Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/07/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mocna propozycja, wypada dodać 3 grosze skoro głosuję 3x na nie. Wprowadzenie możliwości zdobycia wcześniej limitowanych, unikalnych przedmiotów (które miały swoją wartość właśnie dzięki temu, że były dostępne w określonym czasie lub w ograniczonej liczbie) w regularnej rotacji skrzyń, jest krokiem, który może zniechęcić osoby, które wcześniej zainwestowały w te przedmioty. Limitowane przedmioty mają swoją unikalną wartość nie tylko ze względu na ich wygląd, ale także na rarytasowość. Kiedy przedmioty te są dostępne tylko przez określony czas, albo tylko dla pewnej grupy graczy, ich wartość rośnie, co czyni je pożądanymi, kolekcjonerskimi "skarbami". Część graczy może czuć się rozczarowana i sfrustrowana, jeśli nagle przedmioty, które kupili za wysoką cenę lub zdobyli w trudny sposób, staną się dostępne dla każdego bez większego wysiłku. Jeśli administracja zdecyduje się na dystrybucję tych przedmiotów, odwróci to ich pierwotną wartość – coś, co miało być unikalne i drogocenne, staje się powszechnie dostępne. Taki krok może rozczarować wiele osób, które traktowały te przedmioty jako "sybmol". Po prostu, jeśli coś jest dostępne dla każdego, przestaje być wyjątkowe. To także zaburza rynek w grze. Kiedy unikatowy kostium, który przez długi czas był bardzo drogi i rzadki, stanie się dostępny przez skrzynie, jego cena na rynku może dramatycznie spaść. To z kolei może zniechęcić graczy, którzy inwestowali w te przedmioty, licząc na ich rzadkość i wartość. Z perspektywy gracza i posiadacza unikatowych przedmiotów, wprowadzenie tego typu zmian może być postrzegane jako podkopanie tej unikalności. To tak, jakby ktoś otworzył drzwi do ekskluzywnego klubu i pozwolił każdemu wejść, obniżając wartość dostępu. Jasne jest, że celem administracji może być dbałość o równowagę i zainteresowanie graczy, ale zachowanie unikalności przedmiotów to coś, co buduje lojalność i satysfakcję z gry. Rozważając tę decyzję, proszę miejscie na względzie, że długoterminowa wartość dla graczy to nie tylko dostępność przedmiotów, ale i ich unikalność, rzadkość oraz status. To zmienia nie tylko postrzeganą wartość przedmiotów, ale także całe podejście graczy do tego, co w grze jest naprawdę cenne. Takie decyzje mają ogromny wpływ na społeczność graczy, kolekcjonerów i tych co osiągają coś jak wygrana turnieju, a nie ma nic gorszego niż rozczarowanie tych, którzy zainwestowali w coś, co stało się symbolem ich zaangażowania w grę.
    13 punktów
  2. Przyznam szczerze, że kiedy zobaczyłem, iż propozycja wychodzi bezpośrednio od administratorów naszej ukochanej Pandorki, to lekko mną wzdrygnęło... Skoro już zdecydowałem się zagłosować na 3 x NIE, to, tak jak moi przedmówcy, również spróbuję uargumentować moją decyzję: Gracze, którzy zdobyli unikatowe kostiumy podczas eventów, uczynili to na podstawie obietnicy, że nagrody będą wyjątkowe i przede wszystkim limitowane czasowo. Argument dotyczący Atlantydy i jej zmian nie wydaje mi się trafiony (sam jestem tam za zmianami na +) – w tym przypadku gracze nie wpłacają regularnie prawdziwych pieniędzy, aby mieć dostęp do tego kontentu. Naruszenie tej obietnicy wpłynie nie tyle na wizerunek administracji, co przede wszystkim na zaangażowanie graczy w przyszłe eventy. Jeżeli przedmioty promowane jako Unikalne / Limitowane staną się dostępne w sklepie, gracze poczują, że inwestowanie i udział w wydarzeniach staje się bezcelowy. Gry MMORPG w dużej mierze opierają swoją atrakcyjność na poczuciu rzadkości oraz prestiżu, jaki daje posiadanie limitowanych przedmiotów. Przypuszczam, że administracja dobrze zdaje sobie z tego sprawę. Złamanie tego modelu zniweczy sens inwestowania w jakikolwiek przedmiot z Item Shopa, poza np. unisexem 5/5 z wkładem. Lepiej skupić się na nowym, ciekawym kontencie, a stare unikaty dalej zostawić jako "motywację" do zarobku i pozostania na serwerze dłużej niż miesiąc. Niestety, po odpaleniu nowego sezonu Pandory z ogromną reklamą i mnóstwem nowych graczy, trudno oczekiwać odpowiedzi innej niż "tak". Szkoda tylko, że nie towarzyszą temu żadne przekonujące argumenty. Wydaje się to trochę jak próba podejścia, które nie bierze pod uwagę długoterminowych konsekwencji dla społeczności gry.
    5 punktów
  3. Witajcie droga społeczności! Ponownie nadszedł moment kiedy to lud będzie musiał przemówić. Oezuuu znowu!? Czego wy ciągle chcecie? Czeka was kolejna ankieta! Tak.. tak.. nie dość iż wykorzystujemy was do walki z Ufoludkami to jeszcze głosowanie. Poniżej opiszemy nowy rodzaj Skrzyni Unikatów. Podamy również nasz pomysł na kilka tego typu. Nad treścią tematu będzie umieszczona ankieta. Waszym zadaniem jest dokładne przeczytanie tematu. Następnie musicie przemyśleć sprawę i oddać głoś w ankiecie. Oczywiście temat zostanie otwarty abyście mogli zaproponować modele. No to do dzieła.. Skrzynia Sezonu Dodanie specjalnej Skrzyni Sezonu Będzie dostępna aż do fuzji obu serwerów. Jej zawartość jest standardowa poza Złotymi Przedmiotami. Byłyby one losowane z puli wszystkich, które już nie są dostępne. Przykładowo: Miecz A, Fryzura B, Fryzura C, Dzwon D, Sztylety X, Kostium Y, Włócznia Z. Powyższe litery oznaczają po prostu nazwę zestawu czy też niedostępnej już skrzyni. Co 12 godzin zawartość byłaby automatycznie mieszana (w wyborze skrzyni byłby licznik czasu). PS: TAK! Zdajemy sobie sprawę iż ta propozycja jest kontrowersyjna.. ale to chyba najczęściej padające pytanie od graczy.. "Czy będą jeszcze kiedyś stare unikaty?" - Z jednej strony ich wartość spada, ale z drugiej ciężko będzie trafić te bardziej pożądane przedmioty. Oldschoolowa Skrzynia Dodanie specjalnej Oldschoolowej Będzie dostępna już na stałe lub do jakiegoś czasu. Jej zawartość jest standardowa poza Złotymi Przedmiotami. Byłyby one losowane z puli wszystkich Oldschoolowych nakładek, kostiumów, wierzchowców. Głównie stare, różnokolorowe modele Hwangów, wybrane przez ludzi bronie. Przykładowo: Miecz A, Fryzura B, Fryzura C, Dzwon D, Sztylety X, Kostium Y, Włócznia Z. Co 12 godzin zawartość byłaby automatycznie mieszana (w wyborze skrzyni byłby licznik czasu). Skrzynia 4Fun Dodanie specjalnej Skrzyni 4Fun Będzie dostępna już na stałe lub do jakiegoś czasu. Jej zawartość jest standardowa poza Złotymi Przedmiotami. Byłyby one losowane z puli wszystkich 4Fun nakładek, kostiumów, wierzchowców. Głównie śmieszne modele typu właśnie Czołg, jakiś samochodzik, tematyczne ubrania. Przykładowo: Miecz A, Fryzura B, Fryzura C, Dzwon D, Sztylety X, Kostium Y, Włócznia Z. Co 12 godzin zawartość byłaby automatycznie mieszana (w wyborze skrzyni byłby licznik czasu).
    2 punkty
  4. Opcja NR 1 stanowczo nie, X razy było zaznaczane iż te unikaty nie wrócą na serwer ze względu na edycje limitowaną , gdyby doszło do pojawienia się ów unikatów będzie to potężny cios w plecy nożem dla osób które wydały krocie PLN w IS'ie / oddały PLNY innym graczom aby taki unikat zatrzymać ze sobą ze względu na wartość jaką sam w sobie posiada. Podpinam się do kolegi wyżej ZNAM RÓWNIEŻ TAKIE PRZYADKI. Mogą tylko sobie teraz pluć w twarz te osoby które wtedy nie grały i nie mają już możliwości nabycia ów pixeli(chyba, że od graczy które te unikaty posiadają). Można to zastąpić innymi NOWYMI UNIKATAMI, które również będą rotować co 24h do momentu dołączenia serwera OLD. Tym samym po fuzji zostaną usunięte i nie będzie możliwości ich ponownego nabycia. Jeżeli idziemy z duchem czasu trzeba szukać innych możliwości a nie częstować graczy tym co już było.
    2 punkty
  5. Tak jak i zmian w atlantydzie czy wróżkach, kwestia głosowania 🤷🏻.. jeśli serwer robimy dla graczy, to kogo mamy słuchać jak nie ich głosu po części.. a trafić to co już było też nie będzie tak hopsiup.. też się zastanawiamy żeby dać tam tylko to czego w ogóle nikt nie trafił.
    2 punkty
  6. Szybko, zwięźle i na temat: 1. Zmiana koloru znacznika po kliknięciu na sklep Przed: Po: 2. Wyświetlanie sklepów podczas gdy ich widoczność jest wyłączona jeżeli znajduje się na nich przedmiot, którego szukamy poprzez wyszukiwarkę Zapraszam do oddawania głosów w ankiecie oraz komentowania, 5!
    1 punkt
  7. CHANGELOG #1 (05.01.2025, 11:55 - 12:25) LISTA WPROWADZONYCH ZMIAN: Dodanie opisów funkcji w Menu Gracza Dodanie minimalnego ograniczenia na częstotliwość używania Peleryn Męstwa Usunięcie Mikołaja z Chunjo M1 Ułatwienia w działaniu Captchy Zwiększenie limitu poziomu usuwania postaci do 110 Poprawienie opisu Mitycznego Klucza Poprawienie niektórych modeli aby uniknąć gliczy wizualnych ŁATKA DLA OSÓB Z PROBLEMAMI PATCHERA: Mirror #1 (Mega.nz) | Mirror #2 (Google.com) INSTRUKCJA WGRANIA: Pliki ze środka paczki podmieniamy z plikami w folderze Klienta Gry.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...