Witam,
przychodzę z propozycją, która wpłynie na komfort graczy.
Otóż chodzi o skille, a dokładniej te buffujące. Każdy skill ma swoje właściwości – na przykład Aura daje wartość ataku itd. Proponuję, aby takie umiejętności, jak Silne Ciało, również dawały wartość ataku, lecz tylko w PvM, aby nie zaburzać balansu w PvP.
Na pewno wielu graczy denerwuje konieczność zmiany postaci – z Mentala na Body lub z WP na BM. Aby Ninja nie była poszkodowana, można by dodać wartość ataku PvM także do Bezszelestnego Chodu (jeśli się nie mylę, ten skill mógłby dobrze się do tego nadawać).
Czy ktoś jest za? Chętnie wysłucham propozycji! Moim zdaniem taka zmiana byłaby drobną, ale pozytywną poprawką. Tęczaki nie są drogie, ale taka mała rzecz mogłaby sprawić graczom dużo radości.
Biorąc wszystko pod uwagę, proponuję dodać wartość ataku PvM do skilli:
Silne Ciało,
Mroczna Ochrona,
Bezszelestny Chód.
Kto jest za, a kto przeciw? Czekam na Wasze opinie!