Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/19/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. NIck z gry: Feksa Opis: Witam wszystkich forumowiczów, post dotyczy dysproporcji zarobku z łowienia wzgledem górnictwa. Na serwerze został zmieniony system górnictwa ze względu na to że przetopy możemy pozyskać u npc w m1. Testowałem zarobek na łowieniu oraz z górnictwa, kwota z górnictwa to 1/10 zarobku z łowienia (grałem na s1 gdzie kilof miałem +5 a wędke +4). Moja propozycja to zwiększenie ilości dropu sztabek z 3-5szt na np 5-7szt. W itemshopie również możemy pozyskać strój,fryzurę oraz kilof górnika które po zsumowaniu dają 25% więcej na podwójny drop sztabek (koszt tego zestawu to 1875sm) Jak myślicie ile trzeba było by kopać by to się w jakikolwiek sposób zwróciło nie mówiąc o proficie kopiąc z tym zestawem? No właśnie. Wbijanie kilofa względem wbicia wędki na kolejne poziomy to o dużo większe wyzwanie. Moja druga propozycja to po prostu w momencie podwójnego wydobycia otrzymanie podwójnego punktu na kilof. To wszystko, dziękuje za uwagę, jeżeli jesteś za, zostaw komentarz w poście, pozdrawiam :)
    1 punkt
  2. Mocna propozycja, wypada dodać 3 grosze skoro głosuję 3x na nie. Wprowadzenie możliwości zdobycia wcześniej limitowanych, unikalnych przedmiotów (które miały swoją wartość właśnie dzięki temu, że były dostępne w określonym czasie lub w ograniczonej liczbie) w regularnej rotacji skrzyń, jest krokiem, który może zniechęcić osoby, które wcześniej zainwestowały w te przedmioty. Limitowane przedmioty mają swoją unikalną wartość nie tylko ze względu na ich wygląd, ale także na rarytasowość. Kiedy przedmioty te są dostępne tylko przez określony czas, albo tylko dla pewnej grupy graczy, ich wartość rośnie, co czyni je pożądanymi, kolekcjonerskimi "skarbami". Część graczy może czuć się rozczarowana i sfrustrowana, jeśli nagle przedmioty, które kupili za wysoką cenę lub zdobyli w trudny sposób, staną się dostępne dla każdego bez większego wysiłku. Jeśli administracja zdecyduje się na dystrybucję tych przedmiotów, odwróci to ich pierwotną wartość – coś, co miało być unikalne i drogocenne, staje się powszechnie dostępne. Taki krok może rozczarować wiele osób, które traktowały te przedmioty jako "sybmol". Po prostu, jeśli coś jest dostępne dla każdego, przestaje być wyjątkowe. To także zaburza rynek w grze. Kiedy unikatowy kostium, który przez długi czas był bardzo drogi i rzadki, stanie się dostępny przez skrzynie, jego cena na rynku może dramatycznie spaść. To z kolei może zniechęcić graczy, którzy inwestowali w te przedmioty, licząc na ich rzadkość i wartość. Z perspektywy gracza i posiadacza unikatowych przedmiotów, wprowadzenie tego typu zmian może być postrzegane jako podkopanie tej unikalności. To tak, jakby ktoś otworzył drzwi do ekskluzywnego klubu i pozwolił każdemu wejść, obniżając wartość dostępu. Jasne jest, że celem administracji może być dbałość o równowagę i zainteresowanie graczy, ale zachowanie unikalności przedmiotów to coś, co buduje lojalność i satysfakcję z gry. Rozważając tę decyzję, proszę miejscie na względzie, że długoterminowa wartość dla graczy to nie tylko dostępność przedmiotów, ale i ich unikalność, rzadkość oraz status. To zmienia nie tylko postrzeganą wartość przedmiotów, ale także całe podejście graczy do tego, co w grze jest naprawdę cenne. Takie decyzje mają ogromny wpływ na społeczność graczy, kolekcjonerów i tych co osiągają coś jak wygrana turnieju, a nie ma nic gorszego niż rozczarowanie tych, którzy zainwestowali w coś, co stało się symbolem ich zaangażowania w grę.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...