Wiele lat skakałem po serwerach prywatnych, żaden nie utrzymał mnie na dłużej niż na jedną edycję.
Dopiero Wasz projekt Pandory przełamał ten trend. Doszedłem do wniosku, że to przez FOMO spowodowane właśnie Limitowanymi Skrzynkami. Może to bardzo prozaiczny i na pozór marginalny powód (kostiumy to tylko dodatek i "efekt wizualny" do zawartości gry), ale to właśnie chęć gonienia i śledzenia nowych edycji Limitowanych Skrzyń motywuje wielu graczy do dalszej gry; zarabiania, wydawania pieniędzy, inwestowania, szpanowania - ta chęć poczucia się unikalnym i na swój sposób "elitarnym".
Z każdą kolejną edycją, te Starsze Unikaty przyciągają uwagę nowych graczy po fuzji, mógłbym nawet rzec, że jest to taki trochę "mistycyzm" w tym.
Sam nie przypuszczałem, że po pierwszej mojej fuzji i zobaczeniu tylu "nieosiągalnych" już kostiumów z poprzedniej edycji, napędzi to u mnie taki HYPE na zdobycie tych, które podobają mi się najbardziej. Dla graczy zawsze będzie to dodatkowy argument by grać, nawet gdy wymaksowali już postać i wywalczyli się w PVP czy na wojnach.
Biorąc przykład z długoletnich sukcesów gier typu Counter Strike GO/2 i tak naprawdę już każdej nowej gry opartej na Lootboxach właśnie. Ten hazard, ta dopaminka, unikatowość, kolekcjonerstwo - to napędza graczy i zatrzymuje ich na dłużej.
Im bardziej coś niedostępnego i unikatowego - tym LEPIEJ! Nie odbierajmy Legendarności starym jak i kolejnym Limitowanym Setom.
Dlatego jestem stanowczo na NIE w pierwszej kwestii, a co do pozostałych dwóch innych - również NIE, ponieważ wydaje mi się, że stać Was na więcej