Skocz do zawartości

Ankieta dot. nowego sezonu


Czy jesteś za wprowadzeniem danej zmiany?  

238 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zmiana Przeklętej Atlantydy (AV3) na Mityczną Atlantydę

    • Tak
      190
    • Nie
      18
    • Obojętnie
      30
  2. 2. Zmiana obecnej Wiedźmy oraz dodanie nowych

    • Tak
      191
    • Nie
      14
    • Obojętnie
      33
  3. 3. Zmiana obecnego rozkładu pomieszczeń w AV3

    • Tak
      107
    • Nie
      93
    • Obojętne
      13
    • Dopiero po procesie fuzji
      25
  4. 4. Zmiany w działaniu Legendarnych Bossów

    • Tak
      179
    • Nie
      25
    • Obojętnie
      34
  5. 5. Zmiany w systemie PVP oraz Wojen Gildii

    • Tak
      156
    • Nie
      21
    • Obojętnie
      32
    • Tylko zmiany odnośnie Areny PVP
      19
    • Tylko zmiany odnośnie wojen
      10

Ankieta została zamknięta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8pf5eKF.png

:wait: Witajcie droga społeczności!

Ponownie nadszedł moment kiedy to lud będzie musiał przemówić. :time:
Znowu!? :foliarz2: O co rozchodzi się tym razem? Czeka was ogromne głosowanie! :patrickHype:
Tak.. tak.. to w waszych rękach w dużej mierze będzie los zmian na nowym sezonie. :pepemonkaS:

:pepega: Poniżej będą prezentowane i opisane przykłady zmian (głównie proponowanych przez graczy).
Oczywiście pojawią się też pozycje zaproponowane przez nas po obserwacji tegorocznego sezonu. :pepeNO:

:patrickNote: Nad treścią tematu będą umieszczone ankiety, przypisane odpowiednio do pozycji przedstawionych w temacie.
Waszym zadaniem jest dokładne przeczytanie tematu (będzie on aktualizowany więc trzeba to robić na bieżąco). :tusiejebnij:
:popcorn1: Następnie musicie przemyśleć sprawę, poddać propozycje własnej analizie, a na sam koniec oddać głoś w ankiecie.
Oczywiście temat zostanie otwarty na wypadek gdyby ktoś chciał podyskutować, czy zaproponować jakieś "poprawki". :pepeBAN:

No to do dzieła.. :patrickLurk:

meR30C3.png

#1

 

Zmiana Przeklętej Atlantydy (AV3) na Mityczną Atlantydę
Pełna przeróbka mapy składająca się ze zmiany tekstur, kolorystyki, efektów, modeli 3D.
Dodanie Mitycznej Wiedźmy (więcej informacji w zmianie #2).
Przeróbce jak można się domyślić podlega również Przeklęta Komnata.

Powód edycji
Od dłuższego czasu gracze skarżyli się iż obecna mapa AV3 jest zbyt ciemna i jednolita
W skrócie źle się na nią patrzy przez dłuższy czas co zniechęcało do przesiadywania na niej.
Postanowiliśmy dobrać odpowiednie do nazwy barwy, w końcu to Atlantyda.. no więc morskie.
Na zdjęciach nie widać jeszcze pełnego efektu końcowego, gdyż brakuje kilku aspektów (np. bąbelków).

Zdjęcia poglądowe

Spoiler

n4xQlje.png

Ph7SCAq.png

UreVMtg.png

Jzht3Al.pngOcI0P4L.png

MKntoBP.pngm6RV7lW.png

Ax2GiQo.png

qEPbdpd.pngAWCpPF1.png

#2

Zmiana obecnej Wiedźmy oraz dodanie nowych
Dodanie odpowiedniej Wiedźmy do każdej Atlantydy (AV1 - Lodowa Wiedźma, AV2 - Silna Lodowa Wiedźma, AV3 - Mityczna Wiedźma).
Każda z nich otrzyma dodatkowy drop w postaci sporej ilości Sakw Szczęścia lub po prostu KD+5 oraz nowy czas respawnu (myślimy o 4, 8, 12 godzin).
Ponadto będą one wzmocnione pod każdym względem aby przywrócić motyw bicia się o wróżki (moc dostosowana zależnie od poziomu mapy).

Powód edycji
Odkąd pojawiły się Legendarne Kamienie Dusz wiele osób wymieniało je jako czynnik zniechęcający do gry.
Dodatkowe źródło KD potrzebnych na wytworzenie tych wspomnianych minimalnie przyspieszy rozwój postaci nowego sezonu.
Nie zachwieje to również w żaden sposób rynku, gdyż przeliczając na gracza liczby tę są całkowicie marginalne nawet w skali miesięcy.
Oczywistym powodem jest również motyw walki między graczami, obecnie jedynym wartym uwagi Bossem jest ten Legendarny.
Nowe Wiedźmy powinny skutecznie skłonić ludzi, a nawet całe gildie do bitwy i polowania na ich drop.
Nie wyznajemy tutaj miękkiej gry, płaczu czy robienia wszystkiego pod niedzielnych graczy, tak więc fani rozróby będą zadowoleni.

Zdjęcia poglądowe

Spoiler

CHR0qBG.pngK9XxmPF.pngX5d0JAl.png

#3

Zmiana obecnego rozkładu pomieszczeń AV3
Wyodrębnienie struktury mapy względem Atlantydy V2, zrobienie jej od zera, niezależnie od wyniku opcji #1.

Powód edycji
W chwili pojawienia się AV3 na Pandorce, różniła się ona od AV2 jedynie kolorem mobów.
Od tamtego czasu wiele się zmieniło, pojawiły się różne motywy kolorystyczne tekstur, a także oświetlenia.
Sądzimy, że to czas na zmianę tego utartego schematu i wprowadzenie całkowicie nowej struktury, odrębnej od AV2.
Wadą jak i zaletą tego rozwiązania jest konieczność poznawania na nowo spotów, a także ogólnego schematu poruszania się po mapie.

#4

Zmiany w działaniu Legendarnych Bossów
Przerobienie obecnego Czerwonego Smoka na nieco słabszą wersję, która pojawia się częściej (załóżmy co 12 godzin), ale ma też słabszy drop.
Wiązałoby się to również ze zmianą Piekielnej Areny, na mniejszą, bardziej klimatyczną oraz dopasowaną do legendy wersję.
Dodanie nowej legendy jaką jest Balathor, która będzie prawdziwym wyzwaniem dla graczy, pojawiającej się co 48 godzin oraz mającej lepszy drop.
To również wiązałoby się oczywiście z dodaniem nowej instancji jaką jest Lodowa Arena, która jest klimatyczna i dopasowana do legendy.

Powód edycji
Gracze są zwyczajnie znudzeni ciągłym biciem Czerwonego Smoka, który nie stanowi dla nich zbyt dużego wyzwania.
Większy opór stawiają zazwyczaj legendy występujące podczas Wydarzeń Tematycznych, co ujmuje smokowi na jego unikalności.
Zostałby więc uznany jako "słabsza legenda" co bardzo dobrze do niego pasuje, a nie zajmowałby miejsca jako "world boss".
Nowa legenda (Balathor) byłaby znacznie potężniejsza od innych, co czyniłoby ją tym najwyżej położonym w hierarchii celem łowów.

Zdjęcia poglądowe

Spoiler

ZBMUf9V.png

N7Kc4IS.png

#5

Zmiany w systemie PVP oraz Wojen Gildii
Dodanie możliwości konfigurowania indywidualnych zasad pojedynku na Arenie PVP.
Pozwalało by to wybrać, które dopalacze są dozwolone, albo które mechaniki zostają wyłączone na czas walki.
Usunięcie możliwości wyzwania innej gildii na tryb wojny Pole lub Flaga.
Dodanie dwóch nowych trybów Wojny Gildii, którymi są Równa oraz Custom (Niestandardowy ).

Pierwszy z nich polega na tym iż każdy ma równy DMG oraz HP (dostosowane do klasy) niezależnie od wszystkiego.
Jest to tryb przeznaczony dla osób grających sporadycznie, bez rozwiniętych postaci ale mających ochotę stoczyć ciekawe bitwy.

Drugi z nich umożliwia dosłownie to samo co nowy dodatek do Areny PVP, czyli konfiguracje zasad deklarowanej wojny.
Jest to tryb dla osób chcących sprawdzić różne możliwości, warianty czy stoczyć bitwy na kreatywnych zasadach.

Oba nowe tryby nie będą wpisywały się w żaden ranking, w zasadzie będzie on bezużyteczny aż do procesu fuzji.
Podczas niego zostałaby wgrana aktualizacja zawierająca rozwinięcie całego Systemu Gildii, w tym wojen rankingowych (o tym więcej w przyszłości).

Powód edycji
Myślimy iż nie trzeba tutaj nic więcej dodawać, powody idzie wywnioskować z samego opisu przedstawionych wyżej zmian.
Ale jakby ktoś już chciał się przyczepić, to powodem jest zwyczajnie napędzenie wszystkich odnóg PVP, rywalizacji oraz zapewnienie rozrywki.

Zdjęcia poglądowe (nie sugerować się nimi za bardzo, to tylko małe nakierowanie)

Spoiler

717vuo5.png

 

  • Polubienie 6
  • Podziękowanie 3
  • Admin odblokował(a) ten temat
Opublikowano

Hehe, tak myślałem, że ta małż to tekstura nowego podłoża w AV, generalnie to zmiany mi się podobają, To powinna być Pandora na miano 2025 roku a więc zmiany są potrzebne.

 7lzl9s.jpg

  • Polubienie 3
Opublikowano
10 minut temu, OwOcowa napisał(a):

Wszędzie już jest jasna sytuacja w ankiecie, tylko nie tutaj 

LtOIv3V.png

oby ludzie byli na - nie :OK:

Jeżeli rozkład głosów utrzyma się w ten sposób, to ankieta o #3 zostanie przeprowadzona raz jeszcze przed fuzją :pepePrayge:.

Bo teraz przewagę ma opcja "tak, po fuzji" nad "nie, nigdy" :patrickLurk:. (lub nie przed fuzją nad tak)

Opublikowano

Czy jest sens robić dodatkowy drop sakiew czy kd? Zniszczy to rynek. Wg mnie jak ktoś narzeka że nie może lege zrobić to po prostu przesadza. Każdy przez to przechodzi i rynek itemow z lege fajnie prosperuje. 

  • Zmieszany 1
Opublikowano (edytowane)

Brakuje jeszcze usunięcia cooldownu dodawania do gildii, angielskiego tłumaczenia, poprawek w literówkach niektórych przedmiotów. 
Zaryzykowałbym dodanie antyfarmera czyli max 3 konta zalogowane jednocześnie czy coś w tym stylu
 

Edytowane przez Neoras
  • Haha 2
Opublikowano
10 minut temu, Neoras napisał(a):

Brakuje jeszcze usunięcia cooldownu dodawania do gildii, angielskiego tłumaczenia, poprawek w literówkach niektórych przedmiotów. 
Zaryzykowałbym dodanie antyfarmera czyli max 3 konta zalogowane jednocześnie czy coś w tym stylu
 

To są tylko propozycje, które wymagają raczej aby społeczność je zaakceptowała, ogólnych poprawek czy zmian to nawet nie pamiętam już wszystkich (te literówki możesz podesłać).

  • Podziękowanie 1
Opublikowano
19 minut temu, Nequsek napisał(a):

Czy jest sens robić dodatkowy drop sakiew czy kd? Zniszczy to rynek. Wg mnie jak ktoś narzeka że nie może lege zrobić to po prostu przesadza. Każdy przez to przechodzi i rynek itemow z lege fajnie prosperuje. 

Ymm nie wpłynie to praktycznie wcale na rynek, gdyż w godzinę więcej się dropi Sakiew i Yang (za które potem kupujemy Sakwy) niż z tych Wiedźm.. jest to nieodczuwalne dla rynku.
Ta zmiana ma zachęcić do bicia się o nie i przy okazji zgarnięcia bonusowych Sakiewek.

Opublikowano

Na start nowego sezonu w styczniu lub w jego trakcie jako patche (bo jeszcze będzie jedna ankieta w trakcie odnośnie paru rzeczy).

  • Podziękowanie 1
Opublikowano
W dniu 16.12.2024 o 17:03, Admin napisał(a):

wprowadzenie całkowicie nowej struktury

Jestem oczywiście jak najbardziej za zmianą, jednak czy macie jakieś konkretne propozycje? Jak ten nowy layout by wyglądał oraz czy liczba komnat się zmieni?

Opublikowano
9 minut temu, Delcior napisał(a):

Jestem oczywiście jak najbardziej za zmianą, jednak czy macie jakieś konkretne propozycje? Jak ten nowy layout by wyglądał oraz czy liczba komnat się zmieni?

Nie projektowaliśmy nowego rozkładu jeszcze gdyż zakładaliśmy, że będzie sporo osób na nie.

Opublikowano
12 minut temu, Delcior napisał(a):

Jestem oczywiście jak najbardziej za zmianą, jednak czy macie jakieś konkretne propozycje? Jak ten nowy layout by wyglądał oraz czy liczba komnat się zmieni?

Liczba komnat pozostała by taka sama, lub zostałaby nawet lekko zwiększona patrząc na długie, puste korytarze na obecnym av2/3. Bardziej chodzi o ich położenie, długość i pozycję korytarzy i tak dalej.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.12.2024 o 00:04, Admin napisał(a):

Ymm nie wpłynie to praktycznie wcale na rynek, gdyż w godzinę więcej się dropi Sakiew i Yang (za które potem kupujemy Sakwy) niż z tych Wiedźm.. jest to nieodczuwalne dla rynku.
Ta zmiana ma zachęcić do bicia się o nie i przy okazji zgarnięcia bonusowych Sakiewek.

tak czytając to, wywnioskowałem, że ta zmiana wręcz nie ma sensu xd

Niby jest jakiś drop, ale jest chu*owy, nie odczuwalny, niby sie ludzie maja o niego bić, ale jak ktoś ma stracić godzine na pizganie sie o 20 sakiew to pojdzie po m1 przelatać, a bitka sie sama na jakimś spocie ogarnie jak ktoś komuś wbije i tyle było z wróżki :D

Jak już robić cos takiego to faktycznie dodać coś lub taką ilość, że ludzie się będą bić te kilka godzin o to. 

Edytowane przez DenSou
Opublikowano
57 minut temu, DenSou napisał(a):

tak czytając to, wywnioskowałem, że ta zmiana wręcz nie ma sensu xd

Niby jest jakiś drop, ale jest chu*owy, nie odczuwalny, niby sie ludzie maja o niego bić, ale jak ktoś ma stracić godzine na pizganie sie o 20 sakiew to pojdzie po m1 przelatać, a bitka sie sama na jakimś spocie ogarnie jak ktoś komuś wbije i tyle było z wróżki :D

Jak już robić cos takiego to faktycznie dodać coś lub taką ilość, że ludzie się będą bić te kilka godzin o to. 

Ludzie tracą godziny na bicie się w M1, to o sakwy nie będą? No trochę logiki :foliarz2:.. i czemu 20? :pepeSus:

Opublikowano

Jestem przeciwny co do ulepszania w takie rzeczy aren PVP 1vs1 ze względu na to że jest to pandora!! Jest to serwer który już tyle lat ma swój klimat oraz swoje standardy, robiąc takie udziwnienia na arenach zacznie ten serwer stawać się 4funem, dużo lepszą opcją było by zostawienie tego tak jak jest aktualnie i ewentualnie popracować nad balansem miedzy postaciami w pojedynkach 1vs1 ponieważ może nie ma pomysłu na turnieje 1vs1 acz kolwiek jezeli kiedys taki padnie to wiadomo że nie każda postać ma ze sobą równe szanse nie zależnie od skilla tylko serwerowego RNG, wyłączanie rosek czy petów nie wniesie nic nowego niz jest teraz poniewaz pojedynki beda wygladac identycznie z lekkim osłabieniem, czyli rng wygrywa areny a nie umiejetnosci na danych postaciach, najlepiej jak by sama administracja spróbowała robić sama ze sobą PVP 1vs1 na każdej możliwej wariacji postaci i zobaczycie sami że prócz walk tych samych klas na siebie żadne inne pvp 1vs1 nie ma praktycznie sensu 

  • Haha 3
  • Zmieszany 1
Opublikowano
3 minuty temu, VanSu napisał(a):

Jestem przeciwny co do ulepszania w takie rzeczy aren PVP 1vs1 ze względu na to że jest to pandora!! Jest to serwer który już tyle lat ma swój klimat oraz swoje standardy, robiąc takie udziwnienia na arenach zacznie ten serwer stawać się 4funem, dużo lepszą opcją było by zostawienie tego tak jak jest aktualnie i ewentualnie popracować nad balansem miedzy postaciami w pojedynkach 1vs1 ponieważ może nie ma pomysłu na turnieje 1vs1 acz kolwiek jezeli kiedys taki padnie to wiadomo że nie każda postać ma ze sobą równe szanse nie zależnie od skilla tylko serwerowego RNG, wyłączanie rosek czy petów nie wniesie nic nowego niz jest teraz poniewaz pojedynki beda wygladac identycznie z lekkim osłabieniem, czyli rng wygrywa areny a nie umiejetnosci na danych postaciach, najlepiej jak by sama administracja spróbowała robić sama ze sobą PVP 1vs1 na każdej możliwej wariacji postaci i zobaczycie sami że prócz walk tych samych klas na siebie żadne inne pvp 1vs1 nie ma praktycznie sensu 

Widzisz, ja np jestem zdania, że w tej chwili Pandorce blizej do medium niz easy jesli chodzi o maksowanie postaci a zmiany w pvp na arence moglyby ten dystans do deklarowanego easy zmniejszyc :D Nawet kosztem delikatnego pojscia w strone 4fun.

Opublikowano

Dodatkowo nowe możliwości konfigurowania pojedynków czy wojen pozwolą na robienie ciekawych turniejów opartych na konkretnych rodzajach walk itd..
Właśnie tym wyróżniamy się na rynku iż zapewniamy w jakimś stopniu rozrywkę graczom, a nie tylko PvM bez końca.

Opublikowano

Wszystko spoko, av3 nie ruszać pls (zmiany estetyczne czyli jakieś odświeżenie to spoko) bo ludzie już tyle godzin tam spędzili, że jak się coś nie spodoba to będzie bardzo dużo płaczu, a zawsze jest tak, że coś się komuś nie spodoba - zostaw jak jest. Z tym pvp to tak 50/50 bo i tak na starcie to ludzie się raczej biją o spoty/jakiś konkretny zysk więc równie dobrze może to wlecieć na fuzję, albo już teraz tylko na zasadzie jakichś testów.

  • Zmieszany 3
Opublikowano
7 minut temu, nukero napisał(a):

Wszystko spoko, av3 nie ruszać pls (zmiany estetyczne czyli jakieś odświeżenie to spoko) bo ludzie już tyle godzin tam spędzili, że jak się coś nie spodoba to będzie bardzo dużo płaczu, a zawsze jest tak, że coś się komuś nie spodoba - zostaw jak jest. Z tym pvp to tak 50/50 bo i tak na starcie to ludzie się raczej biją o spoty/jakiś konkretny zysk więc równie dobrze może to wlecieć na fuzję, albo już teraz tylko na zasadzie jakichś testów.

Spokojnie obywatelu, po to jest ankieta robiona aby gracze mogli się spokojnie wypowiedzieć oraz zagłosować :OK:

Opublikowano
Godzinę temu, nukero napisał(a):

Wszystko spoko, av3 nie ruszać pls (zmiany estetyczne czyli jakieś odświeżenie to spoko) bo ludzie już tyle godzin tam spędzili, że jak się coś nie spodoba to będzie bardzo dużo płaczu, a zawsze jest tak, że coś się komuś nie spodoba - zostaw jak jest. Z tym pvp to tak 50/50 bo i tak na starcie to ludzie się raczej biją o spoty/jakiś konkretny zysk więc równie dobrze może to wlecieć na fuzję, albo już teraz tylko na zasadzie jakichś testów.

Patrząc na kształtowanie się wyników - raczej powtórzymy tę ankietę przed fuzją po prostu :patrickLurk:.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...