Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/09/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witajcie drodzy gracze naszej ukochanej Pandorki! ❤️ Nadszedł czas aby zorganizować pierwszy Turniej Gildii. Data rozpoczęcia turnieju: 09.03.2024 Data zakończenia turnieju: 10.03.2024 Możliwość zapisów: 07.02.2024 - 25.02.2024 Zapisy są możliwe od momentu opublikowania tematu. Mądrze stwórzcie swoje małe armie i widzimy się na arenie. Wystarczy dodać odpowiedź w tym temacie z poniższym wzorem. Gildia: Lider: Królestwo: Osoby biorące udział: Rezerwa: Aby zapobiec walce 20 osób przeciwko 1 osobie, wprowadzono sztywne limity osób biorących udział w turnieju. Główny skład: minimum 8 członków, maksimum 10 członków | Rezerwa: minimum 1 członek, maksimum 5 członków Żeby wygrać turniej każda z gildii musi wystawić swój najlepszy pierwszy skład do walki oraz wybrać dobrą rezerwę, na wypadek gdyby osobie z pierwszego składu nagle coś wypadło i byłaby niedyspozycyjna podczas ustalonej daty walki. W przypadku braku rezerwowych gildia będzie walczyć w osłabionym składzie bez możliwości dobrania nowych zastępców. Osoba wypisana jako Lider jest odpowiedzialna za kontakt z organizatorem turnieju i informowanie członków gildii o datach wojen. 1. Jeżeli lider gildii nie stawi się o wyznaczonej godzinie wojnę wygrywa drużyna przeciwna. 2. Liderzy gildii walczących o danej godzinie mają obowiązek utrzymywać kontakt w grze z organizatorem. 3. Jeden z liderów gildii wyzywa przeciwnika do walki, a następnie osoby biorące udział wchodzą na wojnę. *Przekroczenie limitu podczas przygotowań grozi ostrzeżeniem, a w razie powtórki gildia przegrywa wojnę. 4. Gdy liderzy obu gildii wyrażą gotowość do walki organizatorowi to uczestnicy otrzymują zezwolenie na bitwę. *Od momentu rozpoczęcia wojny jest do 5 minut na przygotowanie, nieprzygotowana gildia przegrywa wojnę. 5. Jeżeli w trakcie wojny do którejś z gildii dołączy dodatkowa osoba to za pierwszym razem będzie ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtórzy to blokada permanentna dla osoby przeszkadzającej oraz gildia przegrywa wojnę. 6. Po zakończeniu wojny wyniki i punktacja zostają zaktualizowane w temacie z listą walk oraz wynikami na forum. 7. Lider Gildii ma obowiązek minimum dzień przed rozpoczęciem turnieju odpowiedzieć na wiadomość administratora w celu weryfikacji obecności. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalną Rangę na forum, która będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Specjalny Tytuł, który będzie obowiązywać do następnego turnieju. - Osoby walczące w zwycięskim składzie otrzymają Unikatowy Kostium, który sami będą mogli wybrać wybrać. - Każda osoba ze zwycięskiego składu otrzyma Smocze Monety o wartości 100 zł. *Jeżeli osoba z pierwszego składu nie stawi się na jakąś wojnę to spada do rezerwy i nie ma możliwości walczyć już o główną nagrodę. Na jej miejsce wchodzi gracz z rezerwy, który ma prawo otrzymać nagrodę. Link do listy walk oraz wyników zostanie opublikowany po zakończeniu zapisów. @ Cavalier oraz @ Knight - główni organizatorzy odpowiedzialny za większość aspektów @ Admin oraz @ Prince - pomocnicy odpowiedzialni za wręczenie nagród oraz ogólną pomoc
    1 punkt
  2. Góry Wukonga Moja propozycja to Wukong, typowo idąc na niego nastawiamy się na drop ulep, sztabek oraz bryłek. Dungeon zrobiony na jednej platformie, bez zbędnego biegania, wchodzimy mamy prosty cel nachapać się kasy. Zaczynając od pierwszego piętra z zbiciem X ilości potworów, po drugie piętro z metinami do pokonania, następnie trzecie piętro to mini boss oraz ostatnie pokonanie głównego bossa. Aby wejść na wyprawę myślę iż określona ilość yang (1b) oraz wymagany 100lv, możliwość wejścia 5 razy dziennie, coś w tym stylu do uzgodnienia. Boss końcowy i jego drop? Myślę iż porządna ilość bryłek/sztabek (oczywiście dostosowana) jak i ulep będzie fajną odskocznią od obecnych dungeonów. Pozostawiam wam pełny link do tematu autora - Kliknij aby przejść
    1 punkt
  3. Grota Dżinna Moja propozycja to nowocześniejszy dungeon nastawiony na zarobek typowo Yang. Ta mapka fajnie się wpasowuje w motyw złota więc idealnie się do tego nadaje. Wchodzimy, robimy swoje, wychodzimy nieco bogatsi bezpośrednio o Yangi kilka razy dziennie. Byłaby to czasowo ograniczona wyprawa, raczej w pełni solo, bo jednak nie będziemy spowalniać gry. Próg wejścia to najlepiej jakiś 100+ poziom oraz wysoka opłata w Yang (Bryłeczka?). Za przejście mnożnik owej opłaty zależnie od czasu ukończenia (motywacja do maksowania EQ EXP). Pełny opis (sporządzony przez autora) oraz źródło dungeonu: kliknij aby przejść.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...