Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/17/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witajcie droga społeczności! Ponownie nadszedł moment kiedy to lud będzie musiał przemówić. Znowu!? O co rozchodzi się tym razem? Czeka was ogromne głosowanie! Tak.. tak.. to w waszych rękach w dużej mierze będzie los zmian na nowym sezonie. Poniżej będą prezentowane i opisane przykłady zmian (głównie proponowanych przez graczy). Oczywiście pojawią się też pozycje zaproponowane przez nas po obserwacji tegorocznego sezonu. Nad treścią tematu będą umieszczone ankiety, przypisane odpowiednio do pozycji przedstawionych w temacie. Waszym zadaniem jest dokładne przeczytanie tematu (będzie on aktualizowany więc trzeba to robić na bieżąco). Następnie musicie przemyśleć sprawę, poddać propozycje własnej analizie, a na sam koniec oddać głoś w ankiecie. Oczywiście temat zostanie otwarty na wypadek gdyby ktoś chciał podyskutować, czy zaproponować jakieś "poprawki". No to do dzieła.. #1 Zmiana Przeklętej Atlantydy (AV3) na Mityczną Atlantydę Pełna przeróbka mapy składająca się ze zmiany tekstur, kolorystyki, efektów, modeli 3D. Dodanie Mitycznej Wiedźmy (więcej informacji w zmianie #2). Przeróbce jak można się domyślić podlega również Przeklęta Komnata. Powód edycji Od dłuższego czasu gracze skarżyli się iż obecna mapa AV3 jest zbyt ciemna i jednolita W skrócie źle się na nią patrzy przez dłuższy czas co zniechęcało do przesiadywania na niej. Postanowiliśmy dobrać odpowiednie do nazwy barwy, w końcu to Atlantyda.. no więc morskie. Na zdjęciach nie widać jeszcze pełnego efektu końcowego, gdyż brakuje kilku aspektów (np. bąbelków). Zdjęcia poglądowe #2 Zmiana obecnej Wiedźmy oraz dodanie nowych Dodanie odpowiedniej Wiedźmy do każdej Atlantydy (AV1 - Lodowa Wiedźma, AV2 - Silna Lodowa Wiedźma, AV3 - Mityczna Wiedźma). Każda z nich otrzyma dodatkowy drop w postaci sporej ilości Sakw Szczęścia lub po prostu KD+5 oraz nowy czas respawnu (myślimy o 4, 8, 12 godzin). Ponadto będą one wzmocnione pod każdym względem aby przywrócić motyw bicia się o wróżki (moc dostosowana zależnie od poziomu mapy). Powód edycji Odkąd pojawiły się Legendarne Kamienie Dusz wiele osób wymieniało je jako czynnik zniechęcający do gry. Dodatkowe źródło KD potrzebnych na wytworzenie tych wspomnianych minimalnie przyspieszy rozwój postaci nowego sezonu. Nie zachwieje to również w żaden sposób rynku, gdyż przeliczając na gracza liczby tę są całkowicie marginalne nawet w skali miesięcy. Oczywistym powodem jest również motyw walki między graczami, obecnie jedynym wartym uwagi Bossem jest ten Legendarny. Nowe Wiedźmy powinny skutecznie skłonić ludzi, a nawet całe gildie do bitwy i polowania na ich drop. Nie wyznajemy tutaj miękkiej gry, płaczu czy robienia wszystkiego pod niedzielnych graczy, tak więc fani rozróby będą zadowoleni. Zdjęcia poglądowe #3 Zmiana obecnego rozkładu pomieszczeń AV3 Wyodrębnienie struktury mapy względem Atlantydy V2, zrobienie jej od zera, niezależnie od wyniku opcji #1. Powód edycji W chwili pojawienia się AV3 na Pandorce, różniła się ona od AV2 jedynie kolorem mobów. Od tamtego czasu wiele się zmieniło, pojawiły się różne motywy kolorystyczne tekstur, a także oświetlenia. Sądzimy, że to czas na zmianę tego utartego schematu i wprowadzenie całkowicie nowej struktury, odrębnej od AV2. Wadą jak i zaletą tego rozwiązania jest konieczność poznawania na nowo spotów, a także ogólnego schematu poruszania się po mapie. #4 Zmiany w działaniu Legendarnych Bossów Przerobienie obecnego Czerwonego Smoka na nieco słabszą wersję, która pojawia się częściej (załóżmy co 12 godzin), ale ma też słabszy drop. Wiązałoby się to również ze zmianą Piekielnej Areny, na mniejszą, bardziej klimatyczną oraz dopasowaną do legendy wersję. Dodanie nowej legendy jaką jest Balathor, która będzie prawdziwym wyzwaniem dla graczy, pojawiającej się co 48 godzin oraz mającej lepszy drop. To również wiązałoby się oczywiście z dodaniem nowej instancji jaką jest Lodowa Arena, która jest klimatyczna i dopasowana do legendy. Powód edycji Gracze są zwyczajnie znudzeni ciągłym biciem Czerwonego Smoka, który nie stanowi dla nich zbyt dużego wyzwania. Większy opór stawiają zazwyczaj legendy występujące podczas Wydarzeń Tematycznych, co ujmuje smokowi na jego unikalności. Zostałby więc uznany jako "słabsza legenda" co bardzo dobrze do niego pasuje, a nie zajmowałby miejsca jako "world boss". Nowa legenda (Balathor) byłaby znacznie potężniejsza od innych, co czyniłoby ją tym najwyżej położonym w hierarchii celem łowów. Zdjęcia poglądowe #5 Zmiany w systemie PVP oraz Wojen Gildii Dodanie możliwości konfigurowania indywidualnych zasad pojedynku na Arenie PVP. Pozwalało by to wybrać, które dopalacze są dozwolone, albo które mechaniki zostają wyłączone na czas walki. Usunięcie możliwości wyzwania innej gildii na tryb wojny Pole lub Flaga. Dodanie dwóch nowych trybów Wojny Gildii, którymi są Równa oraz Custom (Niestandardowy ). Pierwszy z nich polega na tym iż każdy ma równy DMG oraz HP (dostosowane do klasy) niezależnie od wszystkiego. Jest to tryb przeznaczony dla osób grających sporadycznie, bez rozwiniętych postaci ale mających ochotę stoczyć ciekawe bitwy. Drugi z nich umożliwia dosłownie to samo co nowy dodatek do Areny PVP, czyli konfiguracje zasad deklarowanej wojny. Jest to tryb dla osób chcących sprawdzić różne możliwości, warianty czy stoczyć bitwy na kreatywnych zasadach. Oba nowe tryby nie będą wpisywały się w żaden ranking, w zasadzie będzie on bezużyteczny aż do procesu fuzji. Podczas niego zostałaby wgrana aktualizacja zawierająca rozwinięcie całego Systemu Gildii, w tym wojen rankingowych (o tym więcej w przyszłości). Powód edycji Myślimy iż nie trzeba tutaj nic więcej dodawać, powody idzie wywnioskować z samego opisu przedstawionych wyżej zmian. Ale jakby ktoś już chciał się przyczepić, to powodem jest zwyczajnie napędzenie wszystkich odnóg PVP, rywalizacji oraz zapewnienie rozrywki. Zdjęcia poglądowe (nie sugerować się nimi za bardzo, to tylko małe nakierowanie)
    3 punkty
  2. Na start nowego sezonu w styczniu lub w jego trakcie jako patche (bo jeszcze będzie jedna ankieta w trakcie odnośnie paru rzeczy).
    1 punkt
  3. Brakuje jeszcze usunięcia cooldownu dodawania do gildii, angielskiego tłumaczenia, poprawek w literówkach niektórych przedmiotów. Zaryzykowałbym dodanie antyfarmera czyli max 3 konta zalogowane jednocześnie czy coś w tym stylu
    0 punktów
  4. Czy jest sens robić dodatkowy drop sakiew czy kd? Zniszczy to rynek. Wg mnie jak ktoś narzeka że nie może lege zrobić to po prostu przesadza. Każdy przez to przechodzi i rynek itemow z lege fajnie prosperuje.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...