Wudo Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca Witam, przychodzę z propozycją, która wpłynie na komfort graczy. Otóż chodzi o skille, a dokładniej te buffujące. Każdy skill ma swoje właściwości – na przykład Aura daje wartość ataku itd. Proponuję, aby takie umiejętności, jak Silne Ciało, również dawały wartość ataku, lecz tylko w PvM, aby nie zaburzać balansu w PvP. Na pewno wielu graczy denerwuje konieczność zmiany postaci – z Mentala na Body lub z WP na BM. Aby Ninja nie była poszkodowana, można by dodać wartość ataku PvM także do Bezszelestnego Chodu (jeśli się nie mylę, ten skill mógłby dobrze się do tego nadawać). Czy ktoś jest za? Chętnie wysłucham propozycji! Moim zdaniem taka zmiana byłaby drobną, ale pozytywną poprawką. Tęczaki nie są drogie, ale taka mała rzecz mogłaby sprawić graczom dużo radości. Biorąc wszystko pod uwagę, proponuję dodać wartość ataku PvM do skilli: Silne Ciało, Mroczna Ochrona, Bezszelestny Chód. Kto jest za, a kto przeciw? Czekam na Wasze opinie! 1 Cytuj
Pomoge1 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca To prawda, na s1 musiałem zmieniać z mentala na bodego tylko po to, żeby skończyć zbijać dżina. Bezszelestny chód jest totalnie do wyrzucenia, jeśli mamy wierzchowce od pstryknięcia ctrl+g. Jest to użyteczne jedynie może na polimorfii, ale czy działa, sam nie wiem. Mi w butach nieumarłych wymixowanie 15 prędkości ruchu zamiast spowolnienia nie dało kompletnie nic, nawet wizualnie biegam tak samo, na wierzchu pewnie różnicy też by nie było. Cytuj
Pomoge1 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Wracając, w eq exp z predkością ruchu w butach nieumarłych, mam równo 265 prędkości ruchu. Prędkości wierzchowców żyją po swojemu, natomiast blokada prędkości ruchu jest na pewno. Na plu na wiki metina jest informacja, że na serwerach globalnych prędkość maksymalna pieszo to 200. Jeśli ta wartość również tyczy Pandory, to może przydałoby się pomyśleć, co z tym fantem zrobić Jest sporo możliwości, jak wspomóc te umiejętności i pomóc graczom cieszyć się z postaci niegrywalnych w PvE na dzisiejszy standard serwera. Dajcie raty na tydzień 100% i po sprawie. Cytuj
Satori Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca (edytowane) Zrób eq na mistyki, perf pod dungeony i zrobisz go bez problemu. Edytowane 8 Marca przez Insane Cytuj
Pomoge1 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca (edytowane) 7 godzin temu, Insane napisał(a): Zrób eq na mistyki, perf pod dungeony i zrobisz go bez problemu. Jak zauważyłem, przykładowo mentalem dostaje więcej od dżina, niż body, z powodu iż ten pierwszy ma więcej defa. Stalka pod low def nie pomaga. Z silnym ciałem, czy bez, jeden pies, bo nie ma różnicy, jak boss castuje potężne skille co sekunde. Ba, nawet z generałem na av2 nie ma takiego problemu. Edytowane 8 Marca przez Pomoge1 poprawka w na z Cytuj
Kroen Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Zrób sobie eq pod przepałke zręczności przed odpaleniem ciała, ew buffa. Choć jak pamiętam nawet przed buffem silnego ciała dawałem rade na spokojnie z dżinem, więc nie do końca jestem w stanie zrozumieć problem. Cytuj
Satik Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Nie da się dodać wartości ataku tylko na potwory xd Jeśli już to silny przeciwko potworom. Zmiana kosztuje 300kk, na obecnym etapie to jest w zasadzie nic. Mając możliwość korzystania z marmurów, 6/7 bon z wartością i silny przeciwko potworom do tego silny przeciwko np mistykom w EQ bardzo wątpię w sens dodawania jeszcze innych bonusów do skilli Cytuj
Wudo Opublikowano 8 Marca Autor Opublikowano 8 Marca 11 minut temu, Satik napisał(a): Nie da się dodać wartości ataku tylko na potwory xd Jeśli już to silny przeciwko potworom. Zmiana kosztuje 300kk, na obecnym etapie to jest w zasadzie nic. Mając możliwość korzystania z marmurów, 6/7 bon z wartością i silny przeciwko potworom do tego silny przeciwko np mistykom w EQ bardzo wątpię w sens dodawania jeszcze innych bonusów do skilli Widziałem już coś takiego na Ervelii gdzie bm na ochronce miał wartość ataku Pvm i normalnie to działo w postacie nie biło się więcej a w moby więcej Cytuj
Pomoge1 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca 23 minuty temu, Satik napisał(a): Nie da się dodać wartości ataku tylko na potwory xd Jeśli już to silny przeciwko potworom. Zmiana kosztuje 300kk, na obecnym etapie to jest w zasadzie nic. Mając możliwość korzystania z marmurów, 6/7 bon z wartością i silny przeciwko potworom do tego silny przeciwko np mistykom w EQ bardzo wątpię w sens dodawania jeszcze innych bonusów do skilli Ty w ogóle grasz na pandorze? W którym roku? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.