Skocz do zawartości

(S2) Prezentacja Serwera


Prince
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gF2cU1z.png

loo4VKQ.png

PandoraMT2.pl to jedyna poprawnie odwzorowana dawna Pandora.
Zastaniecie u nas dokładnie taką rozgrywkę, jaka była dawniej,
urozmaiconą kilkoma dodatkami aby umilić wam spędzony w grze czas.
Dużo uwagi poświęciliśmy również na zbalansowanie postaci w PVP.


6BlAPIZ.png
 

https://pandoramt2.pl


bTus87X.png
 

https://pandoramt2.pl/main/download


EAnafzo.png
 

https://forum.pandoramt2.pl


4CwzUnr.png
 

https://www.facebook.com/PandoraPL/


UwP3fyI.png
 

https://www.instagram.com/pandoramt2.pl/

 

3PZ4kox.png

 

 

2AHiK2t.png

 

Specyfikacja serwera
Maks. poziom: 250
Typ serwera: Easy
Maks. punkty statusu: 125
Klasy postaci: 4 (podstawowe)
Królestwa: 3 (Shinsoo, Chunjo, Jinno)


meR30C3.png

Wszystkie stwory mogą przy śmierci upuścić Sztabkę Złota 2KK5KK lub 10KK.
Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15. poziomów.
Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę.
Dodatkowo od Pustyni Wygnańców, dropić zaczną tylko najcenniejsze Sztabki.


LpijkTn.pnghrIdCv2.pngt3ZL6V8.png

 

tenUXeh.png

 

Ekwipunek startowy
WLeqJE4.png Buty Wiatru TsWFmqg.png Pierścień Teleportacji 
R3excgq.png 200 peleryn męstwa 2vyAtLH.png 21 poziom konia
0upNTwq.pngPodstawowy ekwipunek +9 kSYFCoI.png10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur
nY3jc1K.png Wszystkie języki na M1 fwIy9L9.png100% szansy na przywołanie konia


spacer.png

 

pjondLg.png

 

pPXpKCG.png
 

RNgDJhP.png
 

RqM3jQd.png THM1GXN.png


ZhW2taZ.png
 


sh58aYr.png
 

bwawnuy.png 9Cz9O8c.png


52T0uoD.png


94E8Wvz.png

LUQeHwC.png

tX37Sa3.png


3sITiR1.png

 

Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów.
Księgi znajdziemy u odpowiedniego Trenera dla naszej profesji.
Kamienie, Fasolki, Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu zostały rozłożone na Handlarzy.
 

Księga Umiejętności Księga Umiejętności M1 - G1
Kamień Duchowy Kamień Duchowy G1 - P
Tęczowy Kamień Tęczowy Kamień M1 - P


meR30C3.png

Dodatkowo wprowadzony został Automatyzm Umiejętności.
Umiejętności aktywne włączamy lub wyłączamy jak np. Aura Miecza.
Tego typu umiejętności od teraz nie będą się wyłączać po przelogowaniu.

W3yDslK.png

wwLW5af.png

 

n5SrDYT.png

 

EKYLKyt.png

GvhtmAc.png oZfLfqp.png Ycq9hPj.png oZfLfqp.png qwa8hv1.png

9V2amUT.png

qWuShkv.png oZfLfqp.png 1WKhVtb.png oZfLfqp.png ESmtHXu.png

vZluzs3.png

fdrn93G.png oZfLfqp.png l0z53mn.png oZfLfqp.png LgPelEm.png

 

GZAuIaJ.png

 

1ebeIbj.png

F6gbpoc.png oZfLfqp.png uCd9GYj.png oZfLfqp.png DLrn0tb.png oZfLfqp.png Dbt0K5M.png oZfLfqp.png n2DnIub.png

qOGpK5b.png

RK5Nxjv.pngpFVyvgC.pngwwZjMyV.pngoTHOP0q.png oZfLfqp.png fWA6DNU.png oZfLfqp.png FLAdd15.png oZfLfqp.png VVePmue.png oZfLfqp.png A1sSjEI.png

FsTAlOu.png

PaAANoc.pngJuG4uf8.pngts3fm20.pngbr9ugpw.png oZfLfqp.png vR2CKAP.png oZfLfqp.png 29vBSnj.png oZfLfqp.png levWcAa.png oZfLfqp.png l44tn77.png

 

Enw9u44.png

 

UTeWLXI.png

XapCC12.png oZfLfqp.png HPBIoei.png oZfLfqp.png jXt32I1.png oZfLfqp.png WqcCFdo.png oZfLfqp.png 6SHtIyA.png oZfLfqp.png 0i02M7E.png oZfLfqp.png 71DHhvN.png

mrQM0GA.png

TurQegE.png oZfLfqp.png vBGWPU7.png oZfLfqp.png K5TeS2s.png oZfLfqp.png Sa028gV.png oZfLfqp.png 6fnBDms.png oZfLfqp.png YvpY1hu.png oZfLfqp.png RfHTMVe.png

Uzk2A5s.png

l3NPIJI.png oZfLfqp.png wJcIo80.png oZfLfqp.png CaSooox.png oZfLfqp.png VkBM5R3.png oZfLfqp.png Y5l3Yyh.png oZfLfqp.png rRaS4rH.png oZfLfqp.pngweKQu16.png  

5uQAuEL.png

JfJDbXS.png oZfLfqp.png xuibEiM.png oZfLfqp.png 6JHJgT4.png oZfLfqp.png mvbZhEI.png oZfLfqp.png a1VNe2i.png oZfLfqp.png SMtZhi6.png oZfLfqp.png VpDYLAC.png

Vl3xGbT.png

iBAjTXX.png oZfLfqp.png wMOI3Ut.png oZfLfqp.png nyd2M7b.png oZfLfqp.png fBWhR01.png oZfLfqp.png hndcRq1.png oZfLfqp.png TNv8b9u.png oZfLfqp.png JAyPA7A.png

1NgNr6w.png

LAZTuds.png oZfLfqp.png XJlSCX6.png oZfLfqp.png Z3A9QEo.png oZfLfqp.png IjpGKER.png oZfLfqp.png cN9Avob.png oZfLfqp.png v6EEO3V.png oZfLfqp.png 0PG03Js.png

1HDi5PP.png

hEvyHLT.png oZfLfqp.png aqG9qjd.png oZfLfqp.png v1pdAZO.png oZfLfqp.png evEoyyS.png oZfLfqp.png 2tcasCV.png

meR30C3.png

Warto dodać, że na pewnym stopniu ulepszania, Wachlarz przerabiany jest na Dzwon.
Oznacza to tyle, że poprawnym bonusem na ostatnie z "wachlarzy" będzie Odporność na Dzwony.

 

ClPJ8cH.png

 

cmwwnpq.png

h6uzNyy.png oZfLfqp.png R5AIgtw.png oZfLfqp.png C5vdAoB.png oZfLfqp.png dzFDuTi.png

 rdH9XNR.png

JPkE7Ed.png

YxNewRW.png oZfLfqp.png NrlhflK.png oZfLfqp.png uCTzHiL.png oZfLfqp.png vogmVHS.png

 5Bn9AbP.png

pPtHBTh.png

TggtnzY.png oZfLfqp.png qGtO8Ew.png oZfLfqp.png teYs2M7.png oZfLfqp.png fuOJD6t.png

 FPPIwHL.png

qyjR2pO.png

OqLcj7D.png oZfLfqp.png lbJaz8P.png oZfLfqp.png paOMdms.png oZfLfqp.png cmwV3vG.png

 0E27qep.png

 

ekbSK8B.png

 

UTeWLXI.png

spacer.png

mrQM0GA.png

spacer.png

Uzk2A5s.png

spacer.png

5uQAuEL.png

spacer.png

Vl3xGbT.png

spacer.png

1NgNr6w.png

spacer.png

1HDi5PP.png

spacer.png

 

2fO21Rk.png

 

cmwwnpq.png

spacer.png

JPkE7Ed.png

spacer.png

pPtHBTh.png

khwM943.gif

qyjR2pO.png

spacer.png

 

KefpLAQ.png

 

Gog11tA.png

PPt9oQm.png

meR30C3.png
 

Atlantyda V1
Wymagany poziom: 75
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Drop z potworów: m9xkck7.png z7pRFfn.png ls9wete.png
Występujące Bossy: Silna Lodowa Wiedźma (6 godzin)
Występujące Metiny: Brak


2GMzukP.png

nCe7dhi.png

meR30C3.png
 

Atlantyda V2
Wymagany poziom: 95
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Drop z potworów: m9xkck7.png z7pRFfn.png ls9wete.png
Występujące Bossy: 4x Generał Yonghan (2 godziny)
Występujące Metiny Brak


1Kd0Crl.png

KTPPxK0.png

meR30C3.png
 

Dolina Śmierci
Wymagany poziom: 110
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Drop z potworów: iJVfW95.png
Występujące Bossy: Minotaur (1 godzina)
Występujące Metiny 10x Metin Zagłady (1 godzina)


kjdELvl.png

OYG90jh.png

meR30C3.png
 

Pustynia Wygnańców
Wymagany poziom: 150
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Możliwy drop: NsX7EYz.png iJVfW95.png 6YnqdRO.png FKYFKG8.png cqqMYuH.png c0Lo2Rg.png QlFcFl8.png6t5kpr3.pngZRAc7hc.png
Występujące bossy: Elit. Olbrzymi Żółw (1 godzina)
Występujące Metiny: 4x Metin Zbawienia (1 godzina)
4x Metin Demona (1 godzina)


amMnNk9.png

T0XDyQJ.png

meR30C3.png
 

Przeklęta Atlantyda
Wymagany poziom: 200
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: NsX7EYz.png 6YnqdRO.png FKYFKG8.png cqqMYuH.png c0Lo2Rg.png z7pRFfn.png cuB1mHs.png QlFcFl8.png6t5kpr3.pngZRAc7hc.png
Występujące bossy: 4x Przeklęty Generał (2 godziny)
Występujące Metiny: Brak

 

RuByDIY.png

 

3HD2CYx.png

ZslOZaA.png

meR30C3.png
 

Wieża Demonów
Wymagany poziom: 40
Przepustka: Brak
Rodzaj: SoloGrupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: mqblZGT.pngcnVffm8.pngMO7yHX5.png Pip5DIS.png AbYbNYg.pngkt6bkjy.png R4w17Rk.png


fHVkZc6.png

PeqhYo6.png

meR30C3.png
 

Komnata Pająków
Wymagany poziom: 100
Przepustka: 5x Skamieniała Łza 5xW4Dxj.png
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Brak
Możliwy drop: R4w17Rk.png Ldsyf4b.png0RG2ETC.pngcnVffm8.pngAbYbNYg.pngt6MFmsi.png tzJJ2nC.png Pip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pnguUtkOOn.png


tznOja0.png

SJP5CzH.png

meR30C3.png
 

Komnata Smoka
Wymagany poziom: 100
Przepustka: 5x Kręty Klucz QyJXV9M.png
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: R4w17Rk.png Ldsyf4b.png0RG2ETC.pngcnVffm8.pngAbYbNYg.png9mqTA5l.png tzJJ2nC.png Pip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pnguUtkOOn.png


i1vd1on.png

lYnsVCb.png

meR30C3.png
 

Piekielne Katakumby
Wymagany poziom: 120
Przepustka: Brak
Rodzaj: SoloGrupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: R4w17Rk.png f0NPveJ.pngAbYbNYg.png9mqTA5l.png Pip5DIS.png Cgc5w84.png XqKiO2d.png L1E8hof.png 6ZUDUud.png


mSAiOfv.png

bt9BFRP.png

meR30C3.png
 

Przeklęta Komnata
Wymagany poziom: 200
Przepustka: 5x Przeklęty Klucz
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: R4w17Rk.png Ldsyf4b.pngf0NPveJ.pngL1E8hof.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngt6MFmsi.png9mqTA5l.png 6ZUDUud.png Pip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pnguUtkOOn.png


hQ3Fh8f.png

1Utz5hR.png

meR30C3.png
 

Świątynia Andun
Wymagany poziom: 200
Przepustka: 1x Klejnot Ochrony Duszy
Wytwarzanie Przepustki:

Przepustkę wytwarzamy u Strażnika Świątyni Andun za:
10x Kręty Klucz, 10x Przeklęty Klucz, 10x Skamieniała Łza

Czas oczekiwania na kolejne wejście: 6 godzin
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: K0jPFn1.pngPTOUpKn.png2DGZ1hm.png55DOf65.pngLdsyf4b.pngf0NPveJ.pngL1E8hof.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngt6MFmsi.png9mqTA5l.png 6ZUDUud.png Pip5DIS.png0s7q8IQ.pngFojeyTf.pngWllOVpL.pngDhGODGS.pngBZiCpG7.pngKupon SM (50).png
Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Cesarza


pfzOKbf.png

cwl3xCd.png

meR30C3.png

Grota Dżinna
Wymagany poziom: 150
Przepustka: 1x Bransolera Sułtana
Wytwarzanie Przepustki:

Przepustkę wytwarzamy na mapie Pustynia Wygnańców u Wędrowcy Hamza za:
1x Złota Czaszka Demona lub 10x Złoty Pył

Czas oczekiwania na kolejne wejście: 4 godzin
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Możliwy drop: dbrtBqx.pngAbYbNYg.pngkt6bkjy.pngt6MFmsi.png9mqTA5l.pngLdsyf4b.pngMO7yHX5.pngf0NPveJ.pngL1E8hof.pngFojeyTf.png6ZUDUud.png0s7q8IQ.pngPip5DIS.pngdfsXH3y.pngpPD3idI.pngK0jPFn1.png Y3Cb0BR.pngWllOVpL.png
Nagroda za Ukończenie Dungeona: Skrzynia Dżinna

 

FFO6NmW.png

 

gNeO1Gd.png

usD94XW.png

meR30C3.png
 

Czerwony Smok
Wymagany poziom: 110
Przepustka: Brak
Mapa: Piekielna Arena
Działający bonus: Brak
Czas respawnu: 24 godziny
Możliwy drop: PTOUpKn.png 2DGZ1hm.png 55DOf65.png Ldsyf4b.png NsX7EYz.png iJVfW95.png 6YnqdRO.png cqqMYuH.png c0Lo2Rg.png Y3Cb0BR.png Qnfxd4p.png 3GHwj7m.png D1qfySk.png f0NPveJ.png GUMq9gJ.png UD9Lryu.png UXUNBmr.png DhGODGS.png BZiCpG7.png pU6fXqd.png RQw2KRc.png AbYbNYg.png nQMUpWw.png QWWxNLv.png 6ZUDUud.png

 

tX4rrur.png

 

Tabela wartości bonusów
Maks. PŻ: +2000
Maks. PE: +500
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +15
Szybkość Zaklęć: +20%
Szybkość Ataku: +15%
Szybkość Ruchu: +15%
Kradzież PE: +50%
Obrona: +50
Wartość Ataku: +50
Regeneracja PŻ oraz PE: +20%
Szansa na Otrucie: +8%
Szansa na Omdlenie: +15%
Szansa na Spowolnienie: +15%
Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10%
Silny przeciwko Ludziom: +10%
Obrażenia oddawane do PŻ oraz PE:  +10%
Szansa na Odbicie Ciosu: +15%
Odporności na Bronie +15%
Silny przeciwko poszczególnym Rasom: +15%
Odporność na Klasy: +15%
Silny przeciwko Klasom: +15%
Brak bonusu 1-7 na blok ciosu!


meR30C3.png

Jak można zauważyć na serwerze nie da się wybonować Bloku Ciosów.
Występuje on jednak jako bon wbudowany w przedmioty lub Kamienie Dusz.
Ponadto bonusy typu Odporność na Omdlenie działają tylko w 90%.
Oznacza to, że istnieje mała szansa iż w trakcie pojedynku zostaniecie omdleni mimo niego!

meR30C3.png

Poza zwykłymi bonusami, przedmiot może niezależnie od nich mieć także dwa bonusy 6-7.
Ich wartości są stałe i mogą wejść w każdy element ekwipunku.
 

Tabela wartości bonusów
Maks. PŻ: +3000
Maks. PE: +500
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +10
Szansa na Krytyczne Uderzenie: +10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie: +10%
Szybkość Ataku: +10%
Szybkość Ruchu: +10%
Wartość Ataku: +250
Odporność na Klasy: +15%
Silny przeciwko Klasom, Potworom: +15%

 

IknSa7K.png

 

Tabela Kamieni Dusz
Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy
XFYcGs2.png Kamień Duszy Penetr.+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15%
IPsUz5l.png Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15%
71vGSit.png Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40%
rjeZeRC.png Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35%
VDEQHyX.png Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35%
bRz7tvi.png Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35%
CpaFgLW.png Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35%
3Qy2X6d.png Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15%
jC0TZh5.png Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15%
IpvVHQ7.png Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15%
GRgHQXq.png Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500
fAEVctr.png Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000
ElQkLgF.png Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100
7GcLT73.png Kamień Duszy Przysp.+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40%
z9HWZuH.png Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15%
Obrażenia Umiejętności: +15%
LKsgzsE.png Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15%
Silny przeciwko Metinom: +15%
MN2wY72.png Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15%
Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15%


GVYDLHc.png

f4QV145.png

meR30C3.png

Ołtarz Dusz znajduje się w każdym M1.
Kamienie Dusz +5 możemy przepalić na vIWvnr3.pngOdłamek Kamienia Duszy.
Następnie możemy go wymienić na różne przedmioty.

2ia7LLD.png

9KJ18s4.png

Korzystając z Ołtarza Dusz możemy również wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie potężniejsze od normalnych kamieni oraz mają aż dwa specjalne bonusy.
Wytworzony jest na poziomie +0, jednakże można go ulepszyć aż do +5.

Należy pamiętać, że taki kamień również może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.

 

2A6p0jQ.png

 

Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci.
Pozwala ona na wybranie ról członkom drużyny, dając im tym samym określone bonusy do statystyk.
 

Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności
8cK9plC.png Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1
G4VxsZL.png Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1
26UTYU2.png WeiLiao Zi M1 - P


meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności dowodzenia.

0itBGMU.png

8cK9plC.pngG4VxsZL.png26UTYU2.png

Księgi Dowodzenia są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie.

meR30C3.png

Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.


zLvaXqh.png
 

Tabela Bonusów Członków Grupy
Poziom Obrażenia Umiejętności Szybkość Ataku Obrona Wartość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania
1 +1% +1 +6 +12 +122 +7
M1 +3% +4 +20 +40 +774 +27
G1 +5% +6 +29 +59 +1238 +41
P +7% +9 +42 +84 +1862 +61


meR30C3.png

Lider grupy nie może wybrać roli dla siebie.

 

AUNBPhL.png

 

Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego.
Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii.

ZH5eY5C.png

Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach.
Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została ich wymiana u Uriela.
Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych.

meR30C3.png

Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Marmurów można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.


VofhDRO.png

Umieszczając w oknie 5 dowolnychSeYpwaJ.pngMarmurów Polimorfii możemy je wymienić.
Dzięki temu pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.

Całość będzie nas kosztować dodatkowo 50.000.000 Yang.

ETYdJZp.png

Umiejętność szkolić możemy przy pomocy różnorakich Ksiąg Polimorfii.
Wraz z jej rozwojem, zwiększa się czas trwania przemiany oraz zadawane obrażenia.
 

Ikona Nazwa Przedmiotu Zakres Umiejętności
bIxOrHX.png Księga Polimorfii 0 - M1
bIxOrHX.png Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1
bIxOrHX.png Mistrzowska Księga Polimorfii M1 - P


meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności polimorfii.

0itBGMU.png

7K0pRaF.png

Księgi Polimorfii są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie.

meR30C3.png

Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Ksiąg można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.


xNnWnMU.png

Poniżej zostały przedstawione wartości przy poszczególnych poziomach Polimorfii.
Są one jedynie orientacyjne, gdyż wpływa na nie bardzo wiele czynników takich jak ekwipunek czy punkty statusu.
 

Tabela Wartości Polimorfii
Poziom Umiejętności Obrażenia Czas Trwania
1 +1% 10 minut
M1 +5% 22 minuty
G1 +15% 28 minut
P +30% 35 minut


meR30C3.png

Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem.
Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności.

 

40Vng2T.png

 

Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw.
Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji.

kf7mAJo.png

Obrączki są jedynym przedmiotem, który małżonkowie dostają przy ślubie.
Pozwalają one na prawie nieograniczoną teleportację do partnera.
 

Tabela Przedmiotów Specjalnych
Ikona Obrażenia Czas Trwania
5QsT75i.png Smoking Strój przeznaczony na czas ślubu dla Pana Młodego.
v2TcRp9.png Suknia Ślubna Strój przeznaczony na czas ślubu dla Panny Młodej.
jWYv1AX.png Bukiet Bukiet białych róż doskonale komponujących się z suknią.
mYSF4rP.png Pierścionek Zaręczynowy Wymagany w procesie zawierania Małżeństwa.
JVtjGTr.png Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na wspomnianą teleportację do drugiej połówki.

 

dtTMVZ1.png

 

spacer.png

Początkowo, zwierzak nie czyni naszej postaci mocniejszą w żaden sposób.
Każdy pupil może natomiast zdobywać poziomy podobnie do tego, jak robią to postacie.
Każdy wbity poziom da nam punkt umiejętności, które to pasywnie wzmacniają właściciela zwierzaka.

B0V08mE.png

meR30C3.png

Maksymalny poziom każdego pupila jest jednakowy i wynosi 50.
W skrócie zwierzak uzyskuje poziomy gdy jego właściciel zabija potwory.
Nie wpływa to jednak w negatywny sposób na doświadczenie samego gracza.
Sam proces możemy przyśpieszyć korzystając z Obroży Doświadczenia lub Smakołyków.
 

Przedmioty Zwierzaka
Ikona Nazwa przedmiotu Działanie
6bUpkuh.png Smakołyk (I) Losowo od 20.000 do 100.000 doświadczenia;
Lub 1% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom.
Wup4ubk.png Smakołyk (II) Losowo od 100.000 do 1.000.000 doświadczenia;
Lub 3% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom.
DusjX4R.png Smakołyk (III) Losowo od 1.000.000 do 5.000.000 doświadczenia;
Lub 5% najedzenia, gdy pupil ma maksymalny poziom.
09AFhGm.png Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury.
L1E8hof.png Kamień Zwierzaka Służy do wytworzenia niezbędnych do późniejszego zwiększenia poziomu umiejętności przedmiotów.


meR30C3.png

Pupile posiadają pasywne umiejętności wzmacniające właściciela.
Początkowo, ulepszane są one za wspomniane już punkty umiejętności.
 

Umiejętności Zwierzaka
Informacje Ogólne Wartości Bonusów
Nazwa Umiejętności Bonus Umiejętności Za poziom M1 G1 P P+
Kamienna Skóra Maks. PŻ +50 +500 +1000 +1500 +3000
Smocza Fortuna Szansa na drop Sztabek 0,5% 5% 10% 15% 20%
Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory 0,5% 5% 10% 15% 25%
Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom 0,5% 5% 10% 15% 25%
Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom 0,5% 5% 10% 15% 25%


YWmmiGj.png 

Uc3i5jA.pngg0zyCo6.pngAVxItfT.pngyODSwEe.pngNNP0i6v.png

Kiedy umiejętność awansuje na stopień M1 (10 punktów), będziemy mogli rozpocząć dalsze szkolenie.
Wtedy możliwe stanie się zwiększanie jej poziomu przy pomocy Księgi Tresury do G1 (20 punktów).

Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Księgi Tresury wynosi 50%.

0FipssN.png

nuxffqV.pnglo8vAHn.pngyGhKOvR.png8bIfkc6.pngBpN70dW.png

Następnie, umiejętności szkolić możemy za pomocą Kamienia Zwierzaka.
Przedmiot ten jest dość pospolitym dropem ze wszystkich Dungeonów.
Pozwala on na podniesienie stopnia umiejętności do P (30 punktów).

Jednakże, musimy przygotować kamień u Podstarzałego Tresera (Nowy NPC, w M1)
Potrzebne będzie do tego parę Zwojów Tresury na każdy przetwarzany Kamień.

Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka wynosi 50%.

ih19FOC.png

YUDJTou.pngIAI1LGU.pngMjn0d65.pngPN1gKoj.pngZJmckDe.png

Na samym końcu, po wbiciu poziomu 50., możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+.
Aby podjąć próbę szkolenia zwierzaka do tego poziomu, musi być on w pełni najedzony.
Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą najedzenia.

Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1.
U Podstarzałego Tresera znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni.

Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%.

meR30C3.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie mają wpływu na szkolenie powyższych umiejętności.

kf7mAJo.png

Zwierzaki mogą zostać wzmocnione także przy pomocy specjalnych przedmiotów.
Czas trwania każdego przedmiotu wynosi godzinę od pierwszego założenia.
 

Przedmioty specjalne Zwierzaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Przedmiotu
g0vEcQU.png Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila na potworach doświadczenie.
L1ZNl46.png Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%.
GopVJjI.png Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%.
BFTDe9J.png Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%.
xtRFf9N.png Pancerz Grzbietowy Zwiększa zadawane potworom obrażenia na Dungeonach o 5%.


meR30C3.png

Każdy z przedmiotów wytworzyć możemy ze 100.RrVNBnp.png Odłamków Przedmiotu Zwierzaka u Podstarzałego Tresera.
U wspomnianego tresera znajdziemy też opcję przetopienia przedmiotów zwierzaka na odłamki.
Każdy zwierzak może nosić maksymalnie jeden taki przedmiot równocześnie.

 

88aBsx2.png

 

fy79Art.png

Łowiąc, można natrafić na Skrzynię Rybaka, z której można zdobyć drogocenne przedmioty.

ZY6G3ik.png

Z każdym poziomem wędki zwiększa się nasza szansa na wyłowienie skrzyni.

DT3humE.gif

rFXRtlC.png

UvsHXft.png

Podczas połowu mamy szansę na wyłowienie Pirackiej Monety.
Piracką Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka. 

LMqLU7M.png

 Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 monet zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Rybaka.

qUpTnvu.png

Posiadając specjalne przedmioty rybackie mamy szanse na wyłowienie Owoców Morza.
Owoce Morza są potrzebne do zadań związanych z Kolekcjonerem.
Ponadto każdy owoc posiada swój unikatowy bonus.
 

Owoce Morza
Ikona Nazwa Bonusy  Czas Trwania
Dqzlugb.png Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5%

30 min.

2deJ8dA.png Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 min.
IDKoxlq.png Rak Średnie Obrażenia +5% 30 min.
kbAFui5.png Krab Maksymalne PŻ +5% 30 min.
22i35ZF.png Tylomelania Doświadczenie +10% 30 min.


meR30C3.png

Wszystkie Owoce można spożywać na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody.

kf7mAJo.png

Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza potrzebnych do Kolekcji.
 

Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania
6Zws4rL.png Specjalistyczna Wędka ItemShop

Szansa na Owoce Morza +2%

30 dni
qeGeato.png Kostium Marynarza  ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni
sfGPAuL.png Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni
4k3U1af.png Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min


meR30C3.png

Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze.

AvVqide.png

Prawie wszystkie możliwe do wyłowienia przedmioty możemy wymienić nakajPF0s.png Żetony Rybackie.
W zależności od przedmiotu dostaniemy za niego zmienną ilość żetonów na konto.
Aby dokonać wymiany przeciągamy przedmiot na Rybaka.

Ryby oZfLfqp.png 1x - 3xkajPF0s.pngŻeton Rybacki
Przedmioty specjalne oZfLfqp.png 5xkajPF0s.pngŻeton Rybacki

zRhNO7C.gif

Następnie, możemy wypłacić walutę u Rybaka i użyć w jego sklepie do zakupu Nakładki na Wędkę lub Skrzyni Rybaka.

 

P6CFg1E.png

 

gdJUYmu.png

Podczas każdego wydobycia będzie możliwość zdobycia Sztabki Yang 5KK w Ilości od 3 do 5.

hrIdCv2.png

Przy wydobyciu, mamy szansę na zdobycie punktu kilofa.
Kilof ulepszamy, gdy osiągnie on maksymalną ilość punktów.
Aby ulepszyć kilof, należy przeciągnąć go na Deokbae, stojącego w M2.
Maksymalnie możemy mieć +9, szansa wydobycia rośnie z każdym poziomem (Od 3% do 30%).

ETYdJZp.png

Umiejętność Górnictwa może zostać podniesiona za pomocą Przewodników do Górnictwa.
Każdy wbity poziom zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie sztabek z żyły.

0itBGMU.png

4faVzoV.png

Przewodniki do Górnictwa są możliwe do zdobycia z potworów na każdej standardowej mapie.

meR30C3.png

Aby możliwe było ich zdobycie, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Szansę na drop Przewodników można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.


JfHUjU9.png

Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie Sztabek.
Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności, zgodnie z poniższą tabelą.
 

Tabela Wartości Górnictwa
Poziom Umiejętności Bonus
1 Szansa na Wydobycie: +1%
M1 Szansa na Wydobycie: +10%
G1 Szansa na Wydobycie: +15%
P Szansa na Wydobycie: +20%


meR30C3.png

Szansa rośnie z każdym poziomem, przedstawione zostały tylko niektóre stopnie.
Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu mają wpływ na szkolenie umiejętności górnictwa.


EYrpSRP.png

Możliwa do wydobycia jest również specjalna skrzynia górnika z której można zdobyć drogocenne przedmioty.

oWqPQWH.png

Z każdym poziomem zwiększa się również nasza szansa na wydobycie skrzyni (Od 2% do 20%).

RqBbjZT.gif

kf7mAJo.png

Przedmioty specjalne, które dają szansę na podwójne wydobycie Sztabek Złota.
 

Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania
WIhUGJH.png Specjalistyczny Kilof ItemShop

Szansa na Podwójne Wydobycie +10%

30 dni
tRo14nO.png Kostium Górnika  ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni
GdSYEMs.png Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni
yqHLlNt.png Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 min.


meR30C3.png

Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze.

sRphSjC.png

bEntSXT.png

Przy kopaniu mamy szanse na wydobycie Tajemniczego Kryształu.
Tajemniczy Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w naszym królestwie M1. 

7SRDja1.png

 Po wrzuceniu przez członków królestwa 1000 kryształów zostanie uruchomiona na 1 godzinę podwójna szansa na Skrzynie Górnika.

 

GABaI87.png

 

Na serwerze zmianie uległ również System Rang.
Obecnie maksymalna ilość punktów rangi to 10.000.000.
 

System Rang
Nazwa Zakres Bonusy rangi
Parobek 1000 - 3999 Brak
Paź 4000 - 7999 Brak
Giermek 8000 - 11999 Brak
Szlachcic 12000 - 19999 Brak
Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ: +250
Silny przeciwko ludziom: +3%
Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ: +500
Silny przeciwko ludziom: +6%
Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ: +750
Silny przeciwko ludziom: +9%
Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ: +1000
Silny przeciwko ludziom: +12%
Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ: +1250
Silny przeciwko ludziom: +15%
Legat 1000000 - 1999999 Maks. PŻ: +1500
Silny przeciwko ludziom: +18%
Konsul 2000000 - 3999999 Maks. PŻ: +1750
Silny przeciwko ludziom: +21%
Władca 4000000 - 6999999 Maks. PŻ: +2000
Silny przeciwko ludziom: +24%
Imperator 7000000 - 9999999 Maks. PŻ: +2250
Silny przeciwko ludziom: +27%
Cesarz 10000000 Maks. PŻ: +2500
Silny przeciwko ludziom: +30%


meR30C3.png

Prócz zabijania potworów, punkty rangi można zdobyć także z pomocą Owoców Życia.
Owoce można uzyskać pokonując rozmaite Bossy, im trudniejsze - tym wyższej jakości owoc.
 

Tabela Owoców Życia
Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi
AbYbNYg.png Owoc Życia (I) 500
kt6bkjy.png Owoc Życia (II) 1000
t6MFmsi.png Owoc Życia (III) 2000
9mqTA5l.png Owoc Życia (IV) 5000
nQMUpWw.png Owoc Życia (V) 10000

 

4Z8AszY.png

 

j99NMtl.png

y1LjfK6.png

Bonus Switcher odpalamy przyciskiem w Menu Gracza.
Jest możliwość zapisu swojego szablonu oraz ustawienia alternatywnych bonusów.
Nie możemy za jego pomocą mieszać bonusów w kostiumach.

qom9UAL.png

AbQS9aZ.gif

Sklepy offline otwieramy Tobołkiem ,który jest dostępny u handlarki różności.
Mamy możliwość ustawienia dokładnej pozycji sklepu używając przycisku Pozycja.
Po otwarciu sklepu jest możliwość jego edycji po kliknięciu na tobołek Menu Gracza.
Gdy skończy się czas sklepu to będziemy mieli możliwość wyciągnięcia przedmiotów lub wystawienia go ponownie
Maksymalna wartość przedmiotu w sklepie offline nie może osiągnąć 1kkkk (limitem jest więc 999.999.999.999 Yang).

meR30C3.png

ftaiCO3.png

Dodaliśmy również możliwość skonfigurowania tego, jak widzimy sklepy w grze.
W Opcjach Gry zostały dodane trzy dodatkowe opcje związane ze sklepami.
Mają one na celu ułatwienie podróżowania po miastach i ich okolicach.

GxoDaMu.png

W79rn2h.png

Możliwość wyboru wyglądu sklepu oraz tła nazwy będzie dostępna dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.

2ZPzal8.png

Yb1i9OX.gif

Wyszukiwarkę znajdziemy w górnej części krawędzi klienta, sztywno do niego przyklejoną.
Po wyszukaniu nad sklepami ze znalezionymi przedmiotami pojawią się niebieskie strzałki.
Istnieje możliwość ignorowania stopnia ulepszenia, dzięki czemu łatwiej znajdziemy ekwipunek.

oJG1KJp.png

yDaI17F.png

Pasek potwora wyświetlamy przy pomocy PPM.
Naciskamy przycisk "Lista Przedmiotów", aby wyświetlić dostępny drop z potwora.
Rasa potwora określa bonus, który działa na danego stwora, pod warunkiem, że takowy istnieje.

Du5316J.png

VnjcYuC.png

Aby wyświetlić statystyki Wojny Gildii przytrzymujemy przycisk "Y".

ojbXyGF.png

WHGKBwl.png

Podgląd skrzyni uruchamiamy poprzez najechanie kursorem na skrzynie i naciśnięciem CTRL + PPM.

HZ5SBk4.png

Y7CWZCs.png

Jeżeli zostaniemy wyrzuceni z Dungeonu, wystarczy kliknąć na NPC i można na niego wrócić.
Musimy znajdować się na tym samym channelu co wcześniej.
Mamy maksymalnie 2 minuty na powrót.

jcFBEGB.png

MldQ1LQ.png

Spis Bonusów znajdziemy w Menu Gracza oraz pod przyciskiem F8.

acHHKMb.png

aSRpTHD.png

W Menu Gracza znajduje się także standardowy Kosz.
Dzięki niemu możemy pozbyć się większości niepotrzebnych nam przedmiotów.

meR30C3.png

Usuniętych w ten sposób przedmiotów nie można odzyskać w żaden sposób.

waJ6v9n.png

CzE1ZwE.gif

Dzięki powyższemu przyciskowi z łatwością zestackujemy większość przedmiotów w ekwipunku.

2q0ySYM.png

RBAxKpD.gif

W Menu Gracza dodane zostało okno błyskawicznej zmiany ekwipunku.
Ustawić możemy aż 5 różnych zestawów, co umożliwi nam dużo szybszą reakcję np. podczas PVP.

2klIGXK.png

mTzxpK9.gif

Podejmując akcje na ekwipunku, np. dostając przedmiot, korzystając z kosza, jego elementy będą markowane.
Dzięki temu dużo łatwiej dowiemy się, z którym przedmiotem coś robimy lub na którym nie możemy tego zrobić.

R6G7ymS.png

7ss84cJ.png

Auto Dopalacze znajdziemy pod przyciskiem F7.
Szybkie używanie dopalaczy jest możliwe skrótem klawiszowym CTRL + F7.

2DsrhKO.png

bRnPKJj.png

Przyciski zmiany kanałów znajdują się na obramowaniu Minimapy.

KBlV663.png

3CNLu6o.gif

Przy pomocy widocznych powyżej przycisków możemy ukryć dowolny element założonego kostiumu.
Dzięki temu wciąż otrzymujemy bonusy z nim związane, jednocześnie nie pokazując jego wyglądu.

Kct8Sml.png

spacer.png

Do wszystkich naszych kostiumów stałych, za pomocą sNzzsKY.png Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa bonusy.
Następnie używając fH6GUwo.png Zaczarowania Kostiumu mieszamy owe bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu będą dodatkowo wyróżnione specjalnym, złotym kolorem.
Oba przedmioty opisane powyżej znajdziemy u Handlarki Różności.
 

Tabela Bonusów Kostiumów
Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość
Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500
Maksymalne PE Wszystkie 10 50
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5
Szybkość Ataku Nakładka 2 10
Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10
Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10
Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5
Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5
Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10
Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5
Wartość Ataku Nakładka 5 25


Stdfa8y.png

JIW1v5x.png

Magiczny Metal+ daje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszanie.
Aby go wytworzyć musimy posiadać Kamień Kowala oraz Magiczną Rudę Miedzi.
Można je zdobyć z silniejszych Bossów oraz Kamieni Metin.
Dodatkowym kosztem jest również 100.000.000 Yang.

bwXA79O.png

spacer.png

Koło losu znajduje się na stronie, można wylosować drogocenne przedmioty.
Aby użyć koła, należy oddać Los Szczęścia do Strażnika Wsi.

goJieHP.png

353s6yX.png

O7CfDO9.gif

Na serwer wprowadzone zostały Rankingi Tygodniowe, w ramach których każdy może rywalizować w jednej z czterech kategorii.
Ranking jest resetowany co tydzień w niedzielę o godzinie 23:59, wtedy też przyznawane są nagrody.
Za zajęcie trzech pierwszych miejsc przewidziane są następujące przedmioty:

1 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia III z bonusem na 7 dni.
2 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia II z bonusem na 7 dni.
3 Miejsce - Kupon SM (500), Tytuł stopnia I z bonusem na 7 dni.

Nagrody za rankingi odbierzemy po ich przyznaniu u Strażnika Wsi.

 

cbzvUYo.png

 

ru1Hzqw.png

Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. 
Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów.
 

Tabela Kolekcjonera
Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda
Kolekcja Kamieni Legendarne Kamienie Duszy +0 x5

Obrażenia Umiejętności +5%

Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza  x20 Szansa na Owoce Morza +2%
Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x100-200 Średnie Obrażenia +5%
Kolekcja Bossów Wszystkie standardowe Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10%
Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów  x10-25 Silny Przeciwko Dungeonom +10%


meR30C3.png

Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.

yQR0TD6.png

SPY5UPo.png
 

Badania Biologa
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
3iulzZW.png Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu: +10%
JtoTv4j.png Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku: +10%
Szkatułka Królowej Pająków
CkimYGu.png Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona: +150
Szkatułka Dziewięciu Ogonów
ofELFnh.png Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku: +100
Szkatułka Żółtego Tygrysa
dJCzBdJ.png Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia: +10%
Szybkość Ruchu: +15%
Szkatułka Ognistego króla
fYNSCJe.png Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku: +15%
Wartość Ataku: +10%
Szkatułka Umarłego Rozpruwacza
h1gONzn.png Czerwony Konar 130 40 Odporności na Ludzi: +10%
Szkatułka Minotaura
JZ29CUo.png Notatka Przywódcy 160 50 Silny Przeciwko Ludziom: +8%
Szkatułka Elit. Olbrz. Żółwia
ocFECFe.png Klejnot Zawiści 190 10 Maks. PŻ: +500
Wartość Magicznego Ataku: +50
Wartości Ataku: +50
Szkatułka Berana Setaou
nI78KBE.png Klejnot Mądrości 220 10 Maks. PŻ: +1100
Wartość Magicznego Ataku: +60
Wartość Ataku: +60
Szkatułka Azraela


gyYPQ6G.png

oWtiq3J.png
 

Badania Rybaka
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
Fztt2NZ.png Karaś 100 20 Odporność na potwory: +5%
Skrzynia Władcy Pająków
pnNR07A.png Ryba Mandaryna 130 20 Silny przeciwko Potworom: +5%
Szkat. Minotaura
koAfciT.png Duży Karaś 160 10 Maks. PŻ: +500
Szkat. Elit. Żółwia
WzM3A3W.png Karp 190 10 Wartość Ataku: +50
Szkat. Berana-Setaou
fyUPDhS.png Łosoś 220 10 Odporność na wszystkie obrażenia: +5%
Skrzynia Azraela
EEqKLdA.png Amur 250 10 Silny przeciwko Ludziom: +5%
Skrzynia Rybaka x10


3qEuDo9.png

nqlUU3p.png
 

Wódz Orków
Ilość do zabicia: 1
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Mapa: Dolina Orków
Nagroda: 40.000.000 Yang
Pierścień Doświadczenia


meR30C3.png

lFscD7r.png
 

Królowa Pająków
Ilość do zabicia: 1
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Mapa: Loch Pająków
Nagroda: 50.000.000 Yang
Rękawica Złodzieja


meR30C3.png

D1EusME.png
 

Olbrzymi Żółw
Ilość do zabicia: 1
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Mapa: Pustynia
Nagroda: 60.000.000 Yang
Szczęśliwa Złota Moneta


meR30C3.png

ZPgoYf0.png
 

Ognisty Król
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Ognista Ziemia
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Nagroda: 70.000.000 Yang
Zmiana 6/7 Bon
Owoc Życia (III)


meR30C3.png

ANxV9Ls.png
 

Dziewięć Ogonów
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Góra Sohan
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Nagroda: 80.000.000 Yang
Dodanie 6/7 Bon
Owoc Życia (III)


meR30C3.png

BFdFWVJ.png
 

Zjawa Żółtego Tygrysa
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Świątynia Hwang
Czas respawnu Bossa: 30 minut
Nagroda: 80.000.000 Yang
Tęczowy Kamień
Owoc Życia (III)


meR30C3.png

kOaAdQd.png
 

Minotaur
Ilość do zabicia: 1
Mapa: Dolina Śmierci
Czas respawnu Bossa: 60 minut
Nagroda: 100.000.000 Yang
Bryłka Złota
Owoc Życia (IV)


OrIQqBM.png

m638qmP.png
 

Zabójca PVP
Ilość do zabicia: 500
Nagroda: 500.000.000 Yang
Tęczowy Kamień

 

L34h8J9.png

 

Aby urozmaicić rozgrywkę na serwerze, wprowadziliśmy parę globalnych, czasowych wydarzeń specjalnych.
Każdy może wziąć w nich udział, a ich wypełnienie lub wygranie przyniesie w pełni unikatowe korzyści w skali serwera.

e8aLoaN.png

iRPGyDO.png

Wydarzeniami specjalnymi zarządza Organizator Wydarzeń, unikatowy NPC w każdym M1.
Polegają one na zbieraniu wypadających globalnie z potworów przedmiotów a następnie ich oddawaniu.

l10TmLb.png

Wydarzenia z tej grupy pozwalają na konkurowanie z pozostałymi graczami o unikatowe przedmioty.
Z racji na promocję serwera, przygotowane zostały dwa, tematycznie ukierunkowane eventy.
Zasada ich działania jest jednak identyczna, więc przedstawimy je zbiorczo poniżej.

meR30C3.png

Z każdego potwora globalnie wypaść może zso3cSJ.png Korona Cesarza lub 3XFNw7S.png Pazur Lwa.
Po oddaniu przedmiotu do NPC możemy też śledzić, jak wypadamy na tle innych graczy.

y2bVJDJ.png

esziOng.png

Oba wydarzenia potrwają do 23:5921. stycznia, a sam ranking stanie się wiążący.
Rozdanie nagród odbędzie się niedługo po ukończeniu wydarzeń.

ZsbmwmS.png

Pierwsze dziesięć miejsc w rankingu zostanie nagrodzonych unikatowymi przedmiotami.
Będą to permanentne elementy kostiumów przedstawiające motywy przewodnie eventów.
Dodatkowo trzy pierwsze miejsca mogą liczyć na dodatkowe Smocze Monety.

BwAWEF4.png

rmIDDOX.png

LIeZjtl.png YR9D0qj.png


XvjtzrK.png

W tej grupie znajduje się tylko jedno wydarzenie.
Polega ono na zbieraniu przez całą społeczność QcdpCOc.png Kamieni Glyph.
Nagrodą za wypełnienie Wydarzenia będzie nowy Dungeon, który gracze wybiorą w ankietach.

meR30C3.png

Tak samo jak w przypadku eventów konkurencyjnych, przedmioty lecące globalnie oddajemy do NPC.
Cała społeczność serwera ma za zadanie zebrać ogromną liczbę 1.000.000 Kamieni.

db1CeAI.png

esziOng.png

Tutaj, w przeciwieństwie do poprzednich, Event skończy się z chwilą oddania ostatniego kamienia.

exbKKf0.png

Aby możliwe było zdobycie przedmiotów z wydarzeń, różnica poziomów do moba nie może przekraczać 15.
Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Doliny Śmierci w górę.
Szansy na drop nie można zwiększyć poprzez pakiet VIP lub Rękawicę Złodzieja.

Po zakończeniu danego Eventu, przedmioty z nich zostaną usunięte przy najbliższej przerwie.
Przedmioty oddawane do NPC są niezdatne do handlu.

 

Z7DUaKJ.png

 

Poniżej przedstawione zostały możliwe do zdobycia przedmioty ze szkatułek poszczególnych bossów.

PaLcXsa.png

mYJq87u.png

89dj7SN.png

bUbqK9s.png

L69PRyI.png

IKsEwaP.gif

6UqD59g.png

hGoAUwW.gif

3e9lQWr.png

Qz3WtgQ.gif

MT7YLTw.png

hZjJiX9.gif

hIyHvLI.png

tmoONKc.gif

buT5nxP.png

02RgleE.png

Q8RQrMf.png

8c4BNqX.png

bM66nvM.png

yfSXhb7.png

5Yvr5qI.png

lGGiJEC.gif

6d3AUXK.png

ZnyO7az.png

hpvtDMN.png

GnV5r2Y.gif

vMmnU5z.png

eEl9yw4.png

YolNpm1.png

8Jy93ed.png

 

TlOxlZe.png

 

GkeTCmF.png

meR30C3.png

ezgUsRc.png

meR30C3.png

NULfXik.png

meR30C3.png

co9Y7kN.png

meR30C3.png

IMKAT74.png


6c8pmQF.png

 

Admin - Właściciel serwera, odpowiedzialny za całą stronę techniczną serwera oraz nadzorowanie forum.
Prince - Właściciel serwera, odpowiedzialny za marketing, fanpage, nadzorowanie gry.
Knight -  Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów.
Cavalier -  Administrator gry, odpowiedzialny za pilnowanie porządku na serwerze, kontakt z graczami oraz organizowanie Eventów.

Wszelkie prawa zastrzeżone przez PandoraMT2.pl, © 2020 - 2024.

  • Polubienie 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Admin zmienił(a) tytuł na (S2) Prezentacja Serwera
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...