.pngcnVffm8.pngAbYbNYg.pngt6MFmsi.pngtzJJ2nC.pngPip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pnguUtkOOn.png


tznOja0.png

SJP5CzH.png

meR30C3.png
 

Komnata Smoka
Wymagany poziom: 100
Przepustka: 5x Kręty Klucz QyJXV9M.png
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: R4w17Rk.pngLdsyf4b.png0RG2ETC.pngcnVffm8.pngAbYbNYg.png9mqTA5l.pngtzJJ2nC.pngPip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pnguUtkOOn.png


i1vd1on.png

lYnsVCb.png

meR30C3.png
 

Piekielne Katakumby
Wymagany poziom: 120
Przepustka: Brak
Rodzaj: SoloGrupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: R4w17Rk.pngf0NPveJ.pngAbYbNYg.png9mqTA5l.pngPip5DIS.pngCgc5w84.pngXqKiO2d.pngL1E8hof.png6ZUDUud.png


YTboKCE.png

tmYEqOL.png

meR30C3.png
 

Mityczna Komnata
Wymagany poziom: 200
Przepustka: 5x Mityczny Klucz uZJpzXJ.png
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: R4w17Rk.pngLdsyf4b.pngf0NPveJ.pngL1E8hof.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngt6MFmsi.png9mqTA5l.png6ZUDUud.pngPip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pnguUtkOOn.png


hQ3Fh8f.png

1Utz5hR.png

meR30C3.png
 

Świątynia Andun
Wymagany poziom: 200
Przepustka: 1x Klejnot Ochrony DuszyaXXA4RJ.png
Wytwarzanie Przepustki:

10x Skamieniała Łza5xW4Dxj.png
10x Kręty Klucz QyJXV9M.png
10x Mityczny Klucz uZJpzXJ.png

Czas oczekiwania na kolejne wejście: 6 godzin
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: K0jPFn1.pngPTOUpKn.png2DGZ1hm.png55DOf65.pngLdsyf4b.pngf0NPveJ.pngL1E8hof.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngt6MFmsi.png9mqTA5l.png6ZUDUud.pngPip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pngWllOVpL.pngDhGODGS.pngBZiCpG7.pngKupon SM (50).png
Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Cesarza


pfzOKbf.png

cwl3xCd.png

meR30C3.png
 

Grota Dżinna
Wymagany poziom: 150
Przepustka: Bransoleta Sułtana SkImz6g.png
Wytwarzanie Przepustki:

Wędrowca Ham
Złota Czaszka Demona lqPAs2Y.png 
lub 10x Złoty PyłvllJMVw.png

Czas oczekiwania na kolejne wejście: 4 godziny
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Możliwy drop: dbrtBqx.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngt6MFmsi.png9mqTA5l.pngLdsyf4b.pngMO7yHX5.pngf0NPveJ.pngL1E8hof.pngFojeyTf.png6ZUDUud.png0s7q8IQ.pngPip5DIS.pngdfsXH3y.pngpPD3idI.pngK0jPFn1.pngY3Cb0BR.pngWllOVpL.png
Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Dżinna

 

FFO6NmW.png

JGi2ne0.png

7bCQNUz.png

meR30C3.png
 

Infernus
Wymagany poziom: 110
Przepustka: Brak
Mapa: Arena Infernusa
Działający bonus: Brak
Czas respawnu: 12 godzin
Możliwy drop: PTOUpKn.png2DGZ1hm.png55DOf65.pngLdsyf4b.pngNsX7EYz.pngiJVfW95.png6YnqdRO.pngcqqMYuH.pngc0Lo2Rg.pngY3Cb0BR.pngQnfxd4p.pngD1qfySk.pngf0NPveJ.pngGUMq9gJ.pngUD9Lryu.pngUXUNBmr.pngDhGODGS.pngBZiCpG7.pngpU6fXqd.pngRQw2KRc.pngAbYbNYg.pngFkG7Gps.pngQWWxNLv.png6ZUDUud.png


3RJJrpP.png

yoIbpKl.png

meR30C3.png
 

Balathor
Wymagany poziom: 150
Przepustka: Brak
Mapa: Grota Balathora
Działający bonus: Brak
Czas respawnu: 48 godzin
Możliwy drop: PTOUpKn.png2DGZ1hm.png55DOf65.pngLdsyf4b.pngNsX7EYz.pngiJVfW95.png6YnqdRO.pngcqqMYuH.pngc0Lo2Rg.pngY3Cb0BR.pngQnfxd4p.png3GHwj7m.pngD1qfySk.pngf0NPveJ.pngGUMq9gJ.pngUD9Lryu.pngUXUNBmr.pngDhGODGS.pngBZiCpG7.pngpU6fXqd.pngRQw2KRc.pngAbYbNYg.png5z2Siyz.pngFkG7Gps.pngpZ7Bd8C.pngnQMUpWw.pngQWWxNLv.png6ZUDUud.png

 

tX4rrur.png

Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych.
Maksymalne wartości są podświetlane na specjalny złoty kolor.
 

Tabela wartości bonusów
Nazwa Bonusu Maksymalna wartość Bonusu
Maks. PŻ +2000
Maks. PE +500
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +15
Szybkość Zaklęć +20%
Szybkość Ataku +15%
Szybkość Ruchu +15%
Kradzież PE +50%
Obrona +50
Wartość Ataku +50
Regeneracja PŻ oraz PE +20%
Szansa na Otrucie +8%
Szansa na Omdlenie +15%
Szansa na Spowolnienie +15%
Szansa na Krytyczne Uderzenie +10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE +10%
Szansa na Odbicie Ciosu +15%
Odporność na Bronie +15%
Silny przeciwko Rasom +15%
Odporność na Klasy +15%
Silny przeciwko Klasom +15%
Brak możliwości wsadzenia bonusu 1-7 na blok ciosu.


meR30C3.png

Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów.
Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz.

Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%.
Oznacza to, że istnieje niewielka szansa iż dana niewrażliwość nie zadziała.

meR30C3.png

Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może mieć także dwa bonusy 6-7.
Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku.
 

Tabela wartości bonusów
Maks. PŻ +3000
Maks. PE +500
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +10
Szansa na Krytyczne Uderzenie +10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie +10%
Szybkość Ataku +10%
Szybkość Ruchu +10%
Wartość Ataku +250
Odporność na Klasy +15%
Silny przeciwko Klasom, Potworom +15%

 

IknSa7K.png

Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności.
Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang.
Niektóre z nich możemy również zdobyć otwierając Sakwy Szczęścia.
 

Tabela Kamieni Dusz
Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy
XFYcGs2.png Kamień Duszy Penetracji+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15%
IPsUz5l.png Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15%
71vGSit.png Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40%
rjeZeRC.png Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35%
VDEQHyX.png Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35%
bRz7tvi.png Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35%
CpaFgLW.png Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35%
3Qy2X6d.png Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15%
jC0TZh5.png Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15%
IpvVHQ7.png Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15%
GRgHQXq.png Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500
fAEVctr.png Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000
ElQkLgF.png Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100
7GcLT73.png Kamień Duszy Przyspieszenia+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40%
Legendarne Kamienie Dusz
z9HWZuH.png Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15%
Obrażenia Umiejętności: +15%
LKsgzsE.png Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15%
Silny przeciwko Metinom: +15%
MN2wY72.png Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15%
Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15%

 

tnq551Y.png

Aby wydłużyć całą rozgrywkę, wprowadzone zostały Legendarne Kamienie Dusz.
Wytworzenie takowych nie jest proste, gdyż wymaga zebrania sporej ilości zwykłych kamieni.
Wszystkich operacji z nimi związanych dokonamy w Ołtarzu Dusz znajdującym się w każdym M1.

vAMqMdL.png

d6oj1Ig.png

Okno przepalania służy do wymiany zbędnych kamieni na vIWvnr3.pngOdłamki Kamienia Duszy.
Kamienie same wskakują do okna, nie trzeba więc przeszukiwać ekwipunku aby je wrzucić ręcznie.

5YTm9fa.png

LAouMES.png

Odpowiednią ilość odłamków możemy wymienić na różne przedmioty.
Najcenniejszym jest 7BG94HD.png Legendarny Kamień potrzebny do wytwarzania KD.

bWZEH98.png

zNQdE81.png

Najważniejszą funkcją ołtarza jest wytwarzanie Legendarnych Kamieni Dusz.
Są one znacznie lepsze od standardowych kamieni, ponieważ mają kilka bonusów.
Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go później ulepszać aż do +5.

meR30C3.png

Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osobny slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni Dusz.

 

3sITiR1.png

Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów.
Dosłownie wszystkie rzeczy potrzebne do ich rozwoju znajdziemy u NPC.
 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Stopień
KRQxE1H.png Księga Umiejętności M1 - G1
V4xIJ2A.png Kamień Duchowy G1 - P
xOQlFhC.png Tęczowy Kamień M1 - P


meR30C3.png

Została wprowadzona możliwość przełączania umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.
Dodatkowo tego typu umiejętności nie będą się wyłączać po przelogowaniu.

wwLW5af.png
 

2A6p0jQ.png

Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci.
Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy.

kblfeus.png

Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Dowodzenia.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się wartości nadawanych wzmocnień.
 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
8cK9plC.png Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1
G4VxsZL.png Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1
26UTYU2.png WeiLiao Zi M1 - P


meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności.

0itBGMU.png

8cK9plC.pngG4VxsZL.png26UTYU2.png

Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

meR30C3.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.


zLvaXqh.png

Poniżej znajduje się Tabela Wartości Dowodzenia w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione zostały tylko poszczególne stopnie, wartości oczywiście zwiększają się wraz z każdym stopniem.
 

Tabela Bonusów Członków Grupy
Poziom Obrażenia Umiejętności Szybkość Ataku Obrona Wartość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania
1 +1% +1 +6 +12 +122 +7
M1 +3% +4 +20 +40 +774 +27
G1 +5% +6 +29 +59 +1238 +41
P +7% +9 +42 +84 +1862 +61


meR30C3.png

Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.

 

AUNBPhL.png

Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego.
Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii.

ZH5eY5C.png

Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach.
Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została opcja ich wymiany.
Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych.

meR30C3.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.


PJvdVed.png
VofhDRO.png

Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych iVG5eEF.pngMarmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang.
Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.

ETYdJZp.png

Umiejętność szkolić możemy przy pomocy odpowiednich Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.
 

Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności
bIxOrHX.png Księga Polimorfii 0 - M1
bIxOrHX.png Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1
bIxOrHX.png Mistrzowska Księga Polimorfii M1 - P


meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności.

0itBGMU.png

7K0pRaF.png

Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

meR30C3.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.


xNnWnMU.png

Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.
 

Tabela Wartości Polimorfii
Poziom Umiejętności Obrażenia Czas Trwania
1 +1% 10 minut
M1 +5% 22 minuty
G1 +15% 28 minut
P +30% 35 minut


meR30C3.png

Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem.
Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności.

 

40Vng2T.png

 

Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw.
Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji.

kf7mAJo.png

Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie.
Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera.
 

Tabela Przedmiotów Specjalnych
Ikona Obrażenia Czas Trwania
5QsT75i.png Smoking Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego.
v2TcRp9.png Suknia Ślubna Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej.
jWYv1AX.png Bukiet Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią.
mYSF4rP.png Pierścionek Zaręczynowy Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa.
JVtjGTr.png Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na teleportację do drugiej połówki.


meR30C3.png

Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa tylko gdy postać spełnia wymagania danej mapy.
 

dtTMVZ1.png

spacer.png

Początkowo zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób.
Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie.
Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka.

B0V08mE.png

ZH5eY5C.png

Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50.
W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory.
Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza.
Proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków.
Okno Zwierzaka uruchomiamy klawiszem P lub odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza.

meR30C3.png
 

Przedmioty Zwierzaka
Ikona Nazwa przedmiotu Działanie
6bUpkuh.png Smakołyk (I) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie.
Przed 50 poziomem: od 20.000 do 100.000 punktów doświadczenia
Na 50 poziomie: 1% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+
Wup4ubk.png Smakołyk (II) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie.
Przed 50 poziomem: od 100.000 do 1.000.000 punktów doświadczenia
Na 50 poziomie: 3% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+
DusjX4R.png Smakołyk (III) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie.
Przed 50 poziomem: od 1.000.000 do 5.000.000 punktów doświadczenia
Na 50 poziomie: 5% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+
09AFhGm.png Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury.
L1E8hof.png Kamień Zwierzaka Służy do tworzenia przedmiotów wymaganych, by szkolić umiejętności pupila od stopnia G do P+.


hIYpMIx.png

Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela.
Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności.
 

Umiejętności Zwierzaka
Informacje Ogólne Wartości Bonusów
Nazwa Umiejętności Bonus Umiejętności Za poziom M1 G1 P P+
Kamienna Skóra Maks. PŻ +50 +500 +1000 +1500 +3000
Smocza Fortuna Szansa na drop Sztabek 0,5% 5% 10% 15% 20%
Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory 0,5% 5% 10% 15% 25%
Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom 0,5% 5% 10% 15% 25%
Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom 0,5% 5% 10% 15% 25%


YWmmiGj.png 

Uc3i5jA.pngg0zyCo6.pngAVxItfT.pngyODSwEe.pngNNP0i6v.png

Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.

Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.

0FipssN.png

nuxffqV.pnglo8vAHn.pngyGhKOvR.png8bIfkc6.pngBpN70dW.png

Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy wytworzyć Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, w formie neutralnej, uzyskamy pokonując w zasadzie dowolne Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.

Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (NPC dostępny w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie personalizujemy Kamień.

Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.

ih19FOC.png

YUDJTou.pngIAI1LGU.pngMjn0d65.pngPN1gKoj.pngZJmckDe.png

Na samym końcu możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+.
Aby podjąć próbę szkolenia do tego poziomu, zwierzak musi w pełni najedzony.
Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą całego najedzenia.

Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1.
Rozmawiając z Podstarzałym Treserem znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni.

Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%.

meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności.

vAMqMdL.png

zAZ00hM.png

Okno przepalania służy do wymiany zbędnych przedmiotów naRrVNBnp.pngOdłamki Przedmiotu Zwierzaka.
Możemy je wymieniać na wzmacniające przedmioty korzystając z okna dialogowego u Podstarzałego Tresera.

kf7mAJo.png

Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów.
Czas trwania każdego przedmiotu upływa od momentu jego pierwszego założenia lub użycia.
 

Tabela Przedmiotów Specjalnych
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Czas Trwania Koszt Wytworzenia
g0vEcQU.png Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila doświadczenie. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
L1ZNl46.png Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
GopVJjI.png Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
BFTDe9J.png Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
xtRFf9N.png Pancerz Grzbietowy Zwiększa obrażenia zadawane potworom na Dungeonach o 10%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka


meR30C3.png

Zwierzak może nosić maksymalnie jeden specjalny przedmiot.
 

88aBsx2.png

fy79Art.png

ieCnrJ5.pngRyby łowimy wedle domyślnego, znanego wszystkim schematu.
Nie ma tutaj większej filozofii poza wyciągnięciem wędki w odpowiednim czasie.

meR30C3.png
 

Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki.
Za wykonanie pełnego procesu wyławiania zdobyczy z wody, możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć, przeciągając na Rybaka.
Maksymalny możliwy poziom to +9, a każdy poszczególny pozwala na większą różnorodność połowów.

lARMZe5.png

DT3humE.gif

Podczas łowienia możemy zdobyć dKHq6Ku.png Skrzynię Rybaka oferującą ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem wędki adekwatnie rośnie szansa na wyłowienie bonusowej Skrzyni Rybaka.

qUpTnvu.png

Dla urozmaicenia dodane zostały specjalne Owoce Morza, nadające postaci użyteczne efekty.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych owoców musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.
 

Owoce Morza
Ikona Nazwa Bonusy  Czas Trwania
Dqzlugb.png Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5%

30 minut

2deJ8dA.png Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 minut
IDKoxlq.png Rak Średnie Obrażenia +5% 30 minut
kbAFui5.png Krab Maksymalne PŻ +5% 30 minut
22i35ZF.png Tylomelania Doświadczenie +10% 30 minut


meR30C3.png

Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody.
Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze.


kf7mAJo.png

Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza.
Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus.
 

Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania
6Zws4rL.png Specjalistyczna Wędka ItemShop

Szansa na Owoce Morza +2%

30 dni
qeGeato.png Kostium Marynarza  ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni
sfGPAuL.png Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni
4k3U1af.png Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min


meR30C3.png

Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.

AXl3aCL.png

Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić nakajPF0s.png Żetony Rybackie.
Aby tego dokonać, wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (przykładowo Karasia) na Rybaka.
W zależności od jakości wymienianego przedmiotu dostarcza on różniącą się ilość Żetonów.

meR30C3.png

Pospolite Ryby oZfLfqp.png 1x kajPF0s.png Żeton Rybacki
Rzadkie Ryby oZfLfqp.png 2x kajPF0s.png Żeton Rybacki
Najrzadsze Ryby oZfLfqp.png 3x kajPF0s.png Żeton Rybacki
Przedmioty specjalne oZfLfqp.png 5x kajPF0s.png Żeton Rybacki

meR30C3.png

zRhNO7C.gif

Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do ekwipunku w formie przedmiotów.
Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka.

rFXRtlC.png

UvsHXft.png

Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie 9Vi910D.png Pirackiej Monety.
Monetę możemy wrzucić do Skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka. 

meR30C3.png

 Jeśli królestwo nazbiera łącznie 1000 monet, zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka.
 

P6CFg1E.png

gdJUYmu.png

Wszystkie znajdujące się na mapach Żyły zostały zamienione na Żyłę Złota.
Podczas kopania będzie możliwość wydobycia n6nrMCz.png Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk.

meR30C3.png

Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa.
W trakcie procesu wydobycia Sztabek z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć, przeciągając na Deokbae.
Maksymalny dostępny poziom to +9, a każdy następny pozwala na efektywniejsze wydobycie (od 3% do 30%).

EYrpSRP.png

Podczas kopania możemy zdobyć uYxYYbI.png Skrzynie Górnika oferującą ciekawe przedmioty.
Z każdym poziomem kilofa adekwatnie rośnie szansa na bonusowe wydobycie Skrzyni Górnika.

RqBbjZT.gif

ETYdJZp.png

Umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodników do Górnictwa.
Każdy wbity poziom skutecznie zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie.
 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
nUU8Zb4.png Przewodnik do Górnictwa  0 - P


meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności.

0itBGMU.png

4faVzoV.png

Przewodniki do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

meR30C3.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.


JfHUjU9.png

Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie.
Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności.
 

Tabela Wartości Górnictwa
Poziom Umiejętności Bonus
1 Szansa na Wydobycie +1%
M1 Szansa na Wydobycie +10%
G1 Szansa na Wydobycie +15%
P Szansa na Wydobycie +20%


meR30C3.png

Szansa naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.

kf7mAJo.png

Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie.
Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus.
 

Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania
WIhUGJH.png Specjalistyczny Kilof ItemShop

Szansa na Podwójne Wydobycie +10%

30 dni
tRo14nO.png Kostium Górnika  ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni
GdSYEMs.png Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni
yqHLlNt.png Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 minut


meR30C3.png

Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze.

sRphSjC.png

bEntSXT.png

Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie komZEWU.png Tajemniczego Kryształu.
Kryształ możemy wrzucić do Ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie. 

meR30C3.png

 Jeśli królestwo nazbiera łącznie 1000 kryształów, zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika.
 

GABaI87.png


System rang został rozbudowany względem tego domyślnego.
Maksymalna ilość rangi została zwiększona do 10.000.000 punktów.
Natomiast poszczególne stopnie oferują nam solidne wzmocnienie postaci.
 

System Rang
Nazwa Zakres Bonusy rangi
Parobek 1000 - 3999 Brak
Paź 4000 - 7999 Brak
Giermek 8000 - 11999 Brak
Szlachcic 12000 - 19999 Brak
Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ: +250
Silny przeciwko Ludziom: +3%
Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ: +500
Silny przeciwko Ludziom: +6%
Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ: +750
Silny przeciwko Ludziom: +9%
Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ: +1000
Silny przeciwko Ludziom: +12%
Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ: +1250
Silny przeciwko Ludziom: +15%
Legat 1000000 - 1999999 Maks. PŻ: +1500
Silny przeciwko Ludziom: +18%
Konsul 2000000 - 3999999 Maks. PŻ: +1750
Silny przeciwko Ludziom: +21%
Władca 4000000 - 6999999 Maks. PŻ: +2000
Silny przeciwko Ludziom: +24%
Imperator 7000000 - 9999999 Maks. PŻ: +2250
Silny przeciwko Ludziom: +27%
Cesarz 10000000 Maks. PŻ: +2500
Silny przeciwko Ludziom: +30%


meR30C3.png

Prócz zabijania potworów, punkty rangi można także zdobyć używając Owoców Życia.
Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc.
 

Tabela Owoców Życia
Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi
AbYbNYg.png Owoc Życia (I) 500
kt6bkjy.png Owoc Życia (II) 1000
t6MFmsi.png Owoc Życia (III) 2000
9mqTA5l.png Owoc Życia (IV) 5000
nQMUpWw.png Owoc Życia (V) 10000


meR30C3.png

Wszystkie owoce można używać bez jakichkolwiek progów rangi oraz ograniczeń czasowych.
 

4Z8AszY.png

 

j99NMtl.png

y1LjfK6.png

Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza.
Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów.
Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach.

qom9UAL.png

AbQS9aZ.gif

Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności.
Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja.
Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza.
Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie
Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang).

meR30C3.png

ftaiCO3.png

Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze.
W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami.
Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach.

GxoDaMu.png

W79rn2h.png

Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.

2ZPzal8.png

Yb1i9OX.gif

Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną.
Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki.
Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek.

oJG1KJp.png

yDaI17F.png

Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM.
Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora.
Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje.

Du5316J.png

VnjcYuC.png

Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y".

ojbXyGF.png

WHGKBwl.png

Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM.

HZ5SBk4.png

Y7CWZCs.png

Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić.
Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej.
Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót.

jcFBEGB.png

MldQ1LQ.png

Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8.

acHHKMb.png

aSRpTHD.png

W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz.
Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów.

meR30C3.png

Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób.

waJ6v9n.png

CzE1ZwE.gif

Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku.

2q0ySYM.png

RBAxKpD.gif

W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku.
Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP.

2klIGXK.png

mTzxpK9.gif

Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane.
Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić.

R6G7ymS.png

7ss84cJ.png

Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7.
Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7.

2DsrhKO.png

bRnPKJj.png

Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy.

KBlV663.png

3CNLu6o.gif

Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu.
Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu.

Kct8Sml.png

spacer.png

Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą sNzzsKY.png Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy.
Następnie używając fH6GUwo.png Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem.
Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności.
 

Tabela Bonusów Kostiumów
Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość
Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500
Maksymalne PE Wszystkie 10 50
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5
Szybkość Ataku Nakładka 2 10
Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10
Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10
Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5
Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5
Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10
Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5
Wartość Ataku Nakładka 5 25


Stdfa8y.png

JIW1v5x.png

Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie.
Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi.
Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin.
Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang.

bwXA79O.png

spacer.png

Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty.
Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi.

goJieHP.png

353s6yX.png

O7CfDO9.gif

Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii.
Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody.
Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty:

1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni.
2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni.
3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni.

Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi.

 

cbzvUYo.png

 

ru1Hzqw.png

Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. 
Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów.
 

Tabela Kolekcjonera
Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda
Kolekcja Kamieni Legendarne Kamienie Duszy +0 x5

Obrażenia Umiejętności +5%

Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza  x20 Szansa na Owoce Morza +2%
Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x100-200 Średnie Obrażenia +5%
Kolekcja Bossów Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10%
Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów  x10-25 Silny Przeciwko Dungeonom +10%


meR30C3.png

Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.

yQR0TD6.png

SPY5UPo.png
 

Badania Biologa
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
3iulzZW.png Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu: +10%
JtoTv4j.png Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku: +10%
Szkatułka Królowej Pająków
CkimYGu.png Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona: +150
Szkatułka Dziewięciu Ogonów
ofELFnh.png Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku: +100
Szkatułka Żółtego Tygrysa
dJCzBdJ.png Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia: +10%
Szybkość Ruchu: +15%
Szkatułka Ognistego króla
fYNSCJe.png Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku: +15%
Wartość Ataku: +10%
Szkatułka Umarłego Rozpruwacza
h1gONzn.png Czerwony Konar 130 40 Odporności na Ludzi: +10%
Szkatułka Minotaura
JZ29CUo.png Notatka Przywódcy 160 50 Silny Przeciwko Ludziom: +8%
Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia
ocFECFe.png Klejnot Zawiści 190 10 Maks. PŻ: +500
Wartość Magicznego Ataku: +50
Wartości Ataku: +50
Szkatułka Berana Setaou
nI78KBE.png Klejnot Mądrości 220 10 Maks. PŻ: +1100
Wartość Magicznego Ataku: +60
Wartość Ataku: +60
Szkatułka Azraela


gyYPQ6G.png

oWtiq3J.png
 

Badania Rybaka
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
Fztt2NZ.png Karaś 100 20 Odporność na potwory: +5%
Skrzynia Władcy Pająków
pnNR07A.png Ryba Mandaryna 130 20 Silny przeciwko Potworom: +5%
Szkat. Minotaura
koAfciT.png Duży Karaś 160 10 Maks. PŻ: +500
Szkat. Elit. Żółwia
WzM3A3W.png Karp 190 10 Wartość Ataku: +50
Szkat. Berana-Setaou
fyUPDhS.png Łosoś 220 10 Odporność na wszystkie obrażenia: +5%
Skrzynia Azraela
EEqKLdA.png Amur 250 10 Silny przeciwko Ludziom: +5%
Skrzynia Rybaka x10


3qEuDo9.png

nqlUU3p.png
 

Wódz Orków
Ilość do zabicia: 1
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Mapa: Dolina Orków
Nagroda: 40.000.000 Yang
Pierścień Doświadczenia


meR30C3.png

lFscD7r.png
 

Królowa Pająków
Ilość do zabicia: 1
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Mapa: Loch Pająków
Nagroda: 50.000.000 Yang
Rękawica Złodzieja


meR30C3.png

D1EusME.png
 

Olbrzymi Żółw
Ilość do zabicia: 1
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Mapa: Pustynia
Nagroda: 60.000.000 Yang
Szczęśliwa Złota Moneta


meR30C3.png

ZPgoYf0.png
 

Ognisty Król
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Ognista Ziemia
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Nagroda: 70.000.000 Yang
Zmiana 6/7 Bon
Owoc Życia (III)


meR30C3.png

ANxV9Ls.png
 

Dziewięć Ogonów
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Góra Sohan
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Nagroda: 80.000.000 Yang
Dodanie 6/7 Bon
Owoc Życia (III)


meR30C3.png

BFdFWVJ.png
 

Zjawa Żółtego Tygrysa
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Świątynia Hwang
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Nagroda: 80.000.000 Yang
Tęczowy Kamień
Owoc Życia (III)


meR30C3.png

kOaAdQd.png
 

Minotaur
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Dolina Śmierci
Czas respawnu Bossa: 60 minut
Nagroda: 100.000.000 Yang
Bryłka Złota
Owoc Życia (IV)


OrIQqBM.png

m638qmP.png
 

Zabójca PVP
Ilość do zabicia: 500
Nagroda:

500.000.000 Yang
Tęczowy Kamień

 

Z7DUaKJ.png

PaLcXsa.png

mYJq87u.png

89dj7SN.png

bUbqK9s.png

L69PRyI.png

IKsEwaP.gif

6UqD59g.png

hGoAUwW.gif

3e9lQWr.png

Qz3WtgQ.gif

MT7YLTw.png

hZjJiX9.gif

hIyHvLI.png

tmoONKc.gif

buT5nxP.png

02RgleE.png

Q8RQrMf.png

8c4BNqX.png

bM66nvM.png

yfSXhb7.png

5Yvr5qI.png

lGGiJEC.gif

6d3AUXK.png

ZnyO7az.png

hpvtDMN.png

GnV5r2Y.gif

vMmnU5z.png

eEl9yw4.png

YolNpm1.png

8Jy93ed.png
 

TlOxlZe.png

 

GkeTCmF.png

meR30C3.png

ezgUsRc.png

meR30C3.png

NULfXik.png

meR30C3.png

co9Y7kN.png

meR30C3.png

IMKAT74.png

6c8pmQF.png

Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum.
Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry.
Knight - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów.
Cavalier - Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów.

Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2025.

  • Polubienie 8
  • Admin zmienił(a) tytuł na Prezentacja Serwera
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...