Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/07/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witajcie drodzy gracze naszej ukochanej Pandorki! ❤️ Nadszedł czas aby zorganizować pierwszy Turniej Gildii. Data rozpoczęcia turnieju: 09.03.2024 Data zakończenia turnieju: 10.03.2024 Możliwość zapisów: 07.02.2024 - 25.02.2024 Zapisy są możliwe od momentu opublikowania tematu. Mądrze stwórzcie swoje małe armie i widzimy się na arenie. Wystarczy dodać odpowiedź w tym temacie z poniższym wzorem. Gildia: Lider: Królestwo: Osoby biorące udział: Rezerwa: Aby zapobiec walce 20 osób przeciwko 1 osobie, wprowadzono sztywne limity osób biorących udział w turnieju. Główny skład: minimum 8 członków, maksimum 10 członków | Rezerwa: minimum 1 członek, maksimum 5 członków Żeby wygrać turniej każda z gildii musi wystawić swój najlepszy pierwszy skład do walki oraz wybrać dobrą rezerwę, na wypadek gdyby osobie z pierwszego składu nagle coś wypadło i byłaby niedyspozycyjna podczas ustalonej daty walki. W przypadku braku rezerwowych gildia będzie walczyć w osłabionym składzie bez możliwości dobrania nowych zastępców. Osoba wypisana jako Lider jest odpowiedzialna za kontakt z organizatorem turnieju i informowanie członków gildii o datach wojen. 1. Jeżeli lider gildii nie stawi się o wyznaczonej godzinie wojnę wygrywa drużyna przeciwna. 2. Liderzy gildii walczących o danej godzinie mają obowiązek utrzymywać kontakt w grze z organizatorem. 3. Jeden z liderów gildii wyzywa przeciwnika do walki, a następnie osoby biorące udział wchodzą na wojnę. *Przekroczenie limitu podczas przygotowań grozi ostrzeżeniem, a w razie powtórki gildia przegrywa wojnę. 4. Gdy liderzy obu gildii wyrażą gotowość do walki organizatorowi to uczestnicy otrzymują zezwolenie na bitwę. *Od momentu rozpoczęcia wojny jest do 5 minut na przygotowanie, nieprzygotowana gildia przegrywa wojnę. 5. Jeżeli w trakcie wojny do którejś z gildii dołączy dodatkowa osoba to za pierwszym razem będzie ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtórzy to blokada permanentna dla osoby przeszkadzającej oraz gildia przegrywa wojnę. 6. Po zakończeniu wojny wyniki i punktacja zostają zaktualizowane w temacie z listą walk oraz wynikami na forum. 7. Lider Gildii ma obowiązek minimum dzień przed rozpoczęciem turnieju odpowiedzieć na wiadomość administratora w celu weryfikacji obecności. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalną Rangę na forum, która będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalny Tytuł, który będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Unikatowy Kostium, który sami będą mogli wybrać wybrać. - Każda osoba ze zwycięskiego składu otrzyma Smocze Monety o wartości 100 zł. *Jeżeli osoba z pierwszego składu nie stawi się na jakąś wojnę to spada do rezerwy i nie ma możliwości walczyć już o główną nagrodę. Na jej miejsce wchodzi gracz z rezerwy, który ma prawo otrzymać nagrodę. Link do listy walk oraz wyników zostanie opublikowany po zakończeniu zapisów. @ Cavalier oraz @ Knight - główni organizatorzy odpowiedzialny za większość aspektów @ Admin oraz @ Prince - pomocnicy odpowiedzialni za wręczenie nagród oraz ogólną pomoc
    2 punkty
  2. Statek duchowych piratów Moją propozycją jest dungeon, który się nazywa Ghost pirate ship. Ten dungeon wzbogaciłby grę o nowe wyzwania i przygody, związane z tematyką piracką. Gracze mogliby eksplorować opuszczony statek piracki, walcząc z duchami. Takie środowisko stworzyłoby unikalną atmosferę i dodałoby głębi rozgrywce. Proponuję również, aby administracja gry rozważyła wprowadzenie dropu, takich jak sztabki złota i broszury szermierki (ewentualnie to lub to - do rozważenia). Takie przedmioty są szczególnie pasujące do tematyki pirackiej. Sztabki złota nawiązują do klasycznych motywów piratów szukających skarbów, co dodaje autentyczności doświadczeniu gry. Z kolei broszury szermierki odnoszą się do historycznej umiejętności piratów w walce mieczem. Urozmaicenie nagród w ten sposób może zwiększyć zaangażowanie i zadowolenie graczy, zachęcając ich do dalszej gry i wyzwań. Dodatkowo, możnaby dodać muzykę w tle z filmu Pirates of the Caribbean. Warunkiem wejścia byłby 100+ lub 150+ poziom oraz 1x bryłka jako opłata. Dungeon raczej byłby solo, ze względu na to, że większość gra solo. Byłby to dungeon, który można by robić X dziennie (również do rozważenia). Pełny opis - link do strony 3 piętro dungeonu byłoby dla chętnych, którzy mają mocniejsze eq do expa. Może byłby jakiś tam mnożnik? Szukałem podobnego dungeonu z motywem pirackim, ale z mapą na rajskiej wyspie - jednak bezskutecznie. Taka mapa by wprowadziła jeszcze lepszy vibe ze względu na to, że rajska wyspa wygląda pięknie in real life i myślę, że w metinie również.
    1 punkt
  3. Grota Dżinna Moja propozycja to nowocześniejszy dungeon nastawiony na zarobek typowo Yang. Ta mapka fajnie się wpasowuje w motyw złota więc idealnie się do tego nadaje. Wchodzimy, robimy swoje, wychodzimy nieco bogatsi bezpośrednio o Yangi kilka razy dziennie. Byłaby to czasowo ograniczona wyprawa, raczej w pełni solo, bo jednak nie będziemy spowalniać gry. Próg wejścia to najlepiej jakiś 100+ poziom oraz wysoka opłata w Yang (Bryłeczka?). Za przejście mnożnik owej opłaty zależnie od czasu ukończenia (motywacja do maksowania EQ EXP). Pełny opis (sporządzony przez autora) oraz źródło dungeonu: kliknij aby przejść.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...