Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 06/27/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1. Wiadomości offline Opis funkcji: Umożliwienie wysyłania wiadomości prywatnych do użytkowników, którzy są aktualnie offline. Wiadomość zostanie dostarczona i wyświetlona odbiorcy po jego zalogowaniu się do systemu. Korzyści: Ułatwia komunikację asynchroniczną. Użytkownicy nie muszą być jednocześnie online, aby wymieniać wiadomości. Zwiększa użyteczność systemu PW. Potencjalne funkcje dodatkowe: Informacja przy wiadomości: "Otrzymana, gdy byłeś offline". Możliwość oznaczania wiadomości jako „nieprzeczytane”. 2. Możliwość blokowania użytkowników na PW Opis funkcji: Dodanie opcji blokowania użytkowników, aby nie mogli wysyłać wiadomości prywatnych do osoby blokującej. Korzyści: Poprawa komfortu i bezpieczeństwa użytkowników. Ochrona przed spamem, nękaniem czy niechcianym kontaktem. Daje użytkownikom większą kontrolę nad prywatnością. Szczegóły działania: Zablokowany użytkownik nie widzi, że został zablokowany (opcjonalnie). Próba wysłania wiadomości kończy się komunikatem typu: „Nie można wysłać wiadomości do tego użytkownika.” Użytkownik może zarządzać listą zablokowanych osób (odblokowanie, edycja listy).
    7 punktów
  2. Opis problemu: W obecnym systemie wyszukiwania sklepów gracze mogą łatwo znaleźć sklep w liście wyników, ale w praktyce często mają problem z jego fizycznym zlokalizowaniem na mapie gry. Problem jest szczególnie odczuwalny, gdy: kilka sklepów stoi bardzo blisko siebie, sklepy mają taką samą nazwę, wielu graczy ustawia sklepy w tym samym miejscu, tworząc tłok. Skutkuje to koniecznością klikania po kolei w różne sklepy i stratą czasu. Propozycja rozwiązania: Wprowadzenie dynamicznych znaczników na minimapie i mapie świata po wybraniu sklepu w wyszukiwarce. Szczegóły funkcji: 🔹 1. Oznaczenie na minimapie Po kliknięciu w sklep w wynikach wyszukiwania w minimapie automatycznie pojawia się wyróżniony znacznik – np. kolorowy okrąg, specjalna ikona (np. torba lub monetka) lub migające tło. Znacznik jest widoczny przez określony czas, np. 30–60 sekund, lub dopóki gracz nie kliknie w inny sklep albo nie zamknie wyszukiwarki. 🔹 2. Oznaczenie na dużej mapie (M) Na dużej mapie pojawia się specjalny pin w miejscu sklepu. Po najechaniu kursorem na pin wyświetla się: nazwa sklepu, właściciel sklepu, skrótowo zawartość sklepu lub np. pierwszy przedmiot z listy. 🔹 3. Automatyczne wyznaczenie trasy Opcja przycisku „Idź do sklepu” w wyszukiwarce, który automatycznie ustawia trasę i prowadzi postać do celu, tak jak w przypadku NPC. 🔹 4. Personalizacja oznaczeń W ustawieniach można wybrać preferowany kolor znacznika lub włączyć/wyłączyć oznaczenia. Korzyści dla graczy: ✅ Znacznie łatwiejsze odnajdywanie sklepów w zatłoczonych lokacjach. ✅ Oszczędność czasu przy zakupach. ✅ Lepsza przejrzystość rynku, co sprzyja aktywności gospodarczej. ✅ Poprawa komfortu gry, szczególnie dla nowych graczy. Opcjonalne rozszerzenia w przyszłości: ⭐ Możliwość filtrowania sklepów na mapie według kategorii przedmiotów (np. broń, pancerz, alchemia). ⭐ Możliwość oznaczania „ulubionych sklepów” i szybkiego ich wyszukiwania. ⭐ Historia ostatnich odwiedzonych sklepów. Podsumowanie: Dodanie oznaczeń na minimapie i dużej mapie po wyszukiwaniu sklepu to proste, ale bardzo praktyczne ulepszenie, które usprawni handel i ograniczy frustrację graczy. Pozdrawiam, Neith.
    6 punktów
  3. bardziej proponowałbym dodanie opcji przy wyłączonych sklepach gdzie przy wpisaniu rzeczy wyszukiwanej pojawiałyby sie sklepy z przedmiotami które wyszukujemy bo przyznam racje czasem ciężo w m1 red znalezc sklep gdzie szukasz przedmiotku który jest tylko w 1 sklepie na całe m1
    2 punkty
  4. Witam wszystkich graczy oraz administrację! Chciałabym zaproponować kilka zmian, które pozytywnie mogłyby wpłynąć na klimat oraz interakcje między graczami na serwerze: 1. Rozszerzenie kat. emocji (emotek) - warto byłoby dodać nowe bardzie nowoczesne oraz zabawne. Wprowadzić powiew świeżości. 2. Miasto do rozmów (miasto społeczności) - miasto w którym gracze mogliby spokojnie porozmawiać, zrelaksować się, wymienić doświadczeniami, lub po prostu poznać nowych graczy i wspomóc osoby, które dopiero zaczynają i nie są doświadczone. 3. Dodatkowe dekoracje - ławki, ogniska, tło z muzyką, romantyczne miejsca. 4. Skrzynie społecznościowe - gracze mogliby napełnić wspólnie skrzynię aktywności np. podczas zabijania bossów, a po uzupełnieniu każdy otrzymuję nagrodę. 5. Starszy gracz oraz świeży gracz - można zorganizować questy, czyli zadania i świeży gracz dostaję kamienie do ulepszenia skilli, może skrzynie w której wylatuję broń od 75 lvl-a, bonusy expa, a dla pomagającego może unikatowe kamienia, ryby oraz punkty rangi. 6. Poprawa szeptu (wiadomości od graczy) - możliwość napisania do kogoś, jeśli jest niedostępny. Piszcie co myślicie, moze ktos z was będzie miał więcej propozycji. Pozdrawiam, Angie.
    2 punkty
  5. 1 punkt
  6. na starej pandorze miejscem spotkan bez agresji to byla mapa przeznaczenia do brania slubów, gracze specjalnie brali slub, który trwał godzinami, zęby mozna było tam spokojnie spedzic czas z innymi graczami
    1 punkt
  7. Ja to bym jakieś bambisie przygarniał wiec z bambisiami pomysł git xD
    1 punkt
  8. popieram emotki czekam niecierpliwie aż mój szaman będzie mógł zajebać salto pozdrawiam
    1 punkt
  9. Nick: SovEren Propozycja: Widoczność rosek w lewym górnym rogu Opis: Wychodzę z propozycją, aby w lewym górnym rogu (pasek odpałów) pokazywały się roski oraz ile czasu jest do jej końca. Dodatkowo, można by dodać opcję wyłączenia roski poprzez kliknięciem lewym przyciskiem myszki na ikonkę odpowiadającej danej rosie.
    1 punkt
  10. Jestem za, wyczuwam możliwosc spotkania niezłej szamanki przy takim ognisku z romantyczną muzyką w tle. Ta gra potrzebuje właśnie miejsca integracja do czilu strefy wolnej od pevupe i wściekłych klasowców. A wsm emotki i tance sa latwe do zaimplementowania. Mozna wprowadzic specjalna maske uczuc w isie do ich uzywania. Pozdrawiam cieplutko EKSTRA POMYSŁY. BRAWO! takich ludzi nam trzeba.
    1 punkt
  11. Ninja o nicku MemoRi nie należy już do mnie
    1 punkt
  12. 1 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, unikatowa broń (jedyna na serwerze), SM o wartości 600 zł. SPECJALNA NAGRODA SEZONU: Książka autorstwa cesarza Marcina Najmanusa ze specjalną dedykacją. ZDOBYWCA: Szatanisko DATA: 2025-01-06 12:24:08 2 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 400 zł. SPECJALNA NAGRODA SEZONU: Książka autorstwa cesarza Marcina Najmanusa ze specjalną dedykacją. ZDOBYWCA: Michajlov DATA: 2025-01-06 23:00:29 3 MIEJSCE NAGRODA: Specjalny tytuł w grze, unikatowy kostium, unikatowa fryzura, SM o wartości 200 zł. SPECJALNA NAGRODA SEZONU: Książka autorstwa cesarza Marcina Najmanusa ze specjalną dedykacją. ZDOBYWCA: XRP DATA: 2025-01-07 03:39:58
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...